[126] 850cm Chojanckiego W-wa ktoś to widział lub zna?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
aukcja

Niedawno było na allegro, dzwoniłem i poszedł za 1000zeta Właściciel nieznał szczegółów gdyż jego brat zajmował się mechaniką tego cuda. Na pierwszy rzut oka mówię sobie fajne gaźniki ale cylindry już z foto są faktycznie inne. Moje skromne pytanko czy ktoś już widział to w akcji lub wie co było w tym motorze, jakie cylindry tłoki wał itp. A może na forum jest obecny nowy użytkownik/właściciel (podobno bardzo zadowolony)? pozdro
  
 
gary podejżewam ze z łady będą
  
 
a dlaczego tak podejżewasz?
  
 
Cytat:
2006-10-04 21:34:35, wojtaz pisze:
gary podejżewam ze z łady będą


z czego?
  
 
a ktora łada była chłodzona wiatrem??
  
 
Obstawiam za garbusem tylko czy one miały silniki 1.7? no chyba że któryć tam szlif dopuszczał takie triki, bo wiem że były zestawy do powiększania pojemności na 1.8, a może to inny silnik, albo nawet jakaś sprężarka , choć szczeze wątpie, za mało widać.
  
 
Chyba gdzies juz widzialem ten silniczek
blizsze info o silniku
zawory 39/34
korby nieurywki
i spec tłoki
itd

mysle ze kolega mnie nie zabije ze sie troszku wygadalem..
silniczek moze bedzie szlo zobaczyc na V el. Tychów 08 X 2006
  
 
Kto go kupil? Mrally?
  
 
No niestety to nie muj silnik(choć chetnie bym sie nim zaopiekował ).Bart a z kad ta sugestia??
Dzwoniłem do tego gościa co go sprzedawał,i tyle mi powiedział,co napisał Termit,a oprucz tego to wiem ze tłoki i cylindry są z garba i ze silnik pojechał na ślask,i ze pojedzi w niedziele na jakimś kjs?,ale kolo za chiny nichciał zdradzić kto to.
  
 
No bo slask, bo kj w ten weekend, no i bo miales opis na gg "projekt 60km... debiut moze w ten weekend"

BTW:Ciekawe w jakiej klasie sie zglosi?

[ wiadomość edytowana przez: bart322 dnia 2006-10-05 16:07:20 ]
  
 
często się zdarza że chłopaki mają motory typu 700 czasem nawet 800 ale nigdy jeszcze nie widzialem aby zgłaszali się w klasie innej niż markowa czyli do 650, to po pierwsze a po drugie czy te siliki od Chojnackiego co niby ponad 800 pojemnmości miały to czasem nie były na seryjnych cylindrach tylko jakiś kosmiczny wał??? Chyba że mi się pomyliło ze Świątkowym malcem.
  
 
Tez licytowalem ten silnik na Allegro do 450zl, ale sprzedajacy wycofal moja oferte (podobnie jak wszystkie inne).

Cytat:
2006-10-06 10:37:21, kaza pisze:
często się zdarza że chłopaki mają motory typu 700 czasem nawet 800 ale nigdy jeszcze nie widzialem aby zgłaszali się w klasie innej niż markowa czyli do 650, to po pierwsze a po drugie czy te siliki od Chojnackiego co niby ponad 800 pojemnmości miały to czasem nie były na seryjnych cylindrach tylko jakiś kosmiczny wał??? Chyba że mi się pomyliło ze Świątkowym malcem.



Pojemnosc to pojemnosc, wszystko jedno czy uzyskujesz ja zwiekszajac srednice tloka czy skok. Zglaszanie silnika 700 czy 800 w klasie markowej (ktora jest wyraznie zdefiniowana jako Maluchy do 652ccm) jest zwyklym oszustwem, a oszukujacy musza sie liczyc z konsekwencjami.
  
 
no niestety,ale na amatorkach tego juz nie sprawdzaja kto ma jaka pojemnosc, a 90 % malaczow ma zmnieniona na trochu wiecej..
 
 
chłopaki amatorki są dla przyjemności a nie jest to walka o złote majty taka moja opinia, wiadomo oszustwa nie da się wykluczyć bo zawsze się znajdziie jakiś "sprytny" który będzie chciał wygrać za wszelką cenę, ale mimo0 wszystko chwała Panu ze na amatorkach nie ma takiego BK jak na PZM bo wszystko w tym kraju by upadło, moim zdaniem są jeszcze tacy matadorzy co seriami wklepaliby takim scigaczom z mtorami po 50ps. Kobzacz jasne że pojemność to pojemność, ale mi chodziło o to czy faktycznie to konstrukcja Chojnackiego mogłabyć czy jakiś domorosły tuner zrobil 800 na garbie, bo tego typu maszyne co odznacza sie niezłą trwalością znam tylko jedną, Deniora z Krakowa.
  
 
Dziś rozmawiałem z panem Chojnackim,i powiedział że to nie jego silnik,bo on nie składał na cylindrach z garba nigdy....
a koszt zrobienia głowicy na 2 przeloty 600/700zł,ale już mu sie niechce..
  
 
apropos robienia głowicy na 2 kanały to trzeba rozmawiać z Danio on ma możliwość robienia takich głowic.
  
 
Witam. Co do głowicy to ja swoją już kupiłem przerobioną na 2 kanały na allegro za 60zł
Niestety nie jestem wstanie na razie wykonać takiej głowicy, może w przyszłości.
Jeżeli ktoś by chciał to mogę wysłać mu zdjęcia głowic po takiej przeróbce.
Pozdrawiam
  
 
gadałem z tym kolesiem i nie chce mi sie wierzyc ani w to że tam było 850 a juz napewno w to ze ma 60KM on nic nie wiedzial na temat tego silnika a jak go spytalem ile za niego zapłacil u chojnackiego to powiedzial ze 1000PLN za gotowy silnik i nie dawał swoich częsci to napewno nie jest motor od pana chojnackiego
  
 
za 1000zł to sobie można zrobić GT u Chojnackiego, a nie dostać taki silnik.
Jakby sie jemu chciało go robić, to pewnie krzyknąłby 3-4 tysiące za robocizne i części.

Obserwowałem tą aukcje i ciekawa sprawa była z ceną - najpierw 600zł kup teraz, a potem zmienił na 1000zeta - nic szczególnego od goscia sie nie dowiedziałem i dałem sobie spokój - nie chcialo mi sie wywalac 1000zeta za kota w worku
  
 
Co do pojemnosci to słyszałem że Chojnacki brał niektóre cześci od Światka a Światek zbudował "850" tak ja nazywali a ona miał cos koło 840 cm3 Budowana na wale o skoku 78 mm i cyl z łady 82 mm (podobne proporcje skok śred miało Ferrari GTB ) tylko góre (głowice) stosowali rózne oststnio była ta z Forda DOHC

Sam zbudowałem silnik 800 opartym na tym wale ale cyl 80 mm bo na wielszych jest powaznu problem z wyważniem ale sam skok daje duzego kopa od dołu az po góre

Co do jazdy na 840 Porthos moze powiedziec wiecej bo jezdił na tym