Silnik z B do A

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Posiadam silnik 2.0, 8 zaworów na gaźniku, samochod jest strasznie zmulony interesuje mnie zmiana silnika i moje pytanie jest takie czy silniki z omegi B będą pasowały do omegi A. ewentualnie jaki silnik polecacie aby auto jeździło trochę lepiej Oczywiście auto będzie jeździć na gazie.

[ wiadomość edytowana przez: csdark dnia 2006-10-15 20:36:07 ]
  
 
Jedyny słuszny to C30SE lub przynajmniej C30NE!!!
  
 
potwierdzam. wkladaj minimum 3.0 177KM i autko zmieni sie w killera wszystkich GTI itp.
  
 
Ja zgodnie z tytułem wątku proponuje MV6
Koszt napewno niewielki, stopien trudności niski
pozdro
ILKU
  
 
Nie wiem czy silnik MV6, tak bezproblemowo można wrzucić do A!!! A C30NE czy C30SE napewno tak!!! Przyczym koszt silnika C30NE to może być nawet 500zł, ze skrzynią 1000zł!!!

[ wiadomość edytowana przez: GrzesiekK dnia 2006-10-16 10:59:43 ]
  
 
wtedy koszta nie byly by tak duze... to by mialo sens .. ...
bo 3.0 od b.. to troszke kosztuje a i gaz chcesz zalozyc to w sumie drogo wychodzi a tak i gaz bedziesz mial tanszy .. ....
pozdrawiam
  
 
Tak tylko jakie zuzycie paliwa jest przy silniku 3.0 choć ten który teraz mam na początku jak kupiłem samochód to palił 18 l na 100 km w trasie teraz po regulacji pali 13, ja myślałem o jakimś silniku max 2,5 ponieważ nie zalezy mi żeby to było szatanem a jedynie chodzi mi o to aby miał troche lepsze przyspieszenie niż obecnie bo w chwili obecnej jest tragedia no i brak siły co da się odczuć na wzniesieniach.
  
 
Odświeżam temat Zastanawiam sie nad dwoma silnikami pierwszy to 2,6 Dual Ram a drugi to 2,4i. Przeglądałem na forum kilka tematów, ale chciał bym zadać jeszcze kilka pytań:
1. Obecnie siedzi u mnie silnik 1.8 na gaźniku, czy wymiana silnika na jeden z powyższych będzie skomplikowana, jakie dojdą dodatkowe koszty ?
2. Jak jest z dostępnością części zamiennych do tych silników ?
3. W jakich granicach mieści się spalanie benzyny lub gazu (mój obecny silnik pali około 15-16l gazu po mieście i jest zmulony)
4. Na który silnik lepiej było by sie zdecydować (chodzi mi o awaryjność)
5. Czy ktoś zna warsztat w którym dokonano by dobrze wymiany (woj. mazowieckie w promieniu do 100km od Siedlec)
  
 
Marios jest około 100 km i On Ci to zrobi.
Wrzucaj od razu mv6.
  
 
Cytat:
2006-12-01 21:11:06, PiotrS pisze:
Wrzucaj od razu mv6.


I kto to pisze???
  
 
Cytat:
2006-12-01 21:03:02, csdark pisze:
...
1. Obecnie siedzi u mnie silnik 1.8 na gaźniku, ...



Cytat:
2006-10-15 20:35:22, csdark pisze:
Posiadam silnik 2.0, 8 zaworów na gaźniku, ...




mam rozumiec ze wlozyles 1,8 i myslales ze bedziesz mial lepsze osiagi od 2,0 czy co ?
  
 
2.0 napisałem tak jak jest w dowodzie i tak jak mechanik mi powiedział. 1.8 stan faktyczny. Mechanikowi podziekowałem za współpracę i dla tego pisze na forum.
  
 
jakie MV6 ??
C30SE to jest to!!!!!!!!
i koniecznie pomaluj blok na czerwono!
  
 
Cytat:
2006-12-01 21:16:22, GrzesiekK pisze:
I kto to pisze???




Ja, myślę że jak kolega ma ochotę na silniki z B (choć podał silniki z A) to powinien iść za ciosem i włożyć mv6.
  
 
Cytat:
Ja, myślę że jak kolega ma ochotę na silniki z B (choć podał silniki z A) to powinien iść za ciosem i włożyć mv6.


Z B do A pytałem się czy jest taka możliwość, teraz myślę trochę realniej i pytam się o to na co mnie będzie stać A raczej o to czemu żona nie będzie przeciwna

[ wiadomość edytowana przez: csdark dnia 2006-12-01 21:44:36 ]
  
 
Możliwość jest zawsze, ale czy to się opłaci, to insza inszość!!! Sam silnik z B to koszt ok. 2000-2500tyś.zł, a gdzie reszta i robocizna- która napewno nie będzie tania!
  
 
Tak żeby nie stracic wątku to jeszcze raz:
Cytat:
Zastanawiam sie nad dwoma silnikami pierwszy to 2,6 Dual Ram a drugi to 2,4i. Przeglądałem na forum kilka tematów, ale chciał bym zadać jeszcze kilka pytań:
1. Obecnie siedzi u mnie silnik 1.8 na gaźniku, czy wymiana silnika na jeden z powyższych będzie skomplikowana, jakie dojdą dodatkowe koszty ?
2. Jak jest z dostępnością części zamiennych do tych silników ?
3. W jakich granicach mieści się spalanie benzyny lub gazu (mój obecny silnik pali około 15-16l gazu po mieście i jest zmulony)
4. Na który silnik lepiej było by sie zdecydować (chodzi mi o awaryjność)


Będę wdzięczny za wszelkie informacje