MotoNews.pl
  

Kontakt z OPEL Polska / GM Polska

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie!

Ale numer!
Chciałem się o coś zapytać głównego przedstawiciela firmy Opel/GM w Polsce ale po wiejściu na
Opel Polska
nie ma zakładki "Kontakt" albo "Napisz do nas".

Tej firmy nie ma w Polsce?
Sa tylko dealerzy?

--
Pozdrawiam
Ryszard
  
 
to co udalo mi sie wyciagnac z whois domeny to:
ABONENT
firma GENERAL MOTORS POLAND SP. Z O.O.
ulica UL. DOMANIEWSKA 41
miasto 02-672 WARSZAWA
lokalizacja PL
identyfikator nsk21289
telefon +48.226061700

brak podanego maila
  
 
To może niech jakiś Warszawiak kopnie się na ulica
UL. DOMANIEWSKA 41 i sprawdzi czy GM to nie jakaś firma "krzak"
  
 
domaniewska 41 to z tego co pamietam jest to jakis kompleks biurowy Tower costam wiec wynajac moze kazdy ....

w ripe.net tez sprawdzilem, nie maja zadnego lacza internetowego na siebie, poprostu kaszana )

trza zmienic znaczek klubowy na no name



[ wiadomość edytowana przez: PeterCrazy dnia 2006-09-18 10:01:52 ]
  
 
Na Domaniewskiej na 100% znajduje się siedziba General Motors. Byłem tam nawet dwa razy. Raz jak poprosilem, to nawet mi instrukcję obsługi do Opla przysłali...
  
 
oco chodzi moze moge w czyms pomoc

[ wiadomość edytowana przez: pmpiotr dnia 2006-09-18 14:31:55 ]
  
 
Cytat:
2006-09-18 14:31:01, pmpiotr pisze:
oco chodzi moze moge w czyms pomoc



Chciałem się dowiedzieć, gdzie można dostać książeczkę serwisową do mojej Omy.

Chyba zrezygnuję z jej poszukiwania.
Chciałem robić wszystko jak fabryka kazała ale nie wiem czy będę coś wiedział więcej niż wiem teraz.
Olej + wszystkie filtry i tak wymieniam co 10kkm
a reszta wedle potrzeby:
rozrząd jest na (podobno wiecznym) łańcuchu,
płyn hamulcowy wymienię gdy będzie zawilgocony,
accu jak padnie,
klocki i tarcze jak dostanę komunikat,
wydech jak sie przedziurawi,
filtr paliwa - nie wiem?

--
Pozdrawiam
Ryszard
  
 
Cytat:
2006-09-18 15:41:54, X20XEV pisze:
Chciałem się dowiedzieć, gdzie można dostać książeczkę serwisową do mojej Omy. Chyba zrezygnuję z jej poszukiwania. Chciałem robić wszystko jak fabryka kazała ale nie wiem czy będę coś wiedział więcej niż wiem teraz. Olej + wszystkie filtry i tak wymieniam co 10kkm a reszta wedle potrzeby: rozrząd jest na (podobno wiecznym) łańcuchu, płyn hamulcowy wymienię gdy będzie zawilgocony, accu jak padnie, klocki i tarcze jak dostanę komunikat, wydech jak sie przedziurawi, filtr paliwa - nie wiem? -- Pozdrawiam Ryszard



obecnie nie dostaniesz ksiazeczki serwisowej do Omegi w ktorej bedziesz mnia napisane co gdzie i kiedy, sa uniwersalne.
ale jak potrzebujesz dane kiedy co wymienic to moge ci te informacje z tisa wygrzebac
  
 
Cytat:
pmpiotr pisze:
ale jak potrzebujesz dane kiedy co wymienic to moge ci te informacje z tisa wygrzebac



Jeżeli mógłby prosić o taki "wyciąg" to byłbym bardzo wdzięczny.
Może innym też się przyda.

--
Pozdrawiam
Ryszard
  
 
Plan czynności obsługowych M (tylko Omega-B Y 25 DT)


Pozycje robocze
Stan



Kontrola serwisowa



po roku1)

1




lub km (x 1.000)1)
15
30
45
przejdź do

1
Kontrola wzrokowa urządzeń kontrolnych, oświetlenia, sygnalizacji i poduszek powietrznych
X
X
X


2
Pilot zdalnego sterowania: wymiana baterii,

Uwaga: Sprawdzić drugi kluczyk!
co 2 lata


3
Sprawdzanie wycieraczek szyby, układu spryskiwaczy szyby, zmywaczy reflektorów, korygowanie
X
X
X


4
Kontrola poziomu cieczy chłodzącej, płynu do chłodnic (zielono-niebieskiego lub jasnopomarańczowego)2), korygowanie (uwzględnić poz. 28!)

X




Sprawdzenie poziomu płynu hamulcowego2) korygowanie (uwzględnić poz. 27!)

X




Sprawdzić osadzenie zacisków czopów biegunowych akumulatora i oczko akumulatora

X



6
Wymiana mikrofiltra (filtra przeciwpyłkowego):
co 2 lata / 30.000 km


7
Wymiana wkładu filtra powietrza:
co 4 lata / 60.000 km


9
Sprawdzanie napinacza wielorowkowego paska klinowego

X



13
Kontrola wzrokowa szczelności wspomaganego układu kierowniczego, sprawdzanie poziomu oleju2) , korygowanie

X



14
Wymiana oleju silnikowego i filtra oleju, silnik Y 25 DT
X
X
X



Rodzaj: ACEA-A3/B3



Lepkość SAE: 0W-30, 5W-30, 10W-30 lub większa niż 30


16
Wymienić filtr paliwa, (rodzaj EN 590):
co 2 lata / 30.000 km


18
Sprawdzenie, regulacja hamulca postojowego (koła nieobciążone); kontrola wzrokowa zawieszenia kół i resorowania przedniego i tylnego, sztywnych przewodów hamulcowych, elastycznych przewodów hamulcowych, przewodów paliwowych, układu regulacji poziomu i układu wydechowego

X



19
Sprawdzanie zewnętrznego zabezpieczenia przed korozją nadwozia/podwozia, zaznaczenie uszkodzenia w zeszycie serwisowym

X



20
Kontrola wzrokowa hamulców kół przednich i tylnych

X



23
Kontrola wzrokowa szczelności silnika, skrzyni biegów (AT, MT), sprężarki układu klimatyzacji, przekładni osi tylnej2)

X



25 +
Sprawdzenie układu automatycznej regulacji poziomu

X



26
Kontrola wzrokowa mieszków falistych układu kierowniczego, poprzecznych drążków kierowniczych, napędu osi

X



Kontrola końcówki drążka poprzecznego i przegubu nośnego
X

27 +
Wymiana płynu hamulcowego:
co 2 lata


28 +
Wymiana cieczy chłodzącej (zielono-niebieskiej lub jasnopomarańczowej):
co 4 lata /

• co 3 lata


29
Poluzowanie mocowania kół, dokręcenie odpowiednim momentem dokręcania (110 Nm)3); sprawdzenie stanu opon; sprawdzenie ciśnienia w oponach (włącznie z kołem zapasowym), korygowanie

X



Kontrola wzrokowa apteczki pierwszej pomocy4)
co 2 lata


30
Sprawdzanie, korygowanie ustawienia reflektorów (włącznie z reflektorami dodatkowymi):
corocznie


31
Smarowanie zawiasów drzwi, ogranicznika otwarcia drzwi, cylindra zamka, zamknięcia pokrywy silnika, zawiasów klapy tylnej

X



32
Jazda próbna, kontrola końcowa (blokada kolumny kierownicy i stacyjki, przyrządy i wskaźniki, lampki kontrolne, sprawdzenie całego układu hamulcowego, układu kierowniczego, układu klimatyzacji, silnika, nadwozia i podwozia)
X
X
X


33 +
Test emisji spalin:
pierwszy raz po 3 latach, następnie co 2 lata



W przypadku usługowego przewozu osób, taksówek, pojazdów do przewozu chorych / pojazdów wynajmowanych itp.:
corocznie




Kontrola wzrokowa = bez demontażu podzespołów i elementów poszycia

  
 
Dziękuję bardzo. Przyda się.
Ale nie zgadzam się z punktami 6. 7.:
Cytat:
6
Wymiana mikrofiltra (filtra przeciwpyłkowego):
co 2 lata / 30.000 km


Po 10.000km (5m-cy) filtr jest tak zawalony, że trudno rozpoznać jego pierwotny kolor

Cytat:
7
Wymiana wkładu filtra powietrza:
co 4 lata / 60.000 km



To chyba jakiś błąd!
Podobnie jak filtr p-pyłkowy, po 10.000km jest on ciemnoszary a miejscami czarny.
Nie wyobrażam sobie jazdę na jednym filtrze przez 4 lata!

Wymieniam filtry co 10kkm. To chyba dobrze?
Czy może przesadzam?

--
Pozdrawiam
Ryszard
  
 
JA U SIEBIE ROWNIERZ WYMIENIAM CO 10 TYSIECY ALE W OMEGACH BYLY ROWNIERZ WKLADANE WEGLOWE KTORYCH TRWALOSC JEST DUZO WIEKSZA. FILTR POWIETRZA MOJ PO 10 TYS, NADAJE SIE DO PRZEDMUCHANIA I DALSZEJ JAZDY .
ALE I TAK WYMIENIAM





[ wiadomość edytowana przez: pmpiotr dnia 2006-09-19 11:03:40 ]