Podróba instalacji II generacji

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Kupiłem auto już z gazem i nawet mi do glowy nie przyszło, że instalacja jest I generacji, a pozorowana atrapami na II generacji (silnik krokowy, komputerki=atrapy) żeby przeszło chyba przez badania techniczne. To ku przestrodze dla innych.
PS silnik na wielopunkcie i zwykły parownik, pali 16 L 1,8
  
 
Witam ! To, ze masz I generacje wcale nie oznacza ze musi tyle palic. Zapewne masz cos zrypane.
Ps. Dolozenie kompa to ok 350 PLN
  
 
Cytat:
2006-09-25 23:16:50, GTL14 pisze:
Witam. Kupiłem auto już z gazem i nawet mi do glowy nie przyszło, że instalacja jest I generacji, a pozorowana atrapami na II generacji (silnik krokowy, komputerki=atrapy) żeby przeszło chyba przez badania techniczne. To ku przestrodze dla innych. PS silnik na wielopunkcie i zwykły parownik, pali 16 L 1,8



Hehehe, no nieźle, że się komuś chciało
rozumem, że wszystkie okablowania, też są. Tylko jak wygląda atrapa silnika krokowego?
  
 
Cytat:
2006-09-27 07:48:45, Kamil_H pisze:
Hehehe, no nieźle, że się komuś chciało rozumem, że wszystkie okablowania, też są. Tylko jak wygląda atrapa silnika krokowego?


Zawsze mozna od gazownikow dostac za piwo jakis niesprawny złom.Moze reduktor to też podroba i leci gaz prosto z zaklepanej młotkiem rurki!Dlatego tyle pali.Poważnie mówiąc to moze trzeba jednak wyregulowac instalacje i spalanie bedzie nizsze.
  
 
Cytat:
2006-09-27 22:15:02, carinus pisze:
Moze reduktor to też podroba i leci gaz prosto z zaklepanej młotkiem rurki!


Mixer.
  
 
instalacja ma 1 rok z haczykiem więc membrany chyba są jeszcze dobre, zakładam do tego kompa DT albo TD (400 zł sobie życzą) zobaczymy ile będzie palić. Wymieniłem termostat i już troche mniej pali. A tak na marginesie to ten TD (DT) polski produkt, to coś przyzwoitego?
  
 
A czemu nie Bingo?
  
 
Cytat:
2006-09-28 08:13:23, Kamil_H pisze:
A czemu nie Bingo?


No właśnie, koszt za komplet to 230-280 zł, zostaje Ci na montaż i regulację, a poza tym masz dostęp do softu i instrukcji za free.
  
 
Cytat:
2006-09-25 23:16:50, GTL14 pisze:
Witam. Kupiłem auto już z gazem i nawet mi do glowy nie przyszło, że instalacja jest I generacji, a pozorowana atrapami na II generacji (silnik krokowy, komputerki=atrapy) żeby przeszło chyba przez badania techniczne. To ku przestrodze dla innych. PS silnik na wielopunkcie i zwykły parownik, pali 16 L 1,8


Mam coś podobnego i też mi pali 14,5-16 (Accord 1,8 ).
Rozszyfrowałem już, że silniczek krokowy to nie atrapa, ale działa w 3-4 krokach zamiast płynnie. Stąd mogą być problemy z chwilowym doborem mieszanki. Jeżdżę głównie po mieście i bardzo to odczuwam. Na trasie jest już lepiej.
Też zastanawiam się nad zainstalowaniem kompa i przerobieniem instalacji do pełnej drugiej generacji.
  
 
Cytat:
2006-09-27 23:05:39, dRA_Killer pisze:
Mixer.


Napisałem wyraznie reduktor.Na samym mixerze ze spłaszczonej rurki spaliłby troche mniej.
  
 
Cytat:
2006-09-28 15:25:11, carinus pisze:
Napisałem wyraznie reduktor.Na samym mixerze ze spłaszczonej rurki spaliłby troche mniej.


No właśnie. I nie rozumiem co to znaczy podróba reduktora / parownika. Jak sobie wyobrażasz takie urządzenie?

Bo rozumiem śrubę i pusty krokowiec, rozumiem też brak miksera i wąż włożony bezpośrednio w dolot, ale jak zastąpić parownik czymś co jako tako chociaż będzie działać to nie wiem. Może dlatego, że nie za bardzo znam się na druciarstwie.