Jakie są objawy niewydolnosci reduktora?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie.
Jakie są objawy tego ,ze reduktor jest źle dobrany do silnika? Czy odbija się to tylko na niskiej mocy ,czy tez silnik będzie się wkręcał ,ale będzie miał ubogą mieszanke i w następstwie zniszczy głowice ?
Chodzi o Podstawowy lovato ( do 1.8 120KM),bez naklejki ,w silniku Toyoty 2.0 133KM ( na hamowni mierzone 140KM na benzynie).
Uwazam ,ze powien byc zamontowany Lovato Super ,ale na zwykłym LOVATO (nr.R84809N) tez jedzie( dośc słabo) ,ale z tym ,ze niewiem,czy nie ze szkodą dla silnika ( w zimie na wysokich obrotach przerywało dopływ gazu).Gdzies wyczytałem ,ze reduktor powinien miec jeszcze jakis zapas wydolnosci,a jaki ma ten podstawowy model ?Obsłuzy mocniejszy silnik niz pisze w jego specyfikacji?

Na instalacje mam jeszcze niecały rok gwarancji .
Pomóżcie.

Pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: faworyt dnia 2006-11-02 14:49:00 ]
  
 
Nie wiem jakie są objawy niedobranego reduktora ale ja mam instal. II generacji8 silonik też 3 sfe 2.0 gli. i mam instalacje od 2,5 roku bez żadnych komplikacji i awari a reduktor to ELPIGAZ EM Nr.E467R-0194015, może ci to coś pomoże. pozdro.
  
 
Ciężko mi znaleśc jakie parametry ma Elpigaz EM ,a ten drugi numer to dokładnie wygląda na numer homologacji.Ja mam podobny tez.
  
 
Postaraj sie kupic gdzies wzkaznik napiecia sondy i na tej podstawie zobaczysz podczas jazdy jaka jest mieszanka.Jezeli bedzie za uboga a regulacja dawki nic nie pomaga to zostaje tylko zwiekszenie wydajnosci reduktora lub zmniejszenie przekroju mixera.
  
 
Fajnie , wiesz gdzie można to kupic? Masz moze gdzies w necie dojscie ,jakiegos linka ?Zamówie sobie chyba.
  
 
Na allegro albo zrobić sobie samemu wg tego schematu
  
 
Cytat:
2006-11-14 20:24:54, Danek pisze:
Na allegro albo zrobić sobie samemu wg tego schematu



Ten chemat jest lekko do bani. Z tymi rezystorami układ sie przegrzewa. Na forum autokacik.pl jest długaśny wątek o tym testerze i opisanych kilka modyfikacji, także moje, tylko mój schemat gdzieś wcieło.
Tutaj link do wątku.

Edit: Żeby tam zajrzec trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem autokacika.

[ wiadomość edytowana przez: gondoljerzy dnia 2006-11-14 21:16:39 ]

[ wiadomość edytowana przez: gondoljerzy dnia 2006-11-14 22:12:36 ]
  
 
Czy można waszym zdaniem stwierdzić niewydajność reduktora po ciśnieniu jake można uzyskać .Ja na swoim przy silniku 2.0 V 24 143 KM uzyskuje ciśnienie 0,9 maksymalnie.
  
 
Czy o niewydajności reduktora świadczyć może przerywanie po nagrzaniu się gazu.
Przerywa mi do 2000 obr ale jak jest zimny nie ma tego obiawu
Czego to może być wina reduktora a może wtryskiwaczy .
  
 
No ty masz wtrysk gazu a ja nie.
Niewydolnosc reduktora to nie przy 2tyś.obr ,a raczej przy wysokich.U mnie właśnie auto niejedzie powyżej 5tyś.obr ,na niskich i średnich jest ok.
Ogólnie , szkoda ,ze chciałem zaoszczędzic te 1500zł i niezałożyc wtrysku a II generacje w której ciągle trzeba dłubac.