Zwariował-troszeczkę?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć jetem na forum po raz pierwszy.
Mam dośc dziwny problem z moim escorciakiem. Ostatnio nagle padło mi aku tak z dnia na dzień, na poczatku przestraszylem sie ,że to jakieś zwarcie ,ale po wymianie na nowe wszystko jest w normie poza obrotami.
Dzieje sie cos takiego, że po zapaleniu pochodzi chwilke na wyzszych a pozniej jazda,gora dol i tak jakis czas.
Jak złapie temperature to jet ok,ale na wolnych ma wciaz za wysokie ,moim zdaniem,(ok950)
Chce dodac ze przed wymiana aku tez byly problemy ale tylko na zimnym silniku czasami gasł.
Prosze o porade bo musze za tydzien zrobic trase 1500 kilosow i boje sie ze to co sie dzieje jest niezdrowe(a teraz niestety jestem za granica i tu nie bardzo mi sie usmiecha iść do forda)
Zgory dzieki za odpowiedz.wegrzynmacko@vp.pl
  
 
na wolnych obrotach, oczywiscie jak cieply, powinien miec wlasnie 950, wiec tu wszystko w porzadku. co do falowania obrotow to moze byc wina silnika krokowego - krokowca - regulatora biegu jalowego, szukaj na forum pod tymi nazwami, znajdziesz o tym sporo

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
kolego a czy po podlaczeniu nowego aku zrobiles rytual ustawiania kompa?
  
 
Cytat:
2006-10-24 23:09:24, kormoran pisze:
kolego a czy po podlaczeniu nowego aku zrobiles rytual ustawiania kompa?


jesli wszystko bylo by ok to i bez "rytualu" powinien chodzic ok, po przejechaniu paru kilosow tak czy siak sie komputerek dostosuje, nie raz juz po calonocnym odpieciu aku wyjezdzalem odrazu na LPG z garazu i dawaj w swiat, bo czasu nie bylo, i nigdy nie bylo zadnych 'problemow', zreszta, gdyby mialy jakies byc, to ford opisal by proces oswajania sie komputerka w instrukcji...

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
No własnie cos o tym resecie mi sie obilo ale na forum jest mnostwo odpowiedzi i kogo tu sluchac?(glaskac spojlerek, czy klemy zwierac) pojecia nie mam?
  
 
No i jeszcze zapomniałem czasen jak wrzuce na luz (przed swiatlami)spadnie na 500 ,tak na 2 sek. i znowu w normie , cos go chyba jednak boli.
  
 
no to moze przewody WN? swiece? ale dlaczego objawiloby ci sie to dopiero przy zmianie aku ? Ogolnie skaczace obroty to w 90% wina krokowca ale roznie bywa...
  
 
Cytat:
2006-10-24 23:24:14, macko1977 pisze:
No i jeszcze zapomniałem czasen jak wrzuce na luz (przed swiatlami)spadnie na 500 ,tak na 2 sek. i znowu w normie , cos go chyba jednak boli.



może po prostu zbieg okoliczności z aku, więc diagnoza może byc prosta kangur kangurzasty, do sprawdzenia kable WN, świece, przepływka (czyszczenie), zaworek odpowietrzania skrzyni korbowej, wąż gumowy skrzyni korbowej, cewka zapłonowa i ogólnie to posprawdzaj wtyczki jak leci, czy coś sie nioe rozłączyło, wszytskie tematy sa obszernie opisane na forum, witaj w klubie
  
 
Dzieki wielkie za porady,od jutra bede szalał,troszke go posprawdzam, napewno nie zaszkodzi,a jak nie pomoze to na forda,na przeglad.