Problem z 318 stka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich klubowiczow mam pytanko do posiadaczy e36 318i do ilu tys obrotow powinna mi sie wkrecac bo podejzewam ze jest z nia cos nie tak poniewaz przy osiagnieciu 5,5 tysia obrotow zaczyna sie dlawic. z gory dzieki pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-10-17 18:36:52, lipek1005 pisze:
witam wszystkich klubowiczow mam pytanko do posiadaczy e36 318i do ilu tys obrotow powinna mi sie wkrecac bo podejzewam ze jest z nia cos nie tak poniewaz przy osiagnieciu 5,5 tysia obrotow zaczyna sie dlawic. z gory dzieki pozdrawiam


W książce "Sam naprawiam..." Pisze, że 318i z silnikiem M40/M43 powinna wkręcać się do 6200 RPM. Wtedy następuje odcięcie.

Pozdrawiam.


[ wiadomość edytowana przez: Miro600V dnia 2006-10-18 18:37:27 ]
  
 
Cytat:
przy osiagnieciu 5,5 tysia obrotow zaczyna sie dlawic.


Co znaczy "dławić"? Po prostu nie chce jechać powyżej tych obrotów czy kicha/strzela? Jeśli nie kręci się już wyżej to wałek ma zryte krzywki. Remont hydrauliki.
Pozdr.
  
 
no tak nie chce jechac dalej . dzis kupilem walek dzwgienki i popychacze w sobote narzadka mam nadzieje ze pomoze kumpel mial podobnie tylko jemu wkrecala sie do 4 tysi.zmienil walek dzwigienki i pomoglo dzieki za pomoc pozdrawiam
  
 
Daj znać jak po remoncie?
Pozdr.
  
 
witam po remoncie jest to inne auto silniczek szumi jak motylek wkreca sie do odciny jak zloto dzieki za rade i pozdrawiam
  
 
Gratulacje! Nie ma jak to M40 szumiące jak motylek Dzisiaj coraz większa rzadkość.
Pozdrawiam
  
 
Ciekawe w jakim stanie były częsci które wymieniłeś.
  
 
dzieki naprawde nie ma jak M40 walek byl zjechany 1 dziesiata mm i wyrazne znaki zuzycia byly widoczne na dzwigienkach. jak ja kupilem to musialem 2 razy olej wymieniac poniewaz po przejechaniu tysiaca km byl czarny jak smola i syf w silniku niesamowity komus bylo ciezko zmienic i to tez napewno przyczynilo sie do zrycia walka. ale teraz jest oki pozdrawiam