Kolektor ssący

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś własnoręcznie wykręcał ten kolektor?Chodzi mi głównie o śruby mocowana kolektora (jest ich chyba 10)-jaki jest dostęp do tych śrub, czy da się wszystkie odkręcić z góry -czy któreś z kanału?No i w ogóle jakieś praktyczne uwagi co do sposobu demontażu i montażu tego ustrojstwa
1,6 16V zetek -kolektor aluminiowy
  
 
ludzie HELP!-czy nikt tego jeszcze nie robił?
  
 
Ja moge tylko podpowiedziec ze bez kanalu bedzie ciezko odkreci ten kolektor
  
 
odkręcałem ale silnik był wyjęty.. generalnie tak jak żeberko napisał, ciezko bedzie i bez kanału jeszcze ciężej.. ale wszystko jest do zrobienia
  
 
Właśnie zmieniam kolektor.... z aluminiowego na plasitkowy....
Problemów z odkreceniem nie ma....Dziś wszystko sciągnołem...
A jutro zaczynam przymiarki do załorzenia plastikowego, silnik mam 1,8 105 km
- przy okazji zmieniam też wałki przepustnice i przepływomierz...
Jak Skończe to ci napisze co i jak...

Jedno co cza zrobić to dojść do ładu z wtyczkami ( potrzebna jest wiązka z palstikowego żeby potpiać silnik krowowy biegu jałowego. Czeba jeszcze musisz zaopatzryc się we wtyczke do czujnika temperatury zasysanego powietrza..

Ps. W twoim przypadku raczej moc nie wzrośnie za wiele ale moment obrotowy przesunie się w duł. morzesz jeszce zakobinować z przepustnicą o szerszej gardzieli... bede jutro na szrocie to zerkne...
  
 
Cytat:
2007-05-18 21:54:29, Treborski pisze:
Właśnie zmieniam kolektor.... z aluminiowego na plasitkowy.... Problemów z odkreceniem nie ma....Dziś wszystko sciągnołem... A jutro zaczynam przymiarki do załorzenia plastikowego, silnik mam 1,8 105 km - przy okazji zmieniam też wałki przepustnice i przepływomierz... Jak Skończe to ci napisze co i jak... Jedno co cza zrobić to dojść do ładu z wtyczkami ( potrzebna jest wiązka z palstikowego żeby potpiać silnik krowowy biegu jałowego. Czeba jeszcze musisz zaopatzryc się we wtyczke do czujnika temperatury zasysanego powietrza.. Ps. W twoim przypadku raczej moc nie wzrośnie za wiele ale moment obrotowy przesunie się w duł. morzesz jeszce zakobinować z przepustnicą o szerszej gardzieli... bede jutro na szrocie to zerkne...


gratuluje wyczucia czasu
  
 
Cytat:
2006-10-20 15:29:41, mirg pisze:
Czy ktoś własnoręcznie wykręcał ten kolektor?Chodzi mi głównie o śruby mocowana kolektora (jest ich chyba 10)-jaki jest dostęp do tych śrub, czy da się wszystkie odkręcić z góry -czy któreś z kanału?No i w ogóle jakieś praktyczne uwagi co do sposobu demontażu i montażu tego ustrojstwa 1,6 16V zetek -kolektor aluminiowy



Ja sciągałem przedwczoraj
nie ma problemów, ale bez kanału sie nie obejdzie

musisz odkręcić kluczem nasadkowym kilka srub odlaczyc kable i po problemie

ja mam 1.8 ale to powinno byc bardzo podobnie wszystko
silnik krokowy jest przykrecony do kolektra, wiec wtyczkę wyciągnąc musisz, dojście nie jest trudne jak masz kanał













ja chcialem przeczyścić kolektor bo walcze z moim kangurkiem, juz coraz mnie szarpi, ale na klieme wlcze to jeszcze czuc,
na szczescie mam kilka pomysłow jeszcze

powodzenia
  
 
W 1.8 mk5 wczoraj wyciągałem kolektor ssący i bez problemu da się to zrobic bez kanału.
  
 
kolektor da się spokojnie ściągnąć bez kanału tylko kolektor prócz śrub trzymają jeszcze szpilki z którymi jest trochę zabawy ale generalnie do zrobienia