Co to za antena SUNKER-CB4 na magnesie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ma pytanko kupiłam taką antenę SKUNER-CB4 z CB COBARA 19 DX IV ale jestem zielony w tym temacie , dopiero się wciagam ,wiec proszę o opinie na temat tego zestawu ,radyjko mam 4 dni i nie jestem pewien jak to chidzi i jaki ma zasięg antena nie wymaga strojenia podobno (sprzedawca mówił że 20-25 km)
ale kazdy swój towar chwali dlatego proszę o waszą pomoc, z góry dziękuję
  
 
Cytat:
2006-10-04 22:46:39, dabanan pisze:
Ma pytanko kupiłam taką antenę SKUNER-CB4 z CB COBARA 19 DX IV ale jestem zielony w tym temacie , dopiero się wciagam ,wiec proszę o opinie na temat tego zestawu ,radyjko mam 4 dni i nie jestem pewien jak to chidzi i jaki ma zasięg antena nie wymaga strojenia podobno (sprzedawca mówił że 20-25 km) ale kazdy swój towar chwali dlatego proszę o waszą pomoc, z góry dziękuję



antenka taka sobie raczej z tych gorszych bo strasznie krotka normalne anteny CB zaczynaja sie od 1m a im dłuzsza tym lepsza

Nie ma co patrzec na dane producenta bo to dane wyssane z palca liczy sie długosc!!!!


KAZDA ALE TO KAZDA antene stroi sie indywidualnie do samochodu i miejsca w jaki ma byc zamontowana !!!! najlepiej srodek dachu !!!!!

te 20 - 25km hehe podane przez producenta to nie wiem z czym nawet z baza na tej antence bedzie problem jak bedziesz miał zasieg oscylujacy w granicach 5 km to juz sie ciesz


co do radyjka to jest w pozadku


Antene zmien na hustlera albo wilsona zobaczysz jak ci sie zasieg poprawi

zycze szerokosci i nie daj sie złapać


73 dla ciebie
  
 
dzieki za info arek137 antena ma 125 cm narazie sprawdziłem w mobilu łapie 11 km proszę o wiecej infofmacjii o tej antenie pozdro dla wszystkich to link do aukcji gdzie kupiłem ten zestaw nie mam żadnej opini o tej antence może ktoś ja już ma to proszę o info jak ta antena zbiera sygnał http://www.allegro.pl/item129158542_radio_cb_cobra_19_dx_iv_antena_magnetyczna_gratis