[k] elementy układu wtryskowego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
regulator ciśnienia paliwa (regulowany) z Lancii Delty Integrale



- zewnętrzna pompa paliwa min. 3 bary nieaktualne
- regulator ciśnienia 3 barowy / nieaktualne
- 4 wtryskiwacze ok.260-270cc nieaktualne

z Poldka Atu/Caro GLI (Bosch)
- koło pasowe/sygnałowe Bosch 60-2 / nieaktualne
- czujnik położenia wału / nieaktualne
- obudowa rozrządu jeśli czymś się różni od tej z pf125p, np. jeśli ma jakieś mocowania pod czujnik położenia wału / zbędne


[ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2006-12-22 06:38:56 ]
  
 
update w 1 poście
  
 
Ehhhh, niedawno zestaw od golfa 1.3 poszedł do kosza......4 wtryskiwacze, pompa paliwa, komputer i kilka czujników Nie miałem miejsca juz tego trzymać......
  
 
pompa paliwa truckowska cie urzadza? wtrysk z Lanci? kompletny z mikserem?
  
 
Cytat:
2006-11-14 21:03:33, Pat_kdb pisze:
pompa paliwa truckowska cie urzadza?


wątpię.. to jest pewnie do jednopunktu
Cytat:
wtrysk z Lanci? kompletny z mikserem?


lancia z jakim silnikiem?
  
 
niewiem.....chyba to bylo 1.6


[ wiadomość edytowana przez: Pat_kdb dnia 2006-11-14 21:15:27 ]
  
 
eee.. a to chyba jednopunkt

ja potrzebuję 4 wtryskiwacze (czyli wielopunkt) o dość dużej wydajności - 260-280cc powinno siedzieć w silnikach o mocach rzędu 140KM w górę
  
 
no kumam ale jakby jakis czujnik czy cos to tu z bosha jest
  
 
czujniki będę potrzebował oplowskie (GM) ale to później.. na razie potrzebuję podstawowe rzeczy
  
 
chcesz jedna listwe z argenty? mam 4 to jedna moge ci w prezencie rozumisz jest chyba regulator cisnienia nawet ale taki prosty "na podcisnienie" w dolocie
  
 
Cytat:
2006-11-14 21:22:58, schwepes pisze:
czujniki będę potrzebował oplowskie (GM) ale to później.. na razie potrzebuję podstawowe rzeczy


Mam czujnik położenia wału z uchwytem przykręcanym do bloku i kolektor ssący pod wielopunkt ( do DOHC ) oba pochodzą z Lancii Delty I GT i.e.
  
 
Cytat:
2006-11-14 21:45:37, Bart128 pisze:
chcesz jedna listwe z argenty? mam 4 to jedna moge ci w prezencie rozumisz jest chyba regulator cisnienia nawet ale taki prosty "na podcisnienie" w dolocie


ok, biorę

regulator jest na ile bar?

Cytat:
Mam czujnik położenia wału z uchwytem przykręcanym do bloku i kolektor ssący pod wielopunkt ( do DOHC ) oba pochodzą z Lancii Delty I GT i.e.


czujnik indukcyjny (2 przewody) czy halla (3 przewody)? masz może zdjęcie tego wspornika/uchwytu?

samego kolektora nie potrzebuję.
  
 
nie pamietam na ile jest regulator, ale z przedzialu 3, 4 bar
  
 
Jeżeli dobzre kombinuje do czego potzrebujesz tych elemementow, to to urzadzenie bardzo dobrze współpracuje z czujnikami przeznaczonymi do systemow bosha, sprawdzone

ps:

Czujniki indukcyjne tez wystepuja w wersji 3 kablowej tj. dwa przewody do czyjnika i ekran, wtyczka jest 3 stykowa.
Czujniki halla stosowane sa praktycznie tylko w aparatach zaplonowych, jezeli czujnik jest na kole pasowym/zamachowym to prawie napewno jest to czujnik VR.

[ wiadomość edytowana przez: Amper dnia 2006-11-14 22:17:31 ]
  
 
Cytat:
2006-11-14 21:58:05, schwepes pisze:
czujnik indukcyjny (2 przewody) czy halla (3 przewody)? masz może zdjęcie tego wspornika/uchwytu? samego kolektora nie potrzebuję.


Czujnik ma dwa przewody , a zdjęcie da się zrobić !
  
 
nadal szukasz wtryskow? wysoko czy niskoopornosciowe?
  
 
Cytat:
2006-11-15 07:26:09, ZoLt4R pisze:
nadal szukasz wtryskow? wysoko czy niskoopornosciowe?


nadal szukam, mogą być nisko- lub wysokoopornościowe - wszystko zależy od ceny.
  
 
wysokoopornosciowe 310ki z A4 1.8T, kolo 400-500/kpl.
  
 
Cytat:
2006-11-15 08:18:29, ZoLt4R pisze:
wysokoopornosciowe 310ki z A4 1.8T, kolo 400-500/kpl.


na dzień dzisiejszy trochę za drogo jak dla mnie (miałem na oku komplet 280-tek z passata 1.8T za 300zł) ale jak będę je pilnie potrzebował to wiem gdzie uderzać
  
 
oki

jeszcze chyba bedzie komplet 384cc/min @3bar z 2.0 16VT (delta/fiat coupe), ale to chyba cos kolo 500-600 pln.