Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2006-11-08 19:54:58 wedle mojej biblii ( tuning the A-series engine ) rzecz o silnikach do mini, ale mysle ze one takie inne niz reszta nie sa...
podaja zalecane katy na gniezdzie zaworowym: 60-45-30 gdzie 45 to kat przylegania zaworu zawor dodatkowo podciety do 30 ( od nozki patrzac ) jak naladuje baterie do aparatu to pstrykne fotke i wkleje tutaj |
![]() dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2006-11-08 19:59:32 Ja śmigam na 30st/1mm i narazie daje to radę ![]() [ wiadomość edytowana przez: dommel dnia 2006-11-08 20:05:43 ] |
![]() dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2006-11-08 23:36:59
Mój "spec" od głowic twierdzi, że zrobi albo 1mm albo 2mm. Jak dla mnie idealnie było by 1.5mm i w sumie jak mu mówię na 1mm to mu tak 1.5mm wychodzi ![]() |
![]() evilone F&F Sympatyk Krowa126 ETG Toruń | 2006-11-09 11:20:58 |
![]() dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2006-11-09 20:55:41
A ja myślałem, że jak się przylgnie zmniejsza to naciski jednostkowe sie zwiększają i zawory lepiej trzymają na tych samych sprężynach? |
![]() evilone F&F Sympatyk Krowa126 ETG Toruń | 2006-11-09 23:09:34 u mnie serie nie wyrabialy puszczalo niestety bo ta powierzchnia jednak jest malutka dlatego bylem zmuszony zeby byly twardsze, oczywiscie racje masz ![]() [ wiadomość edytowana przez: evilone dnia 2006-11-09 23:10:29 ] |
![]() dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2006-11-10 21:00:05
Gdzie dorwałeś twardsze sprężyny? |
![]() evilone F&F Sympatyk Krowa126 ETG Toruń | 2006-11-10 23:43:56 znalazlem w glowicy RC lezala na polce gdzies obok paru innych glowic ![]() |