Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() RX Miłośnik FSO Polshe 1.6 GLE/1.9 GLD Lublin | 2002-08-03 14:40:50 Witam
Dzisiaj rano odpalajac moja maszyne tzn 1.6 GLE +LPG silnik zlapal lewe obroty i dymilo sie straszniez gaznika. Stalo sie to dwa razy a pozniej odpalil i juz bylo oki. Jaka moze bc tego przyczyna? |
![]() Qvasiu Polonez Caro 1.6 GLi Lublin | 2002-08-04 11:21:09 Hmmm... starszy stwierdzil, ze to malo prawdopodobne w benzynie, bardziej w dieslu, ale przyczyną moze byc zaduzo nagaru w komorze spalania, a glowna przyczyna (przewaznie w dieslu) jest zle ustawiony zaplon... prawdopodobnie juz sie to niezdarzy bo to benzyna nie ropniak wiec bez obaw ![]() ![]() |
![]() wit atu plus gdynia | 2002-08-05 09:00:34 dokładnie ,jak mówi wala ,mówi się potocznie ze 'strzela w gażnik' |
![]() RX Miłośnik FSO Polshe 1.6 GLE/1.9 GLD Lublin | 2002-08-15 14:53:09 Panowie!!!
Problemem okazal sie zle wyregulowany zaplon i walnieta jedna z dysz w gazniku. Dysza zostala wymieniona, zapon podregulowany i teraz Polshe smiga jak nigdy ![]() ![]() ![]() |
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2005-10-28 17:56:13 UWAGA! TRUP Z SZFY!
Tak mnie naszlo na szperanie w archiwum i oto jaki kwiatek znalazlem:
No myslalem, ze umre! |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2005-10-28 19:35:44 jak to nie ma! A kto rano, jak jest zimno przyświeca? ![]() |
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2005-10-28 19:37:19
Jakto kto? Zarowka ![]() |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2005-10-29 17:56:40 przecież w dieslu ustawia się zapłon.... |
![]() wiciu C+ 1,6GSI+lpg Gliwice | 2005-10-29 19:27:32 no właśnie nie ustawia się ![]() wynika to z zasady działania silnika diesla |
![]() leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2005-10-29 19:57:31
to nam wytłumacz, bo my niekumate jestema. |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2005-10-29 20:05:39
właśnie,chętnie posłucham |
![]() Wujek-Kajtek Miłośnik FSO FSO KRAKÓW | 2005-10-30 19:20:10 Zapłon następuje samoczynnie w wyniku działania wysokiej temperatury i bardzo wysokiego ciśnienia ![]() Poprostu zapłon ustawia się sam w zależności od zużycia pierścionków ![]() ![]() |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2005-10-30 20:11:35 Panowie - w dieslu ustawia się kąt wyprzedzenia wtrysku. To od niego zależy chociażby twardość pracy silnika. Jak kąt jest zbyt wczesny to silnik będzie walił, jak za późny, to silnik będzie pracował miękko ale mocy w nim nie będzie. To po krótce. |