Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
wojtp1 Fabia 1.4MPI Olsztyn | 2006-10-24 15:52:10 Prawdopodobie masz do wymiany membrane II stopnia w reduktorze |
kaziu50 POLONEZ ATU PLUS lpg ... Oświęcim ATU GSI 86KM. | 2006-10-24 17:34:00 Też bym się zgodził,że któraś mębrana delikatnie przepuszcza i lpg uchodzi otworem wyrównującym cisnienie. ![]() |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2006-10-25 16:47:19 A może poprostu bypass jest za mocno wykęcony i silnik nie jest w stanie "zjeść" całego gazu na wolnych obrotach? |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2006-10-26 08:13:52 Zakręć no Bracie bypass ile się da i zobacz czy dalej śmierdzi |
elf82 Katowice | 2006-10-31 12:18:35 Witam!
Mam takie pytanie, jak w warsztatach zakładających instalację gazową sprawdza się szczelność??? Czy używa się może specjalnych detektorów gazów, tak jak przy kontroli instalacji gazowych w domach??? |
![]() Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2006-10-31 12:37:48 Tylko jak juz coś kręcicie śrubkami to proponuję zapamiętywać zawsze o ile obrotów ( dokładnie ), żeby mieć w razie czego możliwość powrotu do starych nastaw.
Trzeba jeszcze raz sprawdzić szczelność, z uwzględnieniem otworu kompensacyjnego na reduktorze i śrub regulacyjnych... |
![]() Perzan ST191L-DWMNKW Kraków | 2006-11-01 05:12:12
Hahaha... pomimo zmęczenia i późnej/wczesnej pory roześmiałem się dość głośno ![]() Detektor.... ![]() ![]() ![]() ![]() Jeszcze nie spotkałem warsztatu z detektorem, a i na kilku okręgówkach przy przeglądzie też tylko pryskali "specjalnym" sprayem. (o ile w ogóle) Pozdro. |
georg11 Bytom | 2006-11-28 10:57:03 Witam
Od niedawna ma Lantrę 1.6 '98 na gazie i mam podobny problem czyli śmierdzi gazem pod maską Sprawdzałem inmstralację i podobno jest sprawna.Jedna żecz która znaleźli to nie ma jakiegoś modułu elektronicznego który steruje spalaniem.co ciekawe gazu spala mi ok 10 l/100 km więc w normie.Co najgorsze sprawdzali analizatorem i wykazało 7.61 % a dozwolone o.5 %.Normalny kosmos.Może ktos znajdzie jakies rozwiązanie? |
kaziu50 POLONEZ ATU PLUS lpg ... Oświęcim ATU GSI 86KM. | 2006-11-28 11:45:24 Danek--nie chce odbierać mu przyjemności w tym kierunku ale może zgodzi się ze mną ,że jest to bogata mieszanka na wolnych i jeżeli specjaliści nie znależli nieszczelności to jest problem parownika -mębrany.U mnie też tak było ,spadła sprężynka z dzwigienki mębrany i żadna regulacja wolnych nie dała rady.A nadmiar niespalonego lpg uchodzi poprzez najczęściej filtr powietrza.Nałożyłem sprężynke i wszystko wróciło do normy.dobrze by było byś podał jaki masz reduktor gazu-parownik ![]() |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2006-11-28 15:52:33 Kaziu50 o co chodzi ![]() ![]() Georg11 7.61 % czego? CO czy tlenu. Domyślam się, że CO, a jakie pozostałe parametry? To akurat dość ważne. |
kaziu50 POLONEZ ATU PLUS lpg ... Oświęcim ATU GSI 86KM. | 2006-11-28 16:00:52 Danek--po prtostu jesteś bardziej kompetentny w tych sprawach ode mnie.A nie chce by uczen przewyższał umiejętnościami nauczyciela.Niech gość określi jeszcze jaki ma parownik to będzie miał trafniejszą ocena problemu. ![]() |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2006-11-28 16:36:25 Kaziu bez jaj, ja nie jestem guru ![]() ![]() Fakt, że objawy wskazywałyby na za bogatą mieszankę, ale poczekajmy na resztę parametrów. Georg, fakt, że zgodnie z prawem powinieneś mieć komputer LPG sterujący mieszanką. Każdy bardziej upierdliwy diagnosta może Ci na przeglądzie zabrać dowód rejestracyjny. Podwyższone CO może wskazywać na niepełne spalanie mieszanki, ale powodów takiego zachowania silnika może być wiele. Od za bogatej mieszanki, przez zużyte świece, kable,kopułkę do wypalonych zaworów. Podaj resztę parametrów analizy spalin. czyli: O2, HC, CO, współczynnik lambda. Dobrze by było jakbyś analizę zrobił zarówno na LPG jak i na benzynie. Będzie "jaśniej". [ wiadomość edytowana przez: Danek dnia 2006-11-28 16:38:07 ] |
georg11 Bytom | 2006-12-01 13:52:38
Mam parametry tylko z gazu 7.61 % CO 5.05 % CO2 577 ppm HC 0.675 lambda Okazało się,że nie mam krokowca a w jego miejscu jest wkręcona śrubka.Widocznie poprzedniemu właścicielowi się rozleciał i postanowił nie wstawiać nowego.No a ja mam problem. Czy ktos wie może jak dopasować silnok krokowy? Instalacja jest Landilenzo SE 81. |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2006-12-01 16:30:24 Z tych wyników widać, że masz mocno za bogato i nie spala Ci całej mieszanki. Pytanie dlaczego, czy to kwestia regulacji czy silnika. Jakbyś zrobił analizę na benie to wszystko byłoby jasne, a tak to tylko jechać na porządną regulację z analizatorem i modlić się, żeby to nie była wina silnika. |
omegolotC30NE Czerwin | 2006-12-01 19:44:14 o kurcze ale zatruwasz, górna granica HC dla lantry z motorkiem G4GR to 200ppm, (powyżej już coś nie tak z silniczkiem) a tlenek węgla na podwyższonych obrotach 0,3 % (2500...3500), na jałowym 0,5% |