Muł na gazie jak zimny

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, Mam pytanie jak wiecie bylem dieslowcem wiec stad moje pytanie : Jak silnik jest zimny ( zaraz po odpaleniu) aż do momentu jak sie nagrzeje, to auto jest na gazie mulaste strasznie, daje mu gazu a on nic, chodzi jak maluch jezeli chodzi o moc. Jak sie nagrzeje to jest ok. Gdzie szukac przyczyny? Kable, świece i wszystkie filtry wymienione, instalacja nowa.
  
 
Zamarzajacy parownik Mam to samo, może nie chodzi jak maluch ale jest znacznie słabszy.
  
 
możliwe ,że mało wody w układzie chłodzenia - lub parownik szwankuje --
  
 
Może też być zapowietrzony parownik i woda nie krąży przez niego. Jak silnik złapie już temperaturę to go nieco ogrzewa. Trzeba odpalić rano auto i "pomacać" węże oraz sam parownik. Zamontowany powinien być na krótkim obiegu wodnym więc powinien się w pierwszej kolejności nagrzewać.
Pzdr.
  
 
Cytat:
2006-10-25 21:15:43, hepos pisze:
Jak silnik jest zimny ( zaraz po odpaleniu) aż do momentu jak sie nagrzeje, to auto jest na gazie mulaste strasznie



to normalne.Reduktor do swojej prawidlowej pracy potrzebuje ciepla z obiegu silnika zeby nie zamarzal -to co piszesz to po prostu zimny parownik podczas pracy schladza sie jeszcze i gumy ktore w nim sa przymarzaja i caly parownik nie dziala tak jak powinien dopoki cieplo nie "roztopi" go.
Gazownicy nie zalecaja jazdy od razu na LPG -ponoc zywotnosc reduktora szybko spada -lepiej rano przejechac pare km na Pb i dopiero przelaczyc