4500/obr. i nic wiecej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam problem z esim 1,6efi od wczoraj rana strasznie mi klekocze w silniku,stracil troche na mocy, nierowno chodzi ale bez tragedii- da sie jechac! przed chwila go przegazowalem na luzie i zauwazylem ze wchodzi max na 4500 obrotow i nic wiecej a w zasadzie na 4000! czy ktos wie co moze byc przyczyna? dodam ze 2tyg temu wymienilem swiece,kable wn, filtr powietrza i paliwa.
  
 
A co dokladnie rozumiesz przez klekotanie silnika? Zawory, czy inne odglosy? Samochod pracuje na wszystkich cylindrach? Napisz cos wiecej
  
 
obstawiam spadek ciśnienia na jednym z cylindrów. jak miałem cvh to takie objawy były jak sie wałek skończył
  
 
hmm... chyba zawory ale nie znam sie na tyle zeby byc pewnym! wydaje mi sie ze pracuje na wszystkie tloki!
  
 
aha zapomnialem dodac ze pare razy jak dosc mocno przycislem tak do ok. 6000tys to mialem podobny objaw, tyle ze po ostygnieciu silnika wracalo do normy!
  
 
Tak jak Vince napisał. Wałek lub popychacze robią papa. Jeśli dość mocno klepie, to prawdopodobnie nie otwiera całkowicie zaworów. Najłatwiej zdjąć pokrywę zaworów, odkręcić dźwigienki i obejrzeć. Ale stetoskopem też da radę zdiagnozować.
  
 
jakie moga byc koszta? i czy w ogole warto to robic? bo moze lepiej sprzedac?
  
 
Cytat:
2006-11-04 18:09:28, kielek23 pisze:
jakie moga byc koszta? i czy w ogole warto to robic? bo moze lepiej sprzedac?


koszt wałka to coś poniżej 400 pln. ale i tak musisz zdjac pokrywe zeby zobaczyć co i jak żeby ocenić koszty. Może np jedne z popychaczy padł i tak się dzieje.. a byc maoże wspomniany wałek plus popychacz..więc gdybanie o kosztach w tym momencie jest niepotrzebne..
  
 
Cytat:
2006-11-04 18:09:28, kielek23 pisze:
jakie moga byc koszta? i czy w ogole warto to robic? bo moze lepiej sprzedac?



Wymiana wałka i popychaczy to pół godzinki, także nie popadajmy w jakieś kwestie sprzedaży od razu
  
 
nie naprawiaj sprzedawaj woza albo kup jakiś w miare pewny uzywany silnik
  
 
Cytat:
2006-11-04 18:18:31, agent_lol pisze:
nie naprawiaj sprzedawaj woza albo kup jakiś w miare pewny uzywany silnik


jasne. i rób remont za dwa miesiące.. po co piszesz takie bzdury.? sa to silniki które mają praktycznie po 15 lat i kupno drugiego wiąże sie z bardzo dużym ryzykiem ze kupi sie gorszy niż sie ma.. do tego dochodzi przekładka więc totalnie nie rozumiem takiego podejścia.
  
 
wymiana walka pol godzinki??? o jakim walku mowa? czy dam rade sprawdzic to sam jesli sie nie znam? (pokrywe umie zdjac )
  
 
Cytat:
2006-11-04 18:29:51, kielek23 pisze:
wymiana walka pol godzinki??? o jakim walku mowa? czy dam rade sprawdzic to sam jesli sie nie znam? (pokrywe umie zdjac )


wala rozrządu oczywiście.. w cvh faktycznie to pół godzinki .. no może 45 minutek
  
 
Cytat:
2006-11-04 18:29:51, kielek23 pisze:
wymiana walka pol godzinki??? o jakim walku mowa? czy dam rade sprawdzic to sam jesli sie nie znam? (pokrywe umie zdjac )



O silniku CVH mówimy. Każdym. Jak nie wierzysz, to przygotuj części, stoper i skrzynkę Red Label

  
 
to mnie troszke pociesza ze 45min! a wspomniane 400zl za walek to za nowke czy uzywke?
  
 
Cytat:
2006-11-04 18:33:04, WilK pisze:
O silniku CVH mówimy. Każdym. Jak nie wierzysz, to przygotuj części, stoper i skrzynkę Red Label


ło.. ale Ci się trafiło . Prezes wymiani Ci wałek przy okazji udowadniając ten czas .. leć po skrzynkę już
  
 
Za nowke oczywiscie...

P.S Wilku może polecisz jakiegoś konkretnego fachowca od silników i zawieszek we wrocławiu, oczywiśnie w jakiś rozsądnych cenach.
  
 
dzieki za pomoc i lekkiego dola spadam sie znieczulic
  
 
Cytat:
2006-11-04 18:35:36, GrzEE pisze:
Za nowke oczywiscie... P.S Wilku może polecisz jakiegoś konkretnego fachowca od silników i zawieszek we wrocławiu, oczywiśnie w jakiś rozsądnych cenach.



Od silników... nie będę robił kryptoreklamy... ZETECa jeszcze nie rozbierałem. A odnośnie zawieszenia, co nawala?
  
 
Cytat:
2006-11-04 18:38:27, WilK pisze:
Od silników... nie będę robił kryptoreklamy... ZETECa jeszcze nie rozbierałem. A odnośnie zawieszenia, co nawala?


i nie będzie trzeba.. Grzesiu ma silnik prosty jak budowa cepa .. CVH