MotoNews.pl
  

Rodzaje silnikow

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak sa silniki o pojemnosci 1,6?? Bo sie zastanawiam na swapem i nie wiem jaki silnik najlepiej wlozyc. Pozdrawiam
  
 
drewniane
1,6 16v 90KM
1,6 8v 105KM
1,6 t ?KM

to chyba wszystko
  
 
-RST
-8V 105KM
-16V 90KM

[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2006-10-19 14:10:23 ]
  
 
Cytat:
2006-10-19 13:51:22, surec pisze:
RST 8V 105KM 16V 90KM



Jakoś nie rozumiem tej wypowiedzi.

RST to model RSTurbo silnik 1,6 8v o mocy 132KM
XR3i to model sportowy wolnossący 1,6 8v o mocy 105KM
Mowa oczywiście o Essach MK4
  
 
a jaki byby lepszy rst czy xr3i??
  
 
Cytat:
2006-10-19 13:55:06, Raven pisze:
Jakoś nie rozumiem tej wypowiedzi. ...

takie były typy silników 1,6, a jaki ktoś wpakuje i czy pasi to inna sprawa...
Ja bym wolał RST (silnik doładowany)

[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2006-10-19 14:13:12 ]
  
 


Cytat:
Ja bym wolał RST (silnik doładowany)


tylko każdy chce a nigdzie ich nie ma
  
 
moze i sa ale gorzej z ich stanem

Generalnie to jezeli ktos chce cos w miare szybkiego a nie chce sie bawic w turbiny i zwiazane z tym korzysci to polecam xr3i w wersji 105 lub nawet 90 KM. Ja mialem 105 kucy i nie narzekalem.Przyspieszenie katalogowo kolo 10s,czesci tanie i generalnie fajna sprawa.Ten 90konny to gdzies kolo 12 do paczki ale za to economiczny (wiem bo kupilme cabrio z takim silnikem od kumpla).Jakbys chcial to w sumie moge kopsnac 90kucy za pare stowek z osprzetem.Jedyne do czego sie mozna przyczepic to uszczelniacze chyba...tak to igielka
  
 
proponuję jeden z najlepszych silników produkcji forda o pojemności 1,6 - to jest bajeczne 1,6D
  
 
a jak ja mam 1.6 105 kuzyków to idzie coś do niego dołozyć?? kuzyn ma do sprzedania kompresor,nazwa jakaś dziwna "eaton" czy jakoś tak. chce za to 8 stówek,ale nie wiem co to da,ponoć moze dać do 150 ps czy to możliwe??
  
 
A ja mam pytanie w temacie oczywiście
Mam 1.6 cvh na gażniku więc ile mam koni ile nm ?
z forum wyczytalem ze 90 chyba
ale znowu koleś ktory mi go sprzedał teraz kupił audice kttora ma 90 KM i twierdzi ze essi nie moze tyle miec ;P rozumiem ze audi 80 B4 to nie ta technologia co ess no ale zeby az taka roznica :>
Mimo tego że sprzęgło do wymiany i zestaw popychaczy to i tak rwie do przodu jak burza ;P wiec jak to bedzie mam 90 KM czy moze inaczej ??
  
 
Silniki CVH

LGA - 65 KM odprężony
LPA - 79 KM gaźnik VV
LUA - 96 KM gaźnik Weber "kwadraciak" DFT
LRA/LR1 - 105 KM wtrysk K-Jet lub 115 KM RSi
LNA - RST S1 132 KM KE-Jet


L4B - 90 KM wtrysk K-Jet + r.kat
LUC - 90 KM gaźnik Weber 'okrągły" DLR
LUG - 88 KM gaźnik jw + u.kat

LJA - 108 KM EFi
LJB - 102 KM EFi + kat
LR2/LRB - 105 KM K-Jet
LNB - RST S2 132 KM

LJE jak LJA
LJF jak LJB
LUJ jak LUC
LUK jak LUG

Silniki ZETEC

L1E - 90 KM
L1H - 88 KM
L1K - 90 KM

wszystkie z r. kat