MotoNews.pl
  

Czy blotniki z tworzywa do klasyka (fiat 125 73r) sie nadaja

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam niedawno zakupilem klasyka z dosyc zdezelowana blacharka teraz dorwalem blotniki made in DDR wiec oryginaly z tworzywa ale slyszalem tez glosy ze lepiej z tworzywa nie montowac co wy na to czy to rodzi jakies problemy
  
 
chodzi o to ze niby pogarszaja usztywnienie budy
  
 
Wow, plastikowe blotnik made in DDR do 125p... ciekawostka niweątpliwie. Spotkałem się z laminatowymi, ale to podłe rzemiosło było jakieś.
Niby błotnik to tylko poszycie jest, ale słyszałem opinie ludzi siedzących w temacie dużo glębiej ode mnie, że mają one jakieś znacznie sztywności nadwozia. Ile w tym prawdy - nie wiem.

Przy okazji - pokaż fotki jakieś tego fiata!


[ wiadomość edytowana przez: jacekes dnia 2006-10-30 22:01:36 ]
  
 
A jak takie cudo się montuje? W 125p to się błotniki spawa i z przodu i z tyłu... Tworzywo zaś to chyba na śrubki jakies umocowac by trzeba.
  
 
Wkręty dają radę, pamiętam jednego takiego fiata białego (Kajtek i Obi pewnie też pamętają ) co miał typowe metalowe błotniki wkrętami poprzykręcane.

Jak się dobrze przyjrzeć, to na tej fotce widać wkręty mocujące błotnik:
  
 
zdiecia beda juz niedlugo opisze wszystkie moje fiaty w Nasze Auta a blotnik kupilem jeden do klasyka a drugi do mra jeszcze z naklejka cos tam FUR POLNISCHES FIAT 125 made i DDR hehe dam fotkie jak bede mial bo dzisiaj dalem je odrazu zeby ten mrowski mi na klasyczny przerobili do specow od tworzywa
  
 
Nie dawno temu widzialem 1980 Borewicz z blotnikami z tworzywa. To byl w Szczecinie. Oprocz tego, caly samochod byl oryginalny lecz w kiepskim stanie, wiec nie kupilem!
  
 
w polonezie to akurat nic specjalnego, bo tam sa i tak przykreecane, a w fiacie sa fabrycznie zgrzewane i zeby laminat zaaplikowac, to trzeba rzezbic