Cze wszystkim mam proble w swoim fordzie mianowicie kontrolk

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem w swoim Fordziku pali mi sie cały czas jakas kontrolka jest to rocznik 94 1.6 16V najprawdopodobniej jest to ssanie nie znam sie zabardzo na tym mam go od niedawna
czemu sie nie wylacza i czy to powazny problem bylem w jakims tam serwisie ale nie umieli sie z nim polaczyc oprogramowanie nie mieli ile wynosi podlaczenie w salonie forda i ile wyniesie ewentualna naprawa tego czegos co moze byc zepsute mozliwe ze to styki powiedzieli ze to nic powaznego :/ pomocy pomocy bracia
  
 
Pokaż, narysuj, opisz najpierw co to za kontrolka może
a na pewno ktoś Ci pomoże
  
 
z tegom co pisał do mnie na gg to piewrwsza kontrolka od lewej (żółta)
  
 
Kontrolka ABS-u. Pewnie masz czujnik uwalony.

Chociaż.... Pierwsza jest chyba od grzania swiec w dieslu, potem jest czerwona od rekawa, a trzecia jest ABSu.
Zaciagnij reczny i powiedz czy to kontrolka po prawej czy po lewej stronie sie świeci.

[ wiadomość edytowana przez: GrzEE dnia 2006-09-26 19:12:55 ]
  
 
Jest to silnik benzynowy pierwsza to wlasnie ta kontrolka co sie ciagle pali tzn jak odpalam spuszczam z recznego to jeszcze nie alej jak ruszamto taka petelka i takie cos tzn punkt w nawiasach tak to opisze potem jest kontrolka wlasnie od recznego ?
  
 
Cytat:
2006-09-26 19:33:47, Indian pisze:
Jest to silnik benzynowy pierwsza to wlasnie ta kontrolka co sie ciagle pali tzn jak odpalam spuszczam z recznego to jeszcze nie alej jak ruszamto taka petelka i takie cos tzn punkt w nawiasach tak to opisze potem jest kontrolka wlasnie od recznego ?



mala prosba bo sie troche pogubilem - pisz wiecej znakow przestankowych tzn kropka, przecinek
  
 
A masz poduche?? U mnie się cały czas od poduchy świeci i żadne serwisy tego nie mogły naprawić

Pozdrawiam
  
 
Gubie się w tym co opisujesz, polecam zastosować się do rady Lukasa.

Natomiast o ile dobrze cię zrozumiałem, masz problem z kontrolką od świec żarowych (ze sprężynką) w benzyniaku W ogóle nie powinna być podpięta...

Następna (druga od lewej) jest kontrolka od ręcznego (czerwona).
  
 
wiem.... pisałes ze obrotek nie działa? wiec pewnie masz zegary z diesla, pali sie kontrolka swiec zarowych a obrotek nie działa. sprawdz co masz na tarczy obrotka "p" czy "d" ja obstawiam ze d
  
 
Dobrze gada
  
 
?????? At site

O to może chodzi?
  
 
Tak to własnie ta kontrolka ? cos więcej
  
 
mozecie mi pojechac, ze sie dowalam, ale jak kolaga juz zaklada watek to niech chociaż w tytule napisze o co chodzi. Gdyby nie przypadek to napewno bym tu nie zajrzał. Dobry tytuł to pół sukcesu na uzyskanie odpowiedzi
  
 
Cytat:
2006-09-26 20:54:32, Indian pisze:
Tak to własnie ta kontrolka ? cos więcej


Ten symbol z prawej strony to ssanie (w Twoim silniku jest chyba automatyczne?), ten z lewej to nie wiem.


[ wiadomość edytowana przez: _unnamed dnia 2006-09-27 12:43:08 ]
  
 
a ten z lewej to teoria Frysia z zegarami z diesela - swiece zarowe :]
  
 
W MK VI sa chyba takie zegary
wiec raczej nie ma roznicy czy to diesel czy benzynka.

"W samochodach wyposażonych w silniki benzynowe lampka ta jest wykorzystywana wyłącznie w przypadku silnika zasilanego gaźnikiem, w którym rolę urządzenia rozruchowego spełnia ręcznie sterowana przepustnica rozruchowa"
Ale skoro u Ciebie podobno to jest automatyczne to nie wiem co jest z ta kontrolka
  
 
Pali mie właśnie ciagle kontrolka nr 6, czemu nie wiem czy to cos powaznego ? mam tez wrażenie ze auto jest troche słabe, nie ma darcia : ), slabo sie buja do 100 ile by wyniusl ewnetualny koszt tej naprawy, jest to silnik benzynowy wiec nie ma swiec zarowych a ssanie podobno elektroniczni e ma sie wyl.
  
 
spróbuj podpiac zegary z benzynówki i powinno pomóc.
  
 
No a jednak pewne delikatne roznice sa miedzy zegarami od dieselka i benzynki. Rozni sie o ile sem dobrze zorientowany predkosciomierz i obrotek bez przerobek chodzil nie bedzie jesli jest od diesela zalozony w bezynie i na odwrot(tak mi sie wydaje )
  
 
A pali ci wiecej niz zwykle??Bo pamietam ze gdy keidys ojciec mial taunusa to tam tez bylo autom.ssanie to jakis czas sie nie wylaczalo i wtedy auto bylo wyczuwalnie slabsze i wiecej palilo...