Czy turbina z RST z 1987 podejdie do RS 2000 ? po przeróbkac

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Bo mam okazję kupić turbine wraz z kolektorem wydechowym i ssacym, intercoolerem chlodnica i wagą z wtryskami również z kolektorem do rs2000.

pozdr
  
 
turbina do EFi?
  
 
Cytat:
2006-09-25 10:40:36, surec pisze:
turbina do EFi?



Może tak będzie łatwiej

?????? At site
?????? At site
?????? At site
?????? At site
?????? At site
?????? At site
?????? At site
?????? At site
  
 
nie efi ale ktos sobie to pomalowal ambitnie chyba zwyklym sprayem bo nawet przewody mazniete troche
  
 
Cytat:
2006-09-25 11:04:26, pytlar pisze:
nie efi ale ktos sobie to pomalowal ambitnie chyba zwyklym sprayem bo nawet przewody mazniete troche



Podpasuje ? oczywiście z możliwościa przeróbek dziadek ma warsztat to mi mechanicy pomogą.
  
 
zapytaj speca od turbo czyli kolesia który ma naprawdę wielką wiedze w tym zakresie-PIOTR RST
  
 
Ale co to znaczy podpasuje ??????????????

Jak masz gietarke do rur i umiesz budowac kolektory wydechowe to podpasuje, wszystko podpasuje kwestia nakładu pieniedzy i czasu.
  
 
Cytat:
2006-09-25 11:27:37, NoSeK pisze:
Ale co to znaczy podpasuje ?????????????? Jak masz gietarke do rur i umiesz budowac kolektory wydechowe to podpasuje, wszystko podpasuje kwestia nakładu pieniedzy i czasu.



ok dzięki
  
 
ja bym sie zastanawiał czy to wytrzyma wszystko razem...
nie jestem w temacie, ale ile razy na forum pojawiał sie temat uturbiania rs2k to padały głosy ze ciężko to zrobić dobrze i że właściwie tylko angole znaleźli dobre rozwiązania na to...

ambitny pomysł, powodzenia
  
 
Cytat:
2006-09-25 11:38:05, polityk pisze:
ja bym sie zastanawiał czy to wytrzyma wszystko razem... nie jestem w temacie, ale ile razy na forum pojawiał sie temat uturbiania rs2k to padały głosy ze ciężko to zrobić dobrze i że właściwie tylko angole znaleźli dobre rozwiązania na to... ambitny pomysł, powodzenia



Zaryzykuje warsztat jest, mechanicy też, tylko musialbym jakieś auto zastępcze skombinować do roboty

Na razie z przeróbek zamontowałem tłumik Bomz EVO GT-Spec i dedyka K&N. Najwyżej kupię i odłoze na późnej silnik będzie trzeba przygotować i budę.
  
 
ja bym próbował
dowiedz sie tylko co musisz wsadzic i do roboty gra jest warta świeczki
zawsze mozesz wrócic do serii wymieniajac peknietą głowice
  
 
Ja bym natomiast nie próbował bo już niejeden tego chciał dokonac i niewiele poza kasą z tego wyszło. To wbrew pozorom nie taka prosta sprawa, a z tych części które masz to użyjesz tylko turbiny, reszta raczej się nie przyda ... no moze IC, ale kolektory na pewno nie
  
 
doprowadzenie do porządku samego orginału RST to spory wydatek, nie mówiąc o fachowej wiedzy. W rs2k będzie o wiele gorzej, ale gratuluję zapału i popieram kierunek.
  
 
pytanie z glupia frant bo nie wiem, ale czy RS2000 ma natrysk oleju na denka tlokow???
  
 
Cytat:
2006-09-25 15:37:52, Quattro pisze:
pytanie z glupia frant bo nie wiem, ale czy RS2000 ma natrysk oleju na denka tlokow???



Posiadawszy.
  
 
czyli pewien problem jest rozwiazany...

poniewaz jednak nie widzialem bebechow od RS-a... to jak tu wyglada sprawa odprezenia silnika przy doladowaniu??
  
 
Dystans odprężający pod głowicę only.
  
 
No nic kupiłem, wole spróbować niż załować później że nie spróbowałem, najwyżej sprzedam. Dzięki za opinie po zbieram materiały i będziemy kombinować z mechanikiem .

a odbiegając od tematu dziś zamontowałem dedyka K&N o powie tyle że kto ma okazje to brać ryk z silnika jest nie do opisania

pozdr
  
 
Cytat:
2006-09-25 20:59:33, lukasino pisze:
a odbiegając od tematu dziś zamontowałem dedyka K&N o powie tyle że kto ma okazje to brać ryk z silnika jest nie do opisania pozdr



Gdyby to tylko na ryczeniu polegało...
  
 
Cytat:
2006-09-25 22:21:40, WilK pisze:
Gdyby to tylko na ryczeniu polegało...



Pewnie że nie ale to się słyszy o reszcie pisać nie trzeba, nie kupuje się K&N żeby tylko sobie ryczało do tego wystatczy coś tańszego z allegro.