Wtrysk GLI do 1600 DOHC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
czy instalacja wtryskowa(jednopunktowa z seryjnego GLI) bedzie dobrze chodzila z silnikiem fiata 1600 DOHC? Glownie chodzi mi o komputer, czy nie trzeba bedzie zmieniac. Wogole czy caly uklad dolotowy GLI z instalacja LPG II generacji bedzie pasowal??

Pozdrawiam, freepass.
  
 
powinna chodzić.
Pasował - hm. Poszukaj - był wątek o wkładaniu szprycy z OHV do DOHC

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Na końcu tego wątku jest o jednopunkcie Boscha w 2.0.
  
 
kolejny bedzie moj 2.0 na boschu ... zeby nie zima to bylo by jeszcze w tym roku ... a tak to dopiero na wiosne
  
 
Abimex tez pasuje- wiem bo miałem
  
 
ty lepiej mysl o czujniku i pompie ;P

No i przy okazji za skrzynia sie rozgladaj
  
 
A jakie macie ewentualnie pomysły w sprawie koła pasowego?
Założyć boshowskie, czy robić znaczki na fiatowskim?
Jeśli ktoś ma wspome to jest to oczywiście dość ważna sprawa, IMHO najlepiej zostawić fiatowe jak się da, ale czy się da?

Nienie, nie znudził mi się gaźnik... ale kto wie
  
 
temat byl walkowany wielokrotnie, ja zakladam kolo od boscha i wspome standardowa - trzeba przerobic wspornik.

Jesli chcesz miec boscha i pompe 132 to musisz przespawac na kolo boscha zebatke ze 132 nie wiem czy to warto ... ja jakos odrzucilem ten pomysl jako zbyt radykalny.
  
 
Kolo wykonane jest z zeliwa wiec spawanie odpada zreszta spaw zawsze troche sciąga. Lepiej juz stoczyc jedna bieznie na pasek i w to miejsce nabic sam wieniec z kola boscha(tzn z kola boscha trzeba wpierw odzyskac wieniec ) Swojego czasu myslałem aby zamiast przerabiac koło polonezowskie wykorzystac to od argi, problem w tym ze srednica tego kola w miejscu gdzie miały byc naciecia była o 1mm za mała a nikt nie chiał sie podjąc napawania koła i zrobienia naciec a jest to stosunkowo proste poniewaz jest ich 6 (+1 dla ustalenia GMP) wiec sa rozmieszczone symetrycznie co 60 stopni.
Jedyny problem w obu przypadkach to ustalenie połozenia pierwszego zeba wzgledem połozenia klina na wał w kole ale jest to do zrobienia.
  
 
Cytat:
2006-10-30 18:36:26, Hrumak pisze:
temat byl walkowany wielokrotnie, ja zakladam kolo od boscha i wspome standardowa - trzeba przerobic wspornik.



No właśnie bez obrazy, ale właśnie również dlatego że u Ciebie jest to w fazie przemyśleń to zapytałem. Bo niestety jeszcze nie widziałem jeżdzącego wtryskowca (na wtrysku poldkowym) ze wspomą niestety.
  
 
z tego co wiem to chyba 2 jezdza