Mam problem z komunikatami w BMW 525TDS e39 - pomózcie!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam problem w swoim aucie marki BMW 525TDS 98r, w budzie e39, wyskakują mi następujące błędy;

Verif gern de freins - w słowniku zobaczyłem coś, że to doczyty hamulców, coś o odtłuszczeniu??? :/

Verif g. refroid

i co najgorsze, co chwile mi pipczy w komputerze o jakimś komunikacie SYSTEM INJECTION, boje się, że to coś poważnego :/

Co jeszcze, to auto przy stanie paliwa poniżej 15litrów, nie chce mi zapalić, przez pompe paliwa idzie bardzo dużo powietrza, tak jakby nie było paliwa, ale po rozkręceniu zbiornika za kierowcą, jest bardzo dużo tego paliwa, zaś po stronie pasażera, nie ma praktycznie nic, co ja mam sobie to wiaderkiem przelewać? Jeżeli jest stan powyżej 15 litrów, czy 50 litrów, to nie ma problemu.

Proszę pomózcie, auto ma język też francuski, nie mogę zmienić ma niemiecki czy na angielski, patrzyłem na forum, ale sposoby wymienione do zmiany języka u mnie nie chodzą, coś czytałem na temat OBC- że trzeba się podłączyć i coś odblokować, nie ma innego sposobu?

Bardzo proszę, niech ktoś się wypowie.
  
 
na początek wymień pompe paliwa w zbiorniku
  
 
Pompa paliwa jest sprawna , była sprawdzana. Obawiam się, że to może coś być z pompą wtryskową , ale nie mam pewności.
  
 
jeżeli piszesz że samochód nie pali poniżej tego poziomu paliwa to pompa jest do wymiany nie ma innnej mozliwości
  
 
Cytat:
2006-10-10 19:03:36, zbigniew32 pisze:
Witam, mam problem w swoim aucie marki BMW 525TDS 98r, w budzie e39, wyskakują mi następujące błędy; Verif gern de freins - w słowniku zobaczyłem coś, że to doczyty hamulców, coś o odtłuszczeniu??? :/ Verif g. refroid i co najgorsze, co chwile mi pipczy w komputerze o jakimś komunikacie SYSTEM INJECTION, boje się, że to coś poważnego :/ Co jeszcze, to auto przy stanie paliwa poniżej 15litrów, nie chce mi zapalić, przez pompe paliwa idzie bardzo dużo powietrza, tak jakby nie było paliwa, ale po rozkręceniu zbiornika za kierowcą, jest bardzo dużo tego paliwa, zaś po stronie pasażera, nie ma praktycznie nic, co ja mam sobie to wiaderkiem przelewać? Jeżeli jest stan powyżej 15 litrów, czy 50 litrów, to nie ma problemu. Proszę pomózcie, auto ma język też francuski, nie mogę zmienić ma niemiecki czy na angielski, patrzyłem na forum, ale sposoby wymienione do zmiany języka u mnie nie chodzą, coś czytałem na temat OBC- że trzeba się podłączyć i coś odblokować, nie ma innego sposobu? Bardzo proszę, niech ktoś się wypowie.




Najlepiej zmienic jezyk wtedy ebdziesz wiedzial na 100%, co do SYSTEM INJECTION to sa system wtryskow, moze byc rzeczywiscie pompa wtryskowa walnieta, moze wtrysk
  
 
Tzn. tak. Na wolnych obrotach czasem mi trzęsie autem, tak jakby jakiś wtrysk nie kontaktował lub pompa wtryskowa zle podaje i właśnie na wolnych obrotach mi się włącza komunikat system injection! i miga cały czas jakby to było coś ważnego, ale jak dam mu już powyżej 900 obrotów to praca silnika się wyrównuje i chodzi bardzo ładnie, a tak powyżej 1500 obrotów komunikat gaśnie tzn. ten "system injection" ale jak dam na luz tak na parę sekund, lub zmniejsze obroty tak na 1200-1300 to znowu się komunikat pojawia, a znika jak mu dam tak powyżej 1500 obrotów. Co do wiadomości wtryskiwaczy, to były regenerowane. I chodzą bez zażutu, silnik jest mocny i elastyczny, napewno ma te 143KM, ale miałem problem z wtryskiem sterującym, oberwał się jeden kabelek z dwóch i stykał z masą wtryskiwacza, dałem go do specjalnego gościa i elegancko mi go zalutową, ale nie wiem czy już będzie do wyżucenia, czy tam jest jakaś czuła elektronika, czy mogło się w nim coś poprzestawiać? Tego nie wiem. Nie wiem też jak go sprawdzić czy jest dobry czy zły.
Przed regeneracją wtrysków tego komunikatu nie było. Ale też mi trzęsło autem na wolnych obrotach, to myślałem, że wtryski, dlatego dałem do regeneracji.
Proszę o pomoc, z góry serdecznie dziękuje za wasze wszystkie odpowiedzi!
  
 
Cytat:
2006-10-13 19:41:08, zbigniew32 pisze:
Tzn. tak. Na wolnych obrotach czasem mi trzęsie autem, tak jakby jakiś wtrysk nie kontaktował lub pompa wtryskowa zle podaje i właśnie na wolnych obrotach mi się włącza komunikat system injection! i miga cały czas jakby to było coś ważnego, ale jak dam mu już powyżej 900 obrotów to praca silnika się wyrównuje i chodzi bardzo ładnie, a tak powyżej 1500 obrotów komunikat gaśnie tzn. ten "system injection" ale jak dam na luz tak na parę sekund, lub zmniejsze obroty tak na 1200-1300 to znowu się komunikat pojawia, a znika jak mu dam tak powyżej 1500 obrotów. Co do wiadomości wtryskiwaczy, to były regenerowane. I chodzą bez zażutu, silnik jest mocny i elastyczny, napewno ma te 143KM, ale miałem problem z wtryskiem sterującym, oberwał się jeden kabelek z dwóch i stykał z masą wtryskiwacza, dałem go do specjalnego gościa i elegancko mi go zalutową, ale nie wiem czy już będzie do wyżucenia, czy tam jest jakaś czuła elektronika, czy mogło się w nim coś poprzestawiać? Tego nie wiem. Nie wiem też jak go sprawdzić czy jest dobry czy zły. Przed regeneracją wtrysków tego komunikatu nie było. Ale też mi trzęsło autem na wolnych obrotach, to myślałem, że wtryski, dlatego dałem do regeneracji. Proszę o pomoc, z góry serdecznie dziękuje za wasze wszystkie odpowiedzi!



jak trzesie autem na wolnych to sa to bankowo wtryski lub pompa, ja mialem tak na wolnych obrotach w e39 530d, rzucalo silnikiem na wszystkie strony jak nie wiem co , jak przygazowalem rozgrzal sie silnik to przestalo rzucac, pozniej tez czasami obroty skakaly rzucalo autem, tutaj masz doczynienia z wtryskami , cos jest z nimi nie tak sam komunikat to SYSTEM WTRYSKOW ( system injection)
  
 
Wtryski były regenerowane, z tymże ten wtrysk sterujący był odlutowany kabelek (przerwany) i go zalutowałem, może to ten wtrysk sterujący? Ale obawiam się, że pompa wtryskowa, w jakiej cenie może być regeneracja pompy wtryskowej?
I jeszcze jedno, czasem, ale nie zawsze, na 4 lub 5 biegu, mam wrażenie jakby się sprzęgło ślizgało, tzn. gdy mam 2000 obrotów i depne to wskoczy szybko na 2300 obrotów, auto przyspiesza i obroty spadają do 2200 i przy 3000 obrotów jest to samo cofają się obroty, a silnik mruczy przez te momenty jakby to był automat, co to może być?
Bmw mam bardzo pięknie, ale szlak mnie chce trafić, bo co chwile się coś pierd****. . Auto ma przebieg 231 tyś od nowości. Myślałem, że diesel zrobi spokojnie z pół miliona .
  
 
Cytat:
2006-10-15 20:30:58, zbigniew32 pisze:
Wtryski były regenerowane, z tymże ten wtrysk sterujący był odlutowany kabelek (przerwany) i go zalutowałem, może to ten wtrysk sterujący? Ale obawiam się, że pompa wtryskowa, w jakiej cenie może być regeneracja pompy wtryskowej? I jeszcze jedno, czasem, ale nie zawsze, na 4 lub 5 biegu, mam wrażenie jakby się sprzęgło ślizgało, tzn. gdy mam 2000 obrotów i depne to wskoczy szybko na 2300 obrotów, auto przyspiesza i obroty spadają do 2200 i przy 3000 obrotów jest to samo cofają się obroty, a silnik mruczy przez te momenty jakby to był automat, co to może być? Bmw mam bardzo pięknie, ale szlak mnie chce trafić, bo co chwile się coś pierd****. . Auto ma przebieg 231 tyś od nowości. Myślałem, że diesel zrobi spokojnie z pół miliona .




hehe nawet i 2 milony mi pekl kolektor i poszla turbina koszt 2000 zł robocizna 700 zł wystarczy, jakby tego bylo malo, wypalila sie prawie polowa pixelow w liczniku, koszt licznika 300zł, jakby znow tego malo, poszly 2 przednie wahacze koszt 240zł , ostatnio tyl mi rzuca, takze kolejny tysiaczek sie przyda, i co ja mam powiedziec?? chciales BMW wiec masz, licz sie ze jak cos nawali powaznego to bedzie kiepsko w kieszeni. aha moj przebieg 133 tys i co mam mowic?? BMW .
  
 
Cytat:
2006-10-15 23:24:02, zdunekm pisze:
aha moj przebieg 133 tys i co mam mowic?? BMW .


to teraz zmien licznik na jakis sensowniejszy
  
 
Nie no mój licznik jest realny, bo kupiłem auto od I właściciela we Francji, cały komplet dokumentów raze z książką serwisową. Ale wkońcu to BMW, będziesz miał wydatki lub inaczej bardzo miłe wrażenia.
Co ze sprzęgłem, czy ktoś miał podobne takie ślizganie się?
  
 
Cytat:
2006-10-16 10:58:45, zbigniew32 pisze:
Nie no mój licznik jest realny, bo kupiłem auto od I właściciela we Francji, cały komplet dokumentów raze z książką serwisową. Ale wkońcu to BMW, będziesz miał wydatki lub inaczej bardzo miłe wrażenia. Co ze sprzęgłem, czy ktoś miał podobne takie ślizganie się?




moj licznik tez jest realby posiadam ksiazki serwisowe, 100% wszystko udukomentowane, po rpostu jednemu te elementy strzela po 50 tys km jednemu po 300 tys a jeszcze innemu wcale nic sie nie bedzie dzialo, przebieg ma tu GÓWNO do gadania, jedynie eksploatowanie auta i styl jazdy, a 530 idzie jak rakieta i co najwazniejsze strasznie malutko pali


[ wiadomość edytowana przez: zdunekm dnia 2006-10-16 12:00:00 ]
  
 
Cytat:
2006-10-16 11:59:00, zdunekm pisze:
530 idzie jak rakieta i co najwazniejsze strasznie malutko pali

a cha a świstak zawija w te no ... sreberka
  
 
To jest BMW, nie ford, że nie można poznać faktycznego stanu licznika, chociaż przez kluczyki można to sprawdzić .