MotoNews.pl
7 LUZ W TYLNYM MOSCIE (165604/0)
  

LUZ W TYLNYM MOSCIE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Posiadam bmw e30 320 i mam taki problem. Przy zmianie biegu z 1 na 2 z 2 na 3 jest takie walniecie z tyłu auta luzu generalnie nigdzie nie ma jedyny luz jest na dwóch flanszacz które wychodza z tylnego mostu luz jest (góra dół) czy to może byc wina tego.W jaki sposób ten luz skasowac.A moze on tam (musi byc) juz od dłurzszego czasu prubuje dojsc co to puka i nie wiem.POMOCY
  
 
JA mam to samo w E34. Z tego co sie dowaidywalem jedyna sznasa to nowy most lub wymiana lozysk (kosztowna jak cholera).
Ja co prawda luzu na flanszach nie mam, jednak podejrzewam luz na wałku zdawczym.
Oglnie w moim i Twoim przypadku konieczna pelna regeneracja (ok 600 zl).
Ja sie zdecydowalem szukac nowego mostu ale tym razem ze szperą
Fakt ze po regeneracji bedzie ok ale jak np trafia sie lozyska do dupy? (w gre wchodzi tylko skf)

Pozdrawia
  
 
Wszystko by było ok ale mój most ma przejechane 150tys i wydaje mi sie ze po takim przebiegu w moscie ze staini bmw nic niw powinno sie dziac.Mówisz nowe łorzyska ale mi sie wydaje ze ten luz umnie mozna jakos skasować ale nie wiem jak.
  
 
masz e30 i tylko 150000 tys przebiegu niemożliwe ja mam 98 r imam już 204000
  
 
Luz powstaje na skutek wytarcia sie kół zębatych lub powstaje tkzw luz łożyskowy (moj przypadek).
Jesli ty masz luz na flanszach i masz przejechane podejrzewam ze ktos zalal kiedys u Ciebie zwykly przekladniowy olej. Wtedy szlag trafia wszytko.
Luzu tego skasowac sie nie da, wałki są ułozone przez lozyska i nie ma najmniejszej mosliwosci reglucji nimi.

Rada: znajdz e30 na czesci ktora mozesz sie przejechac, rozpedz auto do 100 i spusc z obrotow na biegu. Cisza i nie stuka przy bardziej gwaltownym puszczeniu sprzegla - bierz. Kup oryginalny olej do mostow BMW (80 zl/ litr) zmien i ciesz sie zyciem.

Pz
  
 
mam w planach zciagnac z niemiec 325 na czesci moze wtedy trafie na dobry most.ale zastanawia mnie jedno czy w tylnym moscie nie sa czasem zamontowane łorzyska storzkowe bo jesli tak to jakas regulacja musi byc tak mi sie wydaje. odnosnie przebiegu auto jest z 84 roku i ma 150 tys km na 100% nigdy nic nie było cofane przebieg jest autentyczny...
  
 
proponowalbym sprawdzenie przegubu gumowego przy skrzyni biegow, czesto sie wyrabia. przy zuzyciu sa podobne objawy walniecia jak przy wyj**ym moscie