Przełożenie instalacji gazowej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Znalazłem coś takiego

I zastanawiam się czy dało by się wykorzystać z tego instalację gazową??
  
 
przeciez to juz nieaktualne. Oferty do 10.10.2006 r. Jesli bierzesz instalacje, to ja pisałbym sie na hak
  
 
Chyba jest aktualne bo 10.10 kończyło się ogłoszenie, a jest wystawione ponownie.
  
 
Uzywanej instalacji LPG nie mozna przekladac z auta do auta, w swietle prawa nie ma mozliwoscie legalizacj.
  
 
chyba ze już masz wbite w dowód LPG to wtedy przekładasz jak ci się tylko podoba, a jeśli nie masz w dowodzie LPG to zgodnie z prawem tylko nówka (chociaż nieoficjanie niektórzy gazownicy podobno za drobną opłatą są wstanie wystawić homologacje na używaną instalacje). Jak nie masz w dowodzie LPG to ja bym nie ryzykował.
  
 
No ale mi chodzilo ze legalnie to zrobic
  
 
No właśnie nie mam w dowodzie LPG A teraz z trochę innej beczki: Jaką instalację (jakiej firmy) polecacie do Espero 1.8??
  
 
Cytat:
2006-10-15 15:14:23, wacho_czk pisze:
A teraz z trochę innej beczki: Jaką instalację (jakiej firmy) polecacie do Espero 1.8??



Juz było o tym na forum kiedyś (więc jak chcesz to poszukaj). Ja ma autronica II - generacje z komputerem Al-700 i reduktorem tamasetto zapłaczilem za nią coś ok 2000 zł (w czerwcu br chyba) i jak narazie jestem zadowolony (ten komp. Al-700 jest fajny bo ma duże możliwości regulacji i interfejs można samemu zrobić )
  
 
Cytat:
2006-10-15 15:50:30, adid11 pisze:
Ja ma autronica II - generacje z komputerem Al-700 i reduktorem tamasetto zapłaczilem za nią coś ok 2000 zł (w czerwcu br chyba) i jak narazie jestem zadowolony



To zaraz przestaniesz być zadowolony, jak Ci powiem że za praktycznie taką samą cenę mogłeś mieć BARDZO DOBRĄ instalacje IV gen. STAG 200...
  
 
Cytat:
2006-10-15 17:00:49, Dicer pisze:
To zaraz przestaniesz być zadowolony, jak Ci powiem że za praktycznie taką samą cenę mogłeś mieć BARDZO DOBRĄ instalacje IV gen. STAG 200...


Myślałem, że 4 generacja zaczyna sie od około 4 tyś... Gdzie tkwi haczyk?
  
 
Cytat:
2006-10-15 17:00:49, Dicer pisze:
To zaraz przestaniesz być zadowolony, jak Ci powiem że za praktycznie taką samą cenę mogłeś mieć BARDZO DOBRĄ instalacje IV gen. STAG 200...



Wiem o tym, ale jednak wolałem II - gen bo prostsza = mniej rzeczy do zepsucia
  
 
Cytat:
2006-10-15 17:11:10, Michal-500 pisze:
Myślałem, że 4 generacja zaczyna sie od około 4 tyś... Gdzie tkwi haczyk?



Pewnie jak zwykle w szczegółach
  
 
Cytat:
2006-10-15 17:11:23, adid11 pisze:
Wiem o tym, ale jednak wolałem II - gen bo prostsza = mniej rzeczy do zepsucia



hehe akurat IV generacja jest konstrukcyjnie prostsza niż II - przynajmniej w przypadku stag-200 - prosto i skutecznie (przynajmniej w założeniach, a z opisu wynika że jest to genialnie proste urządzenie opierające się w całości na sterowniku benzyny)
  
 
Można prosić więcej szczegółów odnośnie tej instalacji IV generacji STAG-200??
  
 
Cytat:
2006-10-15 17:27:38, Robert_S pisze:
hehe akurat IV generacja jest konstrukcyjnie prostsza niż II - przynajmniej w przypadku stag-200 - prosto i skutecznie (przynajmniej w założeniach, a z opisu wynika że jest to genialnie proste urządzenie opierające się w całości na sterowniku benzyny)


ja mam na mysli wtryskiwacze gazu, które do najmniej awaryjnych nie należą (koszt jednego wtryskiwacza to ok 200 zł) a w II -gen to tylko membrany w reduktorze mi paść mogą ale to itak dopiero po ok 100 tys km (cena zestawu do regeneracji membran to ok 80 zł) (oczywiście membrany w parowniku dotyczą również stag-200 bo o ile mi widomo to wtrysk gazu w fazie lotnej).

A co do szczególów Stag- 200 to polecam google
  
 
Cytat:
2006-10-15 17:27:38, Robert_S pisze:
hehe akurat IV generacja jest konstrukcyjnie prostsza niż II - przynajmniej w przypadku stag-200 - prosto i skutecznie (przynajmniej w założeniach, a z opisu wynika że jest to genialnie proste urządzenie opierające się w całości na sterowniku benzyny)



Nie tylko w założeniach, w praktyce sprawdza się rewelacyjnie (ja akurat założyłem Staga 300 ale to praktycznie to samo)


Cytat:
2006-10-15 18:14:12, wacho_czk pisze:
Można prosić więcej szczegółów odnośnie tej instalacji IV generacji STAG-200??



Tu masz LINK do producenta.

Ja zakładałem właśnie u nich i kosztowało mnie to 2700 (w tym hamownia) ale wiem, że można to samo założyć za 2200-2300 a nawet jeszcze taniej... . Jednak do nich miałem w sumie najbliżej i oni zakładają na pewno najlepiej.

  
 
Cytat:
2006-10-15 18:37:32, Dicer pisze:
Ja zakładałem właśnie u nich i kosztowało mnie to 2700 (w tym hamownia) ale wiem, że można to samo założyć za 2200-2300 a nawet jeszcze taniej... .



U nich, tzn. gdzie? W Białymstoku?
  
 
Cytat:
2006-10-16 10:14:17, pyrekcb pisze:
U nich, tzn. gdzie? W Białymstoku?



Dokładnie
  
 
Cytat:
2006-10-16 13:20:55, Dicer pisze:
Dokładnie



Łomatko! To Ty tam teraz mieszkasz?
Z W-wy daleko, a jakby potem chcial jakąś regulację albo co, to kaplica tak jeździć...
  
 
Cytat:
2006-10-16 13:22:47, pyrekcb pisze:
Łomatko! To Ty tam teraz mieszkasz?


Jeszcze dalej... Do Białego mam jakieś 130 ale jestem bardzo często w Augustowie a stąd to już "rzut beretem" tylko 90


Cytat:
Z W-wy daleko, a jakby potem chcial jakąś regulację albo co, to kaplica tak jeździć...


Pewnie, że tak, ale w Wawie (ewentualnie trochę pod - Radom, Siedlce) kumple zakładali to samo nawet za 2300 i też jest OK