60 Kucyków a może więcej ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam jestem świerzo upieczonym posiadaczem Orionka z 91 roku i chicałbym zasięgnąć kilku porad od znawców tematu.

Otuż na początek chciałbym się dowiedzeć czy jest możliwość wyciągnąć pare kucyków z poczciwego dieselka 1.8. Narazie nie nazekam bo jeździ mi się dobrze ale czasami mam pewien niedosyt mocy przy wyprzedzniu.

Czy znalazła by się jakas porada na to ?

Pozdrawiam Raasjel
  
 
zamienic na TyDyIiiii
  
 
z tym silnikiem kariery nie zrobisz

no przecież turbiny nie bedziesz ładował

doprowadź na początek kondycje silnika - ja taki miałem stan w/g fachowców "rewelka" a ten 1.8D wciąż nie jechał


[ wiadomość edytowana przez: skidmarks dnia 2006-09-18 08:49:22 ]
  
 
Czyli co powymieniać świece i filtry.
Bo na dieselkach sie mało co znam dopiero zaczynam zabawe z tym silnikiem. A co do TD rozwazałem taka możliwość ale nieporównaywala jest ilość paliwa jaką TD zjada 2 -3 L róznicy. A ja na trasach czasami potrafie zejść do poniżej 5 litrów.
  
 
ale osiagi tez nieporownywalne
albo klepiesz zdrowaski wyprzedzajac tira albo wiecej spali
cos za cos
  
 
Cytat:
2006-09-18 09:24:53, kainek pisze:
ale osiagi tez nieporownywalne albo klepiesz zdrowaski wyprzedzajac tira albo wiecej spali cos za cos



robią to za niego zawory
  
 
Cytat:
2006-09-18 09:26:38, skidmarks pisze:
robią to za niego zawory



ze strachu
  
 
Taki silniczek strasznie dobrze rozwija umiejetnosc jazdy a szczegolnie przewidywalnosc Prawie jak jazda tirem
  
 
no z tym to sie akurat zgodze strach w oczach pedał w podłodze 4 bieg 100 na liczniku i taka jakbym stał w miejscu ale do jazdy po mieście i na krótkie trasy jest nawet nawet. A tak apropo jakie świece byście polecili do dieselka jakiej firmy ?.
  
 
a ja powiem tak:

mam dwa escorty MK7 i MK4 oba 1.8D

Mk7 - muł.. wogóle ospały itd..........zanim wyprzedzisz - 10x pomyśl (dzisiaj w polowie tira doszło do mnie ze nie dam rady, a mialem jakies 115km/h. i golfa z przeciwka....wiec hamulec)

za to mk4 to inna bajka, w porownaniu do mk7 ten samochod to wrecz rakieta, a wyprzedza sie nim az milo
  
 
temat wyciągnięcia z diesla mocy był poruszany wiele razy, nie ma żadnych szans. Jedynie 90 konny td cie zadowoli. Spalanie nie wielka różnica, napewno nie 2-3litry, miałem zwykłego i miałem td a porównywać nie można.
  
 
Cytat:
2006-09-18 23:27:01, Kleszczak pisze:
temat wyciągnięcia z diesla mocy był poruszany wiele razy, nie ma żadnych szans. Jedynie 90 konny td cie zadowoli. Spalanie nie wielka różnica, napewno nie 2-3litry, miałem zwykłego i miałem td a porównywać nie można.




pozostaje tylko kwestia ktory D czy TD bedzie lepiej chodzil majac 300tys km na karku ??
  
 
tu sie zgodze, turbina tyle nie wytrzyma ale podpierając sie takimi argumentami nie kupie nigdy td bo pomyśle sobie że w końcu jak będzie miał 300 tyś to lipa z turbinki.
  
 
Cytat:
2006-09-18 23:38:02, Kleszczak pisze:
tu sie zgodze, turbina tyle nie wytrzyma ale podpierając sie takimi argumentami nie kupie nigdy td bo pomyśle sobie że w końcu jak będzie miał 300 tyś to lipa z turbinki.




zalezy z jakim przebegiem kupuje sie auto....... obecnie kupic esa td z 96 ktory ma ponizej 100tys km to niemal cud, a wiadomo jak to jest z licznikami, jak kupic td to tylko z malym przebiegiem (czyt. takiegow dobrym stanie)
  
 
Moj nastepny escort to wlaśnie bedzie TD , jak kupować to z przebiegiem do 150 000 po wcześniejszym sprawdzeniu turbinki
  
 
Cytat:
2006-09-19 20:10:00, pablo_64_mkVI pisze:
Moj nastepny escort to wlaśnie bedzie TD , jak kupować to z przebiegiem do 150 000 po wcześniejszym sprawdzeniu turbinki



gdzie takiego znajdziesz (takie przebiegi to mit)
lecz tez są z 250 tys i turbinka tez potrafi grac

ja szukałem TD od 3 miesięcy i nic nie znalazłem konkretnego za normalne pieniądze - albo sfatygowane albo mocno podejrzane a ile miało problemów z odpaleniem i to LATEM! - zmęczony tym szukaniem (szkoda czasu i kasy) postanowiłem kupić 1.8 16V (bez LPG - bo to "Lypa') i jest dobrze

p.s. pablo mamy podobne Essy



[ wiadomość edytowana przez: skidmarks dnia 2006-09-19 21:07:48 ]

[ wiadomość edytowana przez: skidmarks dnia 2006-09-19 21:08:39 ]
  
 
Cytat:
2006-09-18 09:22:53, Raasjel pisze:
Czyli co powymieniać świece i filtry. Bo na dieselkach sie mało co znam dopiero zaczynam zabawe z tym silnikiem. A co do TD rozwazałem taka możliwość ale nieporównaywala jest ilość paliwa jaką TD zjada 2 -3 L róznicy. A ja na trasach czasami potrafie zejść do poniżej 5 litrów.


i tak mistrza BIERNUSA nie pokonasz
  
 
nie no spalanie naprawde zaskakuje w 1.8D

ale primo - dobry stan auta

secundo - umiejętności kierowcy (znaczy sie wiedza na temat ekonomicznego jezdzenia)