Przepisy prawne na kjs?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem - czy ktos moze mi powiedziec gdzie znalesc przepisy wg ktorych auto jest np dopuszczane do KJS'u ?
bo to chyba nie sa te same co przy PZMOT (czy moze sa?..)

z gory dziekuje za szybką pomoc
  
 
auto musi spelniac warunki dopuszczajace go do normalnego ruchu ulicznego. W kazdym aspekcie.

czasem przymykaja oko na wydech i takie pierdoly ale opony, przeglad, OC itp musi byc
  
 
no a jak sie ma sytuacja np z wycinaniem wzmocnien w drzwiach ?
(tych niepotrzebnych blaszek od wewnetrznej strony drzwi)?
  
 
Jak je sobie wytniesz to OK, gorzej jak wyjmiesz tylko boczki drzwiowe bo masz wtedy na wierzchu właśnie te ostre blaszki, o to się często czepiają.
  
 
hmm
tylko ze to jest tak ze jeden sie czepi a drugi nie.. Pasowaloby znalesc dokladne przepisy, te ktorych ucza sie sedziowe techniczni zeby wiedziec co mozesz a co nie i zeby jak cos miec na to podkladke prawną..

kolejna sprawa- poliwęglan... ?
  
 
Z poliwęglanem też różnie bywa... jedni Ci powiedzą, że musisz mieć atest, a drudzy w ogóle nie zwrócą na to uwagi. BK to taki mały przegląd, czyli jedna wielka niewiadoma
  
 
ja jakos na anwie przechodzilem BK a chyba jest ono jednym z bardziej rygorystycznych....
  
 
http://www.pzm.pl/regulaminy/k_2/Zalaczniki_KJS_2006.pdf (po 1 patrz punkt drugi)
http://www.pzm.pl/regulaminy/k_2/REGULAMIN_UZUPELNIAJACY_KJS_wzor.pdf ( po 2 patrz punkt 3/3.5)
pozdrowiena Anka -sędzia techniczny
mam nadzieję że Ci to coś pomoże


[ wiadomość edytowana przez: kaza dnia 2006-09-23 00:18:53 ]
  
 
Niewolno wycinać wzmocnień z drzwi ani ich nawiercać gdyż osłabiasz ich konstrukcje i zmniejszasz bezpieczeństwo pozatym samo wzmocnienie wazy 3 kg wiec nie wiem czy warto. (wiem bo też z tym kombinowałem )
  
 
masz auto do ruchu drogowego dopuszczone to i na kajota mozesz jechac i tyle...
  
 
ale te przeróbki mógł wykonać po padaniu
  
 
Cytat:
2006-09-23 13:27:04, DrDeath pisze:
Niewolno wycinać wzmocnień z drzwi ani ich nawiercać gdyż osłabiasz ich konstrukcje i zmniejszasz bezpieczeństwo pozatym samo wzmocnienie wazy 3 kg wiec nie wiem czy warto. (wiem bo też z tym kombinowałem )


i tu sie z kolega nie zgodze no ale nie bede sie rowniez klocil
  
 
nom ja tez sie niezgodze co do wzmocnien bo z tego co sie dowiedzialem to drzwi maja przypominac swoja konstrukcją drzwi seryjne i tyle.
najlepiej jeszcze gdyby na tych drzwiach samochod przeszedl badanie na stacji diagnostycznej czyli zostal dopuszczony do ruchu(tak samo z poliweglanem..)