| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
smalski Omega C Bydgoszcz-Rypin | 2006-11-15 14:42:21 Witam Szanownych Kolegów!!
Po przemaglowaniu opcji szukaj nie znalazlem odpowiedzi na ten temat, wiec pytam
Warto nabyc takie urzadzonko aby byc bardziej zorientowanym w przeszlosci kupowanego pojazdu??Jaki to dziala bo za bardzo z opisu nie zrozumialem?
Pozdrawiam/smalski |
WojtGda auto z piz.. na masc ... Gdańsk | 2006-11-15 16:24:50 bardzo prosta zasada działa prawie jak konstrukcja cepa. przykładasz do auta i ciągniesz tyle ile wysuniesz tyle jest nałozone szpachli i lakieru.
pozdr |
bmaciek Opel Omega B [2,5 V6] Ciechanów | 2006-11-15 18:20:17 to jest taki magnesik i jeśli jest szpachla i lakier to szybko sie oderwie a jak jest ok to wyciągnie się więcej bo bedzie blizej blachy i będzie mocniej trzymało.
|
Krzysiu1981 Transport 1,6t cała ... Warszawa | 2006-11-15 19:05:16 magnes+sprężynka+obudowa |
ROBERTHO LOB WETERAN 2xV6 K C H | 2006-11-15 22:02:56
+ mechanizm który zatrzyma to co się wysunie z tego testera w maxymalnym wychyleniu. Bo są takie badziewia które po utracie kontaktu z metalem schowają się w obudowę Tak sie składa iż "bawiłem" się właśnie tym testerem. |
smalski Omega C Bydgoszcz-Rypin | 2006-11-15 22:25:49 Czyli smialo go moge uzyc do badania bezwypadkowości przy kupnie? |
Browarny OmegaA2,0/OmegaB2,5TD Katowice/Mysłowice | 2006-11-16 13:41:20 Miałem okazję pracować na tym śmiesznym urządzonku przez parę lat.
Wbrew pozorom przy umiejętnym odczycie jest całkiem precyzyjny. W skali dziesięciostopniowej (bo taka była w moim modelu) 1-1,5 oznaczał lakierowanie warstwą lakieru typu uni, 1,5-2,0 oznaczało jednokrotne lakierowanie metallicem, do 3,5 czyste używki z innych pojazdów czyli podwójne lakierowanie, wszysttko co powyżej to części z różnych przyczyn szpachlowane. Przy "rzeźbie" w szpachli grubości milimetrów czunik w ogóle się nie przyklejał. Oczywiście wszystko zależy od danego egzemplarza czujniczka, siły sprężyny i magnesu ale po przetestowaniu na kilku samochodach można go dobrze wyczuć. |
Thomi Opel Omega A Warszawa | 2006-11-16 20:44:39 Kupić warto ale na pewno nie za taką cene.. Na Twoim miejscu wzioł bym sobie zwykły magnes kawałek lakierowanej blachy i potestowal sobie zwykłym magnesem podkładajac np kolejne kartki papieru.. od razu wyczujesz ile musi byc towatu zeby magnes nie łapał.. i w ten sposob bedzie od razu wiadomo czy element był malowany tylko czy np klepany. |
mareckiL LOB WETERAN MV6 kombi xero Łódź | 2007-04-12 15:29:40 Dokleję się do tego watku, ale z innym pytaniem.
Czy ktoś wie, jaka jest tolerancja grubości fabrycznej powłoki lakierniczej (przy metaliku) dla Omegi 1994-1999r. Marek. |
Browarny OmegaA2,0/OmegaB2,5TD Katowice/Mysłowice | 2007-04-12 15:43:47 Około 100 mikronów na fabrycznych samochodach. Czasem producent stosuje poprawki po automatach lakierniczych i może dochodzić do 130 i wiecej. |
mareckiL LOB WETERAN MV6 kombi xero Łódź | 2007-04-12 17:14:02 Dzięki za info, teraz sprawdzę dokładnie co było u mnie robione. |