MotoNews.pl
  

Problem z odpalaniem auta z rana!:(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
kurcze z rana jest zaledwie -2 a ja niemoge odpalic auta czyzby to byly swiece?? czy tez cos z elektryka?
  
 
napisz chociaż jaki silnik
  
 
A jakie objawy..... wogóle nie kręci? czy też kręci dobrze, a nie zaskakuje? czy zaskakuje i od razu gaśnie. Przyczyn może być bez liku...............
  
 
a moze akumulator stary?
  
 
Właśnie elektryk walczy z tym problemem u mnie w samochodzie.
Wystarczy 0 stopni lub mniej i juz samochód nie odpala.

Na razie doszliśmy że odpala przy podaniu wiekszego napiecia na cewce oraz pompa daje za małe ciśnienie na wtryskiwacz.

Jak będe miała więcej konkretów to dam znać.



[ wiadomość edytowana przez: olaola1 dnia 2006-11-04 09:57:56 ]
  
 
silnik mam 1.4 , rozrusznik kreci ale nie zaskakuje tak jakby swiece byly do kitu luz zaplon niewiem
  
 
jak elektryk juz sie tym zajmuje to pewnie zrobi powie ci duzo wiecej i konkretniej niz my zaocznie

Uogolniajac to pojemnosc rzeczywista akumulatora silnie zalezy od temperatury i przy -20st moze spac praktycznie do 30% [dane przykladowe]....a jak wiadomo wtedy ilosc energi zgromadzonej jest proporcjonalnie mniejsza. No i starsze acu tego nie wytrzymuja bo jak to starzy ludzie mowia: "...z pustego nawet salomon nie naleje"

Dodatkowo olej jest duzo bardziej gesty i rozrusznik musi pokonac znacznie wieksze opory ruchu....a wieksze opory to wiekszy moment obciazenia na wale rozrusznika a co za tym idzie wiekszy prad...a ze z pustego nawet Salomon nie naleje to wracamy do punktu wyjscia


takze ogolnie zima wesola jest
  
 
Mam podobny problem,jak jest pare stopni na minusie to bardzo ciężko zapale albo wcale.Silnik 1.3 na gaźniku.Rozrusznik kręci w miare szybko a silnik nie chce zaskoczyć.Pomóżcie,co to może być,świece, kable, cewka a może gaźnik?
  
 
witam, temperatura w okolicy zera, a mi czasem rano leeeedwo kreci ... co prawda odpalil za drugim razem ale nie wiem jak dlugo bede mial szczescie - silnik 1.4 benzyna, gaznik. cos sprawdzic, wymienic ?
  
 
Ja juz wiem co się stało u mnie. Choć elektryk był zdziwiony że samochód tak reaguje.
To wina skrzynki bezpieczników, a raczej elektryka ktory wcześniej mi ją naprawiał.
W zeszłym roku poszła mi masa na pomie w skrzynce. Elektryk zrobił obejście i pdpioł pompę na krótko i od tego momentu samochód nie odpalał jak był 0 stopni lub mniej. Pompa chodziła cały czas podając benzyne na wtryskiwacz jednak o mniejszym ciśnieniu niz powinna. Troche to dziwne biorąc pod uwage że przecież pompa chodziła zarówno latem jak i zimą a problemy były tylko zima ....... ale jednak. Podejżewałam akumulator gdyż elektryk jego sparwaność okreslił po pomiarze na 53% jednak przu próbie odpalenia na kablach samochód też nie odpalił

Tak jak Nitro napisał zimą samochod potrzebuje trochę więcej mocy aby odpalić mimo że rozrusznik kręci.

Pexu zacznij od akumulatora bo moim zdaniem to typowy objaw jego końca - może umów się z kimś i sprawdz na innym, pozyczonym jak samochód się zachowa.