Zarejestrowałem fure :) , problem ze sprzęgłem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
udało sie po wielkich trudach mam dowodzik do odebrania w poniedziałek

ale jest tez problem nie mam sprzęgła. jestem zdecydowany na zakup sprzęgła z metalową tarczą. i mam pytanko. forti coś bedziesz wiedział. jakie kupic za ile i gdzie. skrzynia maluch+silnik zastaw 1.1.
pomocy bo wymiękam. jutro rajd a tu kanał
  
 
narazie to ratuja cie tylko duze tarcze od czego masz docisk?
bo chyba nie wydasz 500zl na tarcze sprzegla
  
 
Gratulacje - w koncu Dlugo sie z tym woziles... Zdazylem swojego zrobic i zarejestrowac
A co do tarczy sprzegla - w zaleznosci od tego jak masz zrobione kolo zamachowe, to mozesz zalozyc wlasciwie kazda kombinacje dociskow i tarcz. Ja np. mam zamach 1.1 przerobiony na mocowanie do 900, dzieki czemu moge miec zarowno docisk od 1.1 z tarcza od 1.1 jak i z tarcza od 900. poniewaz jednak docisk mam od 900, najpierw mialem tarcze od 900, ale po awarii skrzyni i zalaniu jej olejem, docisk pozostal, a tarcze mam od bisa i po awarii kolejnej skrzyni ta tez jest juz do wymiany. Bedzie znowu od 900. I w sumie taka polecam, bo jesy w zupelnosci wystarczajaca.

PS. 500 zeta za tarcze sprzegla??????

126p powered by scs 1100

[ wiadomość edytowana przez: Zuraw dnia 2003-05-17 23:57:00 ]
  
 
M+M <-- i wszystko jasne tarcze OMP SPARCO itd stalowe albo ceramiczne
  
 
a ty co polecasz jak nie metal?? a cena za docisk i tarzce zy jak??
  
 
ja polecam to co zuraw jak nie metal
  
 
[OT] A jak tam Forti twoj czujnik cisnienia i komp w koncu - bangla, czy nie?
  
 
czujnik cisnienia nie chodzi ale narazie nie ma problemu
  
 
a dicisk do metalu albo ceramiki jaki??
  
 
moze byc taki sam lub troche lepszy tzn zeby byl mocniejszy
ale to da sie zrobic z seryjnym zeby trzymal mocniej
  
 
wczoraj przytargałem z poznania silnik 903 (niebawem bedzie kolejny malczan R4
więc mam pytanko:
mianowicie docisk i tarcza w tym silniczku jest nófka (seria 903)
czy podejdzie to pod skrzynke malcznowską z flanszą oczywiście
  
 
nie wiem czy to pasi ja tez mam taki problem
  
 
to może ktoś dośwaidczony w tym fachu doradzi???
np. forti lub zuraw
  
 
Bez problemu - na miekko. Docisk z tarcza od 900 wydaje sie byuc idealnym rozwiazanem do wiekszych silnikow. Dokladnie 3 tygodnie temu wyjechala wlasnie z garazu 900 na wtrysku z moja flansza i orginalnym dociskiem. Zeby bylo ciekawiej, to skrzynia przymocowana jest do silnika tylko na 2 sruby, a 3 pozostale to gwintowane otwory we flanszy tylko. Flansz silnika tez trzyma sie dwoch otworach gwintowanych. Silnikz aiwezony jestna tylnej belce i flansza wytrzymala potezne dwie hopy, podczas ktorych pofrunelismy na tyle niebezpieczniel ze zareylismy przodem w piach i nic sie nie urwalo, nie peklo, ani nie przestawilo. Co do docisku i tarczy zas, to zostawiajac sobie wlasnie docisk z 900 bedziesz mogl zalozyc zarowno tarcze od 1.1, od 900, ale tez od bisa, gdybys nie mial kasy.
IMO - rozwiazanie najbezepieczniejsze i najwygodniejsze. Aha - gdybys potrzebowal flansze to mam takie w dowolnej ilosci