Zmniejszenie szczeliny świec oraz przestawienie zapłonu??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szukałem, szukałem... ale już mnie oczy bolą, a nic nie znalazłem
Gdzieś kiedyś przeczytałem, że trzeba przestawić, ale nie bardzo rozumiem po co?!
Czy ktoś mógłby mi to rozjaśnić? Z góry dziękuję
  
 
Zapłon możesz przestawić sam. Instukcja jesttu

A szczline możesz zostawić w spokoju. Kup Iskry do gazu, lub NGK V-line.


Po przestawieniu zapłonu spada żużycie paliwa, a silnik jest elastyczniejszy
  
 
Spalanie... hmmm mogę tylko pomarzyć żeby spadło!!
Byłem ostatnio na regulacji u gaziarzy i FAJA! jak zatankowałem na stacji (co prawda miałem przejechane 123 km, z tego jakieś 40 po regulacji) to mi mózg stanął Bo wyszło 15,32l/100km PORAŻKA!!!!!!!
Poprzednio było 12,8 więc nienajgorzej ale to było w sumie razem z trasą...
Boli mnie jak sobie pomyślę że jeszcze niedawno (1/2 roku temu)jeździłem Seicento, które paliło mi przeciętnie jakieś 6,5 litra... buuuuu No ale wygód mi się zachciało i teraz mam ale jak "ktoś jeździ limuzyną musi się liczyć z wydatkami!"... Tylko dlaczego moja musi tak lubić gassss??
  
 
Plump, moze sprobuj przyspieszyc troche zaplon, zresetuj kompa, pojezdzij na benzynie coby napewno zdazyl sie wszystkiego nauczyc i dopiero wtedy pojedz na regulacje gazu.
  
 
Sugerujesz, że na gazie nie nauczy się jak trzeba? hmmm... Wy chyba wiecie lepiej
Ale powiedz mi czy to przestwienie zapłonu to jak mam zrobić? Bo Na stronie MackaGT znalazłem, ze od 3-7mm więc ile? Ja chyba nie znam się na tym, czy mi tam coś zacznie "dzwonić" i wtedy za dużo... ech! Zobaczymy co teraz wyjdzie na stacji A potem będę kombinował