Problem z obrotami, wskaźnikiem paliwa i muleniem sie na Pb

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Mam problem na temat ktorego troszeczke na tym forum już pisano, ale tak nie do końca. Samochod o ktrym będę pisał to Espero 1,5 DOHC z instalacją gazową. Problem polega na tym iż obroty na luzie spadają tylko do 1000, a czasami nawet pozostaną na ok 1800, dodatkowo na benzynie przy niższych obrotach podczas wciskania gazu szarpie i samochd do ok 2500 obr jest mułowaty (wcześniej tak nie było). Dodatkowo mniejwięcej w tym samym czasie gdy to się walnęło przestał działać także wskaźnik poziomu paliwa, nie świeci się także kontrolka rezerwy. Czy jedno z drugim może mieć coś wspolnego. Co może być tego wszystkiego przyczyną, jak to naprawić? Z gory wielkie dzięki za pomoc
  
 
Troszkę się poprawię, na gazie też szarpie i się muli, ale nie jest to az tak odczuwalne jek na benzynie.
  
 
mi cały czas nie działa rezrwa... a tam...