| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
desperos Klubowy Weteran ![]() Volvo V70 II Lublin | 2006-10-08 15:03:55 sprawdz czy Ci sie linka nie przycieła albo jakis smiec nie podszedl pod pedal gazu |
wacho_czk Chrysler Neon Czarnków | 2006-10-08 15:12:03 To nie to |
Outcast Bmw 528i E39 Różyny | 2006-10-08 15:42:13 silnik krokowy ![]() |
wacho_czk Chrysler Neon Czarnków | 2006-10-08 16:58:46 Wymieniać czy próbować czyścić? |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-10-08 23:56:24 odepnij kabelki, wykręć silniczek, oczyść jego iglicę, oczyść również dobrze kanał, w którym siedzi silniczek lejąc obficie do niego np. wd40.
podłącz kostkę ponownie, połóż silniczek tak, byś go widział siedząc za kierownicą i włącz zapłon. Sprawny silniczek powinien wykonać ruch wte i weftę. POznasz czy jest sprawny. Choć wg mnie to nie jego wina... Gdy obroty jałowe są zbyt wysokie pomimo pób ioch obniżenia przez komputer powinna zapalić się lampka check. WG mnie masz spaloną/spreparowaną przez gazowników lampkę, a wysokie obroty są wynikiem wykrycia przez komputer błędu w innym podzespole - komputer przechodzi w tryb awaryjny i podwyższa obroty. |
wacho_czk Chrysler Neon Czarnków | 2006-10-09 18:08:51 Dzęki wszystkim za pomoc, wymiana silniczka krokowego pomogła. Zobaczymy co teraz wyskoczy |
wacho_czk Chrysler Neon Czarnków | 2006-10-13 18:37:02 Po wymianie silnika krokowego przyszła kolej na termostat ale już zrobione i myślę że teraz nim pośmigam |