| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
spedyt Audi A4 B5 Sulików | 2006-10-15 18:17:25 U mnie średnio miesięcznie szło benzyny za 50 zł, a robiłem ok 2000km/mieś.
Zużycie zależy dużo od przebiegów jakie będziesz robił. Jak masz odpalać auto kilkanaście razy dziennie to spali więcej benzyny. |
BUGZ VW Golf Variant GT S ... Leszno | 2006-10-15 18:50:04 mi spalalo benzyny za okolo...80-100pln a robilem 1000km/mc. Tyle ze w wiekszosci jezdze krotkie odcinki i tak rano odpalany na benzynie, czekalem az wskazowka "drgnie" i wtedy przelaczalem na gaz. dojezdzalem do pracy i to samo po 8 godzinach. Tak wiec oprocz 14litrow gazu na 100km, spalal okolo 2.5 litra beny;P zyc nie umierac ![]()
ale ja mialem auto szczegolny przypadek, choc jak pokonujesz krotkie odcinki i w duzych odstepach czasowych (zimny silnik) to zuzycie PB bedziesz mial podobne ![]() |
Kajteknr1 Citroen Xantia Wrocław | 2006-10-16 10:13:36 wow... niby jeździ się na LPG ale ten benzynki to troche idzie.. zimą zapewne więcej, ale generalnie widze że nie są to śladowe ilości... |
Brzoza-junior toyota Corolla Warszawa | 2006-10-16 10:41:44 Ja spalam sporo waszki- bo czekam az mi wskazowka dojdzie za biale pole- czyli dojezdzam do trasy lazienkowskiej nim psrykne na gaz.
Miesiecznie wydaje 50 pln na PB98 (okolo 1/2 baku- tak wynika ze wskazowki). |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2006-10-16 11:13:55 Nie pamiętam dokładnie, ale u mnie chyba 2000 rpm (dawno na gazie nie jeździłem).
Jak się przełączysz na gaz, to już benzynka Cię w ogóle nie obchodzi. |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2006-10-16 11:17:53 Wyłącznik do pompy paliwa nie sztuka zrobić, a trochę to oszczędzi pompę, zwłaszcza dla tych, którzy jeżdżą z prawie suchym bakiem, bo wtedy to nie ciężko pompę zakatować. |
maciejka80 Opel Vactra B FL Gdańsk | 2006-10-16 11:39:39 Ja zalewam za 50pln raz na dwa miesiące, robiąc 1 500 km miesięcznie, na gaz wskakuje mi przy 1800 obr. A pompa jest na przekaźniku i automatycznie jest rozłączana przy przełączeniu gazu. |
Kajteknr1 Citroen Xantia Wrocław | 2006-10-16 12:03:58 masz spryntą instalacje w starszych instalacjach czy przynajmniej w tych co ja mialem styczność tego nie było. ale widać technika idzie do przodu |
dyras ![]() Audi 80 / był VW PAS ... Koszalin | 2006-10-16 12:29:15
a nie mozesz ręcznie przerzucać? ja odpalam auto na benzynie, chwile po chodzi i bez gazowania, ładnie przelocznik na pozycje gaz, i z powrotem na pozycje auto. |
didoxxl Opel Cieszyn | 2006-10-16 12:51:49
no czytałem tylko nie wiedzialem czy w kazdej instalacji
a jak to zrobić ? [ wiadomość edytowana przez: didoxxl dnia 2006-10-16 12:52:27 ] |
maciejka80 Opel Vactra B FL Gdańsk | 2006-10-16 13:15:41
To nie jest seryjne w tych instalacjach, tylko montuje je mój kolega i sam ten przekaźnik dodaje, w poprzednim moim samochodzie w którym on montował gaz też tak miałem, ale normanym klientom tego nie montuje. |
Xeper Ford Escort MK7 5D HB Grodzisk Maz. | 2006-10-16 14:02:46
U mnie jest zwykla II generacja, na sterowniku Steg - takze zadne cudo... Jak podjechalem do "moich" gazownikow to bez specjalnych medytacji wyjeli centralke (tzn. przelacznik PB - LPG) i srubka wyregulowali na takie obroty jak mi pasowalo. Gazownicy nie wydziwiali i nie robili z tego rzadnego halo, dlatego mysle, ze w wiekszosci instalacji da sie to zrobic. |
Biedrona Sympatyk FEFK Ford S-Max Warszawa | 2006-10-16 14:10:34 ja na sekwencji mam włączenie w zależności od temperatury silnika i powiem, że wcale dobre to nie jest, parę razy przy minus 30st. LPG zasiweciło sie po przejechaniu 10km... żenada |
Xeper Ford Escort MK7 5D HB Grodzisk Maz. | 2006-10-16 14:24:57
Zgadza sie, sekwencje sa bardziej wymagajace pod wzgledem warunkow pozwalajacych na przelaczenie na LPG od II generacji. Choc widzialem tez instalki II gen wymagajace obrotow i temp - mysle, ze najbardziej zalezy to od sterownika LPG i mozliwosci jego programowania. |