Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2006-11-14 15:31:57 |
andrew513 Ford Escort Wroclaw | 2006-11-14 18:09:23 do slawas 1 weż sobie instrukcje od essiego r. 97' na stronie 123 bezpiecznik nr 22 20A a nie naśmiewaj się jak nie masz pojęcia, bo ja pytam poważnych ludzi i proszę o pomoc a nie szukam naśmiewaczy. |
andrew513 Ford Escort Wroclaw | 2006-11-14 18:12:29 do surec to nie jest ta książka którą ja mam.
ja mam instrukcje do essiego r. 97' strona 123 bezpiecznik nr 22. |
![]() wer1207 Escort mk7 Lublin/Warszawa | 2006-11-14 18:14:47 tylko na cewke ten bezpiecznik jest czy jeszcze na cos innego?
moze to nie cewka. jak mozna sprawdzic cewke czy dobra czyn nie? pozdro |
andrew513 Ford Escort Wroclaw | 2006-11-14 18:18:08 w instrukcji pisze ze tylko od cewki zapłonowej.
jak go wymienie to wszystko jest ok. lecz po przejechaniu około 300 km spala się. |
![]() zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2006-11-14 18:19:47 zalorz 25A ;p |
andrew513 Ford Escort Wroclaw | 2006-11-14 21:35:53 tu nie chodzi a założenie większego bezpiecznika tylko wyeliminowanie usterki.
a orginalnie ma być 20A. |
![]() slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2006-11-14 21:42:32
a zauważyłeś w moim poście coś co mogłoby sugerować że się naśmiewam /jakiś uśmieszek czy coś/ zapytałem od kiedy cewka ma bezpiecznik -bo ja się z takim nigdy nie spotkałem btw nie radzę ślepo wierzyć we wszystko co jest napisane w książce |
![]() WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2006-11-15 06:53:42 Istotnie, w wesji ZETECa z kontrolą emisji EEC'96 jes przekonstruowany układ zapłonowy i występuje bezpiecznik 20A, jest to moduł komputera 104 pinowy.
Co do cewki, podawałem kiedyś parametry cewki RSowej, a monoblock w ZETECu jest bardzo podobny. Chodzi o symetrię i nie pływanie wskazań miernika. Podejrzewam, że izolacja uzwojeń siada i dlatego przepala bezpiecznik. Jest jeszcze jedna ewentualność - uszkodzony filtr przeciwzakłóceniowy. Andrew513, trochę więcej spokoju proszę. Rozumiem, że usterka jest denerwująca, ale po to istnieje forum żeby w miarę mozliwości usterki takie usuwać. Irytowanie się na dzień dobry niczego nie załatwi. Jeszcze jedno. Żeby się upewnić co do wersji, na wtyczce cewki powinny być przewody fioletowo-niebieski pośrodku i skrajne czarno-zielony i czarno-pomarańczowy. W każdym razie należałoby jeszcze sprawdzić całość tego fioletowo-niebieskiego, złącze C1963 na przednim lewym nadkolu i wtyczkę 3903a w skrzynce. |