| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
YeLonkoskY Klubowy Weteran Ford Focus / Opel As ... Warszawa | 2006-10-19 17:09:59 Nacinana tarcza tej firmy do Espero to koszt 299zł za sztukę. Czy ktoś z Was miał z nimi styczność?
|
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-10-19 22:55:19 Wiem że Zimmerman dobrze grał na fortepianie...nawet jakimś laureatem albo podlaureatem konkursa chopinowskiego został ....ale o takich tarczach nie słyszałem
Skoro już musisz to nie lepiej kupić sprawdzone w esperakach ATE Power Disk czy Brembo Max??...no w dodatku cena tych "fortepianowych" tarcz jest sakramencko duża jak na takie zjawisko i nie wiem czy jest sens wydawać tyle kasy na jakieś tam super tarcze do normalnego przecie samochodu o normalnych (czytaj przeciętnych) przecie osiągach [ wiadomość edytowana przez: bogdan1 dnia 2006-10-20 00:39:05 ] |
SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2006-10-19 23:38:10 Rewelacyjne tarcze.
Mają jednak pewną cechę... wymagają odpowiednich klocków o czym informuje nawet producent. Dla przykładu... w połączeniu z klockami EBC Green Stuff pojawiają się na nich mikropęknięcia. Pozdrawiam - SpeedR |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-10-20 00:09:45
No widzisz ...prawie zgadłem |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2006-10-20 07:11:05 Jaja se robicie? A na ch*ja wam sportowe tarcze do auta z silnikiem o mocy 110 KM wspomaganego gazem. |
YeLonkoskY Klubowy Weteran Ford Focus / Opel As ... Warszawa | 2006-10-20 08:59:14
Tylko spytałem Z racji kosztów stawiam raczej na ATE ale zawsze może mi coś odbić. |
SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2006-10-20 12:52:15 Jeśli koszta będą stanowić drugorzędną rolę bierz Tar-Ox'a.
Fakt, układy nie należą do tanich ale w moim odczuciu są doskonałe. Pozdrawiam - SpeedR |
profil-usunięty Member Klubu Espero | 2006-10-20 13:11:01 Sam jeżdzę na Zimmermanach i są rewelacyjne |
SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2006-10-20 13:19:07
Siakieś 900 - 940 zł./ kpl. Procentowy udział podwyższenia wartości pojazdu wyliczam na indywidualne życzenie na podstawie przebiegu, stanu technicznego, koloru, numeru buta i miejsca zamieszkania właściciela
Pozdrawiam - SpeedR |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2006-10-20 13:52:19
To ile razy droższe niż standardowe? 5x. Czyli po ich założeniu złomero powinno się zatrzymywać ze 100 km/h max. po 15 metrach. Jest tak? Jak nie ma, to proponuj je osobom posiadającym auta z silnikami o mocy od 150 KM w górę, a nie posiadaczom nieco ponad 100 konnych złomero, bo taki tjóning można porównywać z badziewnym tjóningiem optycznym. Kupa kasy poszła, a efekt chu*owy. |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2006-10-20 14:08:59 Greeny są za twardym klockiem... Zakatują każde usportowione tarcze.
15 tysięcy... Textary do blachy |
SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2006-10-20 14:12:32
Wszystko zależy od sytuacji. Tak naprawdę modyfikacje ukł. hamulcowego należy rozpoicząć wtedy, gdy fabryczny z jakiś powodów "nie daje rady". Jeśli ktoś porusza się głównie w mieście i nigdy nie zdarzyło mu się doprowadzić seryjnego ukł. ham. do granicy jego możliwości, faktycznie ze względu na koszta powinien pozostać przy rozwiązaniach fabrycznych. Z drugiej strony pamiętajmy, że w całkowicie seryjnym aucie (w 95% przypadków) jako pierwsze ogniwo niewydolnego ukł. hamulcowego można podać... opony. Następnie, o ile auto nie jest wykorzystywane w sporcie, poddaje się materiał w przewodach elastycznych (pęcznieje na skutek ciśnienia i temperatury) a następnie płyn hamulcowy. Mimo to, gdy hamujemy z wysokich prędkości np. na autostradzie, zdarza się że klocki i tarcze pracują w temperaturach przekraczających parametry ich pracy optymalnej. Wówczas zaczy na się pękanie, rozwarstwianie i inne przygody z okładzinami czy tarczami. Jeśli ktoś kiedykolwiek tego doświadczył, z reguły następnym razem korzysta z elementów bardziej odpornych na pracę w wysokich temperaturach, by nie doprowadzić do sytuacji krytycznej, gdy pomimo dużych chęci nie jest w stanie zatrzymać autka. Pozdrawiam - SpeedR |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2006-10-20 14:45:03
No risk, no fun ![]() |
YeLonkoskY Klubowy Weteran Ford Focus / Opel As ... Warszawa | 2006-10-20 16:50:25
A gdzie to można dostać? |
YeLonkoskY Klubowy Weteran Ford Focus / Opel As ... Warszawa | 2006-10-20 16:56:48
No własnie kilka raz juz hamowałem ze 140 do 0 a i wi mieście zdarzają mi się czesto sytuacje awaryjne i chciałbym kupić coś lepszego, może ATE Power Disc bo te Zimmermanny to kupiłbym raczej do następnego droższego/nowszego autka gdzie ich udział procentowy w jego ogólnej watości byłby znacznie mniejszy ![]() |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2006-10-20 18:03:54 A jaki Ty Jeloński masz silnik? 180 KM? Czy też jeździsz jak wariat - bo 140 km/h w mieście to wariactwo. |
YeLonkoskY Klubowy Weteran Ford Focus / Opel As ... Warszawa | 2006-10-21 09:19:10 Nie trzeba mieć 180KM by wyciągnąć 140 Esperakiem, Uno Vanem jeżdziłem też 140 bez problemu.
Mam zwykłe 2.0 i 140km/h to jeżdżę czasem w trasie do Madziarki, a w "mieście" ok 100km/h (nie mówię o Centrum bo tam cieżko osiągać takie prędkości, a poza tym w takich korkach to głupota) Jeżdzę tak w mojej dzielnicy, dość luźnej i łatwo przejezdnej, natomiast mnóstwo tu palantów wyjeżdząjacych z podporządkowanej i dziadków którzy w zasadzie nie widzą nic poza kierownicą i patrzą jedynie w tą stronę w którą skręcają i własnie ich nie chciałbym zabić a te hamuce które teraz mam są do dupy (w dużej mierze z winy kolcków) i jak będe zmienial to napewno na coś lepszego. Co prawda z tymi Zimmermann'ami to przesadziłem ale ATE to raczej optymalny wybór. 50-tką będę jeździł po 50-tce (zapewne chciałbys dodac "jak dożyję" a ja Ci odpowiem: "być może, wszystko zdarzyć się może"). |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2006-10-21 13:52:28 Właśnie Jeloński o to mi biegało, że w mieście na normalnej miejskiej ulicy NIE DA SIĘ 140 jeździć!!!
Z prostej przyczyny... widzę Cię, myślę że jedziesz góra 80 km/h, wyjeżdżam, a Ty jechałeś 140 i się we mnie wpakowałeś. Kto jest winny I TY I JA! [ wiadomość edytowana przez: piotr_ek dnia 2006-10-21 13:53:28 ] |