"bezpańskie" wtyczki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzisiaj przy okazji walki z wymiana pajaka pod kierownica zauważyłem dwie bezpańskie wtyczki z instalacji......
Jedna zaraz przy silniczku wycieraczek.Wchodza w nie 2 kabelki.Druga za skrzynką bezpieczników,tez na 2 kabelki....
Szukałem w ksiązce,i nic nie ma na schemacie takiego
Z ciekawości pytam,czy ktos wie do jakich "ekstrasów"...i jakiego niestandartowego wyposazenia były potrzebne.
Kolorki kabli napisze jutro,bo dzisiaj juz troche za pozno na ogladanie tego


[ wiadomość edytowana przez: Buczek21 dnia 2006-10-07 19:51:41 ]
  
 
Pompka spryskiwacza , czujnik wstecznego - te po lewej , napisz jakie oznaczenie ma twoja wersja MkII i kolory kabli to moze konkretnie uda sie ustalic.
  
 
Wtyczka za kołem zapasowym,tuz koło silnika wycieraczek,ma jeden kabelek szary,z żółtym paskiem.
Wtyczka za skrzynką bezpeczników dwa kabelki czarny i czerwony.tak ze + i - bankowo.
Istalacja z MK2,wersja L.
  
 
szaro-zolty to kabelek czujnika cisnienia oleju .`W tym miejscu wychodzi ten kabel w silniku 900 , gdzies blizej wiazki glownej powinno byc rozgalezienie z ktorego wychodzi kabel do twojego czujnika cisnienia oleju (1050).Latwo to mozesz sprawdzic :podepnij "kontrolke" jednym koncem do wtyczki a drugim pod + akumulatora , zarowka powinna sie swiecic , jak zapalisz silnik to zgasnie.
Jest tez mozliwosc taka ze ten kabelek jest od czujnika cisnienia oleju ktory steruje zegarem , tak bylo w 1.3 .Jest on montowany wlasnie w okolicy silniczka wycieraczek pod kolem zapasowym.
  
 
Wtyczka za skrzynka bezpiecznikow - najprawdopodobniej zasilanie radia , na schemacie kolory przewodow to czarny i czerwono-zielony