Most

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy jest coś takiego jak naprawa tylnego mostu???
stuka mi przy gwałtownym dodawania i odejmowaniu gazu, na kanale sprawdzone i nie ma luzów na krzyżakach problem jest w moście przy przełaćzaniu biegu z D na R i R na D tak samo stuka.

czy takie coś jest do naprawy???

na allegro jest wiele propozycji za przyzwoite ceny ale czy ma znaczenie czy jest od 2.5 3.0 i od automata i manuala???
dzięki
  
 
siemka
Co do zakupu "nowego" mostu to wersje do różnych silników różnią się przełożeniami. Fizycznie mosty są identyczne. W twoim przypadku:
X25XE automat: 3,9
X25XE manual: 3,7

X30XE - do roku 95 1/2: 3,7, po 3,9 (ASB i manual)
25DT - 3,45 (ASB i manual)
wszystkie dwulitrówki - 3,9 (ASB i manual)

Ogólnie im większe przełożenie tym większy moment na kołach ale mniejsza prędkość maksymalna.
Jesli kupisz most, wymien uszczelniacze - koszt niewielki a masz pewność że olej nie wycieknie.
pozdrawiam
ILKU
  
 
Cytat:
Jesli kupisz most, wymien uszczelniacze - koszt niewielki a masz pewność że olej nie wycieknie.
pozdrawiam



W IC doradzono mi tylko orginały.
W ASO
boczne 60zł szt
czołowy 75zł
olej: 1l 80w90 mobila( info z ASO)
  
 
Cytat:
2006-10-05 22:24:21, OpelOmega pisze:
czy jest coś takiego jak naprawa tylnego mostu??? stuka mi przy gwałtownym dodawania i odejmowaniu gazu, na kanale sprawdzone i nie ma luzów na krzyżakach ....



A sprawdzili Ci świnki?
  
 
Cytat:
2006-10-06 09:38:00, Zbynio pisze:
A sprawdzili Ci świnki?


że co..?
  
 
No wlasnie istnieje jakas wersja z wiekszym przelozeniem niz 3,9??
  
 
Cytat:
2006-10-06 13:25:13, 7gsi pisze:
że co..?


prosiaki
  
 
Cytat:
No wlasnie istnieje jakas wersja z wiekszym przelozeniem niz 3,9??


4.2 od karetki pogotowia. Zmień skrzynie!?
  
 
Cytat:
2006-10-06 15:28:27, Scooby pisze:
4.2 od karetki pogotowia.


Nie tylko, wg HAYNESa w 2,5V6 automat po 1998 montowali 4,22
  
 
Cytat:
Nie tylko, wg HAYNESa w 2,5V6 automat po 1998 montowali 4,22



Przejrzałem prawie całą i nie dopatrzyłem się wzmianki
  
 
A jezeli chodzi o predkosci maksymalne to jak to wyglada w porownaniu z 3,9 ?? Chodzi mi o 1, 2 i ewentualnie 3 bieg.
  
 
słuchajcie czy istnieje coć takiego jak wyregulowanie tego luzu. poprzez dociągniecie jakiejś śróby lub przez specjalne podkładki
  
 
mam drugi most i chce zmienić, tylko że na moim moście jest
nr 90446890 2075 1-1
a na tym drugim
nr 90446890 2075 1-2
i nie wiem czy będą jakieś różnice w przełożeniu???

ten mój stary most rozebrałem i okazało się że był luz nie na zębatce wałka atakującego, tylko w mechaniźmie różnicowym, wyglądało to kiepsko i tak jak by się miało za niedługo rozsypać.

Omega 2.5 v6 automat

i mam jeszcze jedno pytanko ile macie obrotów jadąc 100km/h na ostatnim biegu???
chodzi mi tylko o 2.5 automat

[ wiadomość edytowana przez: OpelOmega dnia 2007-07-13 11:24:42 ]
  
 
Tez mam taki luz najberdziej odczuwalny na 1 dodajac i ujmujac gaz orientuje sie ktos czy da sie jakos ten luz skasowac czy to juz tak musi byc??
  
 
Pewnie, że można regulować luz na przekładni tylnego mostu. Właśnie stosuje się podkładki które ten luz niwelują. jeszcze jedna ważna rzecz, czy zęby w przekładni nie są już tak zużyte, że się nie da wyregulować.
  
 
nikt nie wie co oznaczają te numery. To może mi ktoś odpowie ile ma obrotów przy 100km/h lub 120km/h
i chodzi mi tylko o 2,5 litrowe benzyniaki z automatyczną skrzynią biegów z góry dzięki pzdr