Uszczelkowy problem w x25xe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zamowilem sobie z katalogu reinz komplet uszczelek do glowic.
I uszczelki pod kolektor dolotowy przyszly takie :






natomiast po zdjeciu kolektora okazalo sie ze mam takie oringi:

2 x 3 oczkowe (nr 5 na zdjeciu) i 3x2 oczkowe. (nr 6 )



O co tu chodzi ? czy te reinza to zamienniki zamiast oringow ? czy moze oddac je i zamowic te male czy moze zalozyc reinza . please help


[ wiadomość edytowana przez: beast6 dnia 2006-10-24 17:43:14 ]
  
 
Zwróć to świństwo i zostaw swoje oryginalne, są prawie nie zniszczalne.
  
 
Cytat:
2006-10-25 10:31:24, Scooby pisze:
Zwróć to świństwo i zostaw swoje oryginalne, są prawie nie zniszczalne.



a co z reinzami moze byc nie tak ?? te co sa oryginalnie nie wygladaja zle ale..... nie chcial bym 2 raz zwalac kolektora jesli okaza sie nieszczelne
  
 
Wykonanie uszczeli takiej jak oryginał jest dość kosztowne, więc nie sądzę aby GM wywalał kasę bez powodu.
Zwróć uwage że tam jest łącznik plastikowy który w jakiś sposób się odkształca i pewnie dla tego orginały są takie fikuśne.

Spróbuj zagotować garnek wody i je pogotować, powinny wrócić do fabrycznego kształtu. Ja swego czasu też kupiłem nowe i tylko wywaliłem kasę
  
 
Cytat:
2006-10-26 16:27:13, Scooby pisze:
Wykonanie uszczeli takiej jak oryginał jest dość kosztowne, więc nie sądzę aby GM wywalał kasę bez powodu. Zwróć uwage że tam jest łącznik plastikowy który w jakiś sposób się odkształca i pewnie dla tego orginały są takie fikuśne. Spróbuj zagotować garnek wody i je pogotować, powinny wrócić do fabrycznego kształtu. Ja swego czasu też kupiłem nowe i tylko wywaliłem kasę




no to zostaja oryginalne oringi. poprzednik zakladal gaz i chyba je wymienial bo wygladaja jak nowe. Uszczelni sie je silikonem i bedzie ok. przy okazji okazalo sie ze sa 2 typy uszczelek pod kolektor wydechowy i akurat dostalem te nie pasujace :/
  
 
Witam,
tak jak mówi scooby najlepiej kupić oryginalne uszcelki GM, niestety trzeba troszkę więcej za nie wybekać. Też je muszę kupić, bo mi akurat poleciała ta pod pokrywami zaworów, a była wymieniana 3 mieszki temu w jakimś serwisie, prawdopodobnie Kia, jeszcze przez poprzedniego właściciela (ksiązka serwisowa). i co? - i założyli podróby, bo taniej.

Pozdrowionka. Życze owocnej naprawy