Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
raffat E34 520i, E39 528i Wrocław | 2006-11-14 12:56:01 JA mam to samo w E34. Z tego co sie dowaidywalem jedyna sznasa to nowy most lub wymiana lozysk (kosztowna jak cholera).
Ja co prawda luzu na flanszach nie mam, jednak podejrzewam luz na wałku zdawczym. Oglnie w moim i Twoim przypadku konieczna pelna regeneracja (ok 600 zl). Ja sie zdecydowalem szukac nowego mostu ale tym razem ze szperą ![]() Fakt ze po regeneracji bedzie ok ale jak np trafia sie lozyska do dupy? (w gre wchodzi tylko skf) Pozdrawia |
seba27 BMW E-36 KOMBI Bartoszyce | 2006-11-15 20:18:27 masz e30 i tylko 150000 tys przebiegu niemożliwe ja mam 98 r imam już 204000 |
raffat E34 520i, E39 528i Wrocław | 2006-11-15 23:33:21 Luz powstaje na skutek wytarcia sie kół zębatych lub powstaje tkzw luz łożyskowy (moj przypadek).
Jesli ty masz luz na flanszach i masz przejechane podejrzewam ze ktos zalal kiedys u Ciebie zwykly przekladniowy olej. Wtedy szlag trafia wszytko. Luzu tego skasowac sie nie da, wałki są ułozone przez lozyska i nie ma najmniejszej mosliwosci reglucji nimi. Rada: znajdz e30 na czesci ktora mozesz sie przejechac, rozpedz auto do 100 i spusc z obrotow na biegu. Cisza i nie stuka przy bardziej gwaltownym puszczeniu sprzegla - bierz. Kup oryginalny olej do mostow BMW (80 zl/ litr) zmien i ciesz sie zyciem. Pz |
zwirowaty gliwice | 2006-11-16 14:06:54 proponowalbym sprawdzenie przegubu gumowego przy skrzyni biegow, czesto sie wyrabia. przy zuzyciu sa podobne objawy walniecia jak przy wyj**ym moscie |