Salon Łady w Jędrzejowie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzisiaj odwiedziłem nowo otwarty salon Łady w Jędrzejowie. Jak narazie nic właściwie nie jest tam gotowe,ma powstać tam serwis,diagnostyka itp. Salon też nie jest wykończony. Są obecnie 3Łady odrazu mówie że nie znam oznaczeń: 110-ka kombik,jedna z silniczkiem 16V,druga 8V i 110-ka bez "kufra" (ze ściętym tyłem). W wyposażeniu standardowym jest Immobilaiser,autoalarm i centralny.Mi osobiście najbardziej podobała się ta ze ściętym tyłem. Teraz to co pewnie każdego ciekawi,CENA- Kombik 8V ma wywoławczą cenę 25,000zł ale gościu odrazu mówi że spokojnie można zerwać z ceny i pewnie by poszła dla klijenta za 22,000. Ta ze ściętym tyłem też 23,000 ale też by zerwał jak nic bo jak znalazłem początki rdzy/brązowy nalot/ pod zawiasami tylnej klapy to stwierdził że też by puścił sporo.Jedna wada to roczniki 2002r. i dlatego chcą ich się pozbyć.Więc jak ktoś chętny
Nivek nie ma ale będą ,w tej chwili jest tyljko Nivka do jazdy próbnej.
Ogólnie powiem tak, w środku wyglądaja dosyć tandetnie a w szczegulności plastiki. Zdziwiło mnie trochę to że bagażnik w Ładzie /tej bez kufra/jest sporo większy niż w Samarce,jest szerszy i dłuższy. Można powiedzieć że za tą cenę nie można spodziewać się niewiadomo czego,ale blacha to lekka przesada.

Salon znajduje się na ulicy Przemysłowej w firmie Resanus,dojazd jest bardzo prosty jadąc od Krakowa.
  
 
kombiak to 111, a ta ze ściętą du...ą to 112.

jak masz tam nowy punkt, to propaguj klub... może jakieś zniżki, albo co
  
 
2003-05-15 20:24:40, Michal_Sedziszow pisze:
Cytat:
Są obecnie 3Łady odrazu mówie że nie znam oznaczeń: 110-ka kombik,jedna z silniczkiem 16V,druga 8V i 110-ka bez "kufra" (ze ściętym tyłem).


Nawet jeżeli nie znasz pełnych oznaczeń liczbowych, to i tak podałeś prawidłowo, bo "110" to nazwa całej grupy w której skład właśnie wchodzą: sedan (2110), kombi (2111) i sedan(2112).
Cytat:
jak nic bo jak znalazłem początki rdzy/brązowy nalot/ pod zawiasami tylnej klapy to stwierdził że też by puścił sporo.


Kurde, a przecież grupa "110" jest w większości ocynkowana a już od nowości przed wyjazdem ze salonu pierwsze kwiaty.
Cytat:
Zdziwiło mnie trochę to że bagażnik w Ładzie /tej bez kufra/jest sporo większy niż w Samarce,jest szerszy i dłuższy.

.
Prawdę powiedziawszy nie wiem czemu żeś się zdziwił sporą różnicą bagażnika między "Dziesiątką" a "Samarą". "Dziesiątka" jest większa od "Samary", ma obszerniejsze wnętrze. wg danych fabrycznych pojemności bagażników są następujące: "110": 2110 (sedan) - 415; 2112 (hat) - 350; "Samara": 21099 (sedan) - 365; 2109 (hat) - 330. Tak więc to nic dziwnego, jak ktoś trochę zna modele. Jak pisze w tekście na prezentacji modeli grupa "110" nie jest określana następcą "Samary" (bo tym jest "Samara 2"). Nie wiem jak z Samarą, ale po prostu "Dziesiątki" śmiało można zaliczyć do klasy kompaktów.
Cytat:
Można powiedzieć że za tą cenę nie można spodziewać się niewiadomo czego,ale blacha to lekka przesada.


Ale co masz na myśli mówiąc o tej blasze? Właśnie te pierwsze kwiaty jeszcze przed sprzedaniem? Jeżeli o to Ci chodzi, to zgadzam się, w końcu jak mówiłem większość blach ocynkowana, a mimo to już koroduje. Jeżeli tak, to do dupy z takim ocynkiem...


Bierny fan łady.
Specjalne wyróżnionienie żółtą koszulką klubową LKP

[ wiadomość edytowana przez: mily_byd dnia 2003-05-15 21:32:52 ]
  
 
Cytat:
2003-05-15 20:55:06, Góral pisze:
kombiak to 111, a ta ze ściętą du...ą to 112.


Widzę Góral, że mnie wyprzedziłeś z podaniem oznaczenia, ale ja po prostu przez dosyć długo pisałem swój post i jak zaczynałem to Twojego jeszcze nie było.
Aha, tytułem ciekawostki, te oznaczenia trzycyforwe: 110, 111, 112, 113, 114, 115, to jest wg nomenklatury europejskiej, bo wg fabrycznej poprzedza je jeszcze liczba 2 i numeracja wtedy ma cztery cyfry. No chyba, że model ma oznaczenie, rozpoczynające się na jeden, bo ostatnio dużo modeli będących w seryjce ma taką właśnie nomenklaturę, np. Caliny (od 1116 do 1120), Carat (110 itd.
Ps. Góral a dlaczego wyciszyłeś słowo "dupa"? Przecież to nie jest brzydkie słowo, dla mnie wręcz przeciwnie - bardzo ładne. Owszem słowa wulgarne też są i takie trzeba wyciszać, a nie słowa przyzwoite
  
 
Może jak dokończą salon i serwis to coś ruszy z Ładnymi w polsce!!! Szkoda tylko że jeszcze fabryka nie chce podnieść jakości aut!!!!
  
 
Cytat:
2003-05-16 11:53:48, klaczyslaw pisze:
Szkoda tylko że jeszcze fabryka nie chce podnieść jakości aut!!!!

Myślę, że fabryka by bardzo dużo chciała, ale może mało. Tak właśnie jest z tą jakością. Czemu od razu nie chce? Wydaje mi się, że po prostu AvtoVAZ (w którym nota benek do tego jeszcze mafia rulez) po prostu nie ma możliwości finansowych, żeby wszystko było 100% świetnie. Przykładem na to są prototypy fabryki - świadczą o dużych chęciach, ale małych możliwościach finansowych. A co do tej jakości nie mówmy, że to od razu najgorsze dno. Wiadomo, że to nie jest światowy lider, ale za tą cenę to jeszcze jest do przyjęcia. Aczkolwiek faktem jest, że VAZ z pierwszymi kwiatami rdzy jeszcze przed sprzedaniem ocynkowanego we większości samochodu dał dupy.
Jednak nie można popadać w skrajności, mówiąc, że już w ogóle najgorsze gówno i dno albo też w skrajności przeciwne - że jak się ma ładę, to się myśli, że nie wiadomo jaki super samochód się ma.
  
 
Cytat:
Ps. Góral a dlaczego wyciszyłeś słowo "dupa"?



pozostawiłem dowolność interpretacji.
każdy czytał jak chciał: dupą, dupką, dupeczką, dupencją... itd.
  
 
Pozostaje tylko czekać na lepsze czasy!!!! Może kiedyś LADA doczeka się dobrego zbytu!!!! Może nowe modele zdominują rynek!!! Kto wie!!! Poczekamy zobaczymy!!!
  
 
Tylko zanim one w ogóle wejdą do seryjki... O ile długo będą w prototypie, o tyle rynku niestety nie zdominują. A modele prototypowe łady jeżeli chodzi o wygląd mają takie kształty jak produkowane seryjnie w obecnej chwili modele zachodnie czy nawet koreańce, FIAT. Kształty znowu się zmienią, a łada dopiero wprowadzi kształty poprzednioepokowe, które nie mają szansy przez to zdominować rynku. I tak koło się zamyka. No chyba, że poprawi się sytuacja od Rosji zaczynając.
Góral, po prostu wychodzi więc na to, że najlepiej określać nadwozia samochodów nomenklaturą jaką znamy powszechnie (sedan, kombi, hatcback itd.), a niżeli tworzyć własne określenia. Wtedy nie będzie żadnych zbędnych pytań.
Ale to już temat poboczny, sorki, że o czymś takim gadam, więc tą sprawę zakończmy
  
 
Jeszcze coś,pytałem o Łady 2,0,czy będą mieli w sprzedarzy,ale gość stwierdził że tylko na zamówienie bo cena była by zbyt duża i raczej by nie znależli klijenta na takie cacko. Nie określił jej konkretnie.
Co do upustów itp. też pytałem i gość powiedział że jak będzie dyrektor to się dagadam,ale jak narazie wszystko dopiero się rozkręca,nie ma serwisu i sklepu który też ma powstać z częściami. Chętnie przyjmą reklamę Naszego Klubu i możliwa jest też wizyta na następnym Zlocie jakiegoś przedstawiciela Resanus-a.
  
 
Stefan , w którym to miejscu???bo ja juz zjeździłem cały Jedrzejów a salonu nia znalazłem
Paweł
 
 
Nie znalazłeś bo się nie zapytałeś Najprościej i najbliżej jest tak:
Walisz 7-ką na Jędrzejów,przejeżdżasz koło BP,potem koło resteuracji Pod Bocianem,masz wiadukt ,a niedaleko za nim przystanek po lewej stronie,tam zwykle Policja stoi i za tym przystankiem skręcasz w lewo/to znak bodajrze na Skroniów lub Warzyn/.Jedziesz ze 2kilosy i masz pierwsze skrzyżowanie,na którym skręcasz w prawo i potem z 600m jedziesz i masz po lewej taki duży zakład związany z tytoniem a po prawej wypatrujesz firmy RESANUS. Nie pisze nic o Ładzie , tylko produkcja okien to tam,taki spory budynek.
Albo- wjeżdżasz do Jędrzejowa i przed rondem masz takie małe skrzyżowanie. Po prawej jakiś Bank, parking,ale ty nie skręcasz w prawo na parking tylko w lewo/ na ul.Przypkowskiego,ulica prowadzi do dworca PKP/. Walisz prosto aż dojedziesz do końca ulicy gdzie masz do wyboru albo w lewo,albo w prawo,albo prosto na dworzec. Ty jedziesz w lewo kierując się na taki duży komin z nadajnikami GSM. Jedziesz prosto,po prawej masz znak na Skroniów i od tego znaku to może ze 200m po lewej stronie.
  
 
Dzięki Stefan ! ja szukałem zupelnie gdzie indziej...teraz juz tam na pewno zaglądnę
Paweł
 
 
Tylko nie zdziw się Paweł jak zobaczysz te biedna Ładziany stojące na zimnym betonie.Wszystko dopiero jest w trakcie wykończenia więc nowe Łady nie są rozpieszczane.
  
 
Stefan ! LADA to auto , które nie musi byc rozpieszczane
Przynajmniej ja tam swojej nie rozpieszczxam
Paweł
 
 
A poza tym Michał, czy to tylko dealer łady swoje nowe samochody trzymie pod chmurką? W Bydzi widziałem nówki citroeny, albo u dealera skoda/audi/VW to samo. A citroen czy skoda to chyba muszą być bardziej rozpieszczane jak łada, nie?