Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2006-11-16 23:39:49 strzelam - źłe założone pierścienie. |
![]() owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2006-11-16 23:44:06 mimo wszystko sprawdziłbym te pierścienie. bo tak na chłopski rozum to mogłeś coś tam źle poskładać i puchnie po prostu. |
![]() Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2006-11-16 23:49:02
powiem tak, wiem ze powinno sie sprawdzic, ja tego nie zrobilem. mam nominalne tloki i dosc mocno zuzyte juz cylindry, pierscienie tez nominał, zalozylem wiec ze w najgorszym wypadku bedzie palic troche oleju... silnik ogolnie mialem w planie skladac od nowa na nowych czesciach ale plan postanowilem odlozyc do "po zimie" bo nie mam zbytnio czasu i funduszy, stwierdzilem ze zrobie taka prowizore zeby sie jeszcze pobawic troche po sniegu no i kufa cos nie pykło ![]() |
![]() Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2006-11-16 23:58:00 a no i inna sprawa, gdyby silnik byl zle spasowany, na chlopski rozum, strasznie by sie grzal od tarcia, a tu psikus, na rajdzie przy jezdzie non stop na wysokich obrotach nie przekroczyl 90 stopni a czulem ze byl wyraznie spuchniety, ruszac musialem z 3-4tys zeby sie nie zdlawil ![]() |
![]() Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2006-11-17 00:03:09 Ja miałem podobnie u siebie...poprostu jest za mały luz na zamku...Ja z tego co pamietam zrobiłem 0,2...czy cos w tych okolicach.
U mnie to znikneło po pewnym czasie samo ![]() |
profil-usunięty | 2006-11-17 00:11:07 to przez te plastiki z przodu i z tylu ... sry za ot ![]() |
![]() Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2006-11-17 00:25:12
czy ja nie mowilem zebys 554U? ![]() |
![]() _Arti_ Opel Bieruń | 2006-11-17 07:50:24 stare pierścienie puszczały na zamkach a teraz nowe okragłe wsadziłes w jajowate cylindry więc puszczają po całości o ile juz nie popekały, albo nie klinują się na zamkach po nagrzaniu, inna sprawa masz szanse że tłoki ci porozrywało między 1 a 2 pierścieniem ![]() rozbierz i sprawdź dla pewności zanim zdyskfalifikujesz cylindry na jakikolwiek szlif |
![]() eLMo126 SC Radom | 2006-11-17 09:38:14 sprawdź jeszcze tulejki w rozruszniku, u mnie objawy byly te same i ich wymiana pomogła |
![]() pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2006-11-17 10:14:18 tez ci auto gorzej jezdzilo na cieplym silniku jak miales tulejki do roboty??? czytaj ze zrozumieniem!! |
![]() Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2006-11-17 11:33:31
hmm... stare pierscienie byly tak wyruchane ze ten dolny olejowy byl miejscami zupelnie plaski. nie bardzo wiem o co Ci chodzi z tymi ze okragle w jajowate wsadzilem czy cos ![]() w sumie nie bede sie juz z tym zestawem pitolic jezeli faktycznie jest to kwestia cylindrow, wrzuce wtedy nowy zestaw na 3 szlif ktory czekal na wsadzenie po zimie. ale moze jednak ktos ma inny pomysl czemu ma takie problemy z rozruchem po zagrzaniu bo na razie staram sie wykluczyc inne mozliwosci co by sie nie narobic na darmo, jak ma byc to samo pozniej ![]() |
![]() mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2006-11-17 11:44:23
chodzi o to ze cylinder robi sie owalny jak sie zuzywa (patrzac od gory) a nowy pierscien jest okragly |
mdkiller Wieliczka | 2006-11-17 11:53:22 Witam moze to glupi pomysl ale moze masz zajechane lozyska w altku i jak sie zagrzeja a nie maja smarowania to kicha i ciezko sie obracaja. Ja bym sprawdzil na cieplym silniku zdjal pasek i krecil altkiem bo silnik raczej nie wydaje mi sie. |
![]() Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2006-11-17 11:57:06 no raczej nie wydaje mi sie zeby alternator takie opory stwarzal, tym bardziej ze tam wielkich temperatur nie ma |
![]() jeffrey 126 Bieruń | 2006-11-17 12:55:15 A nie ustawiłeś za ciasno zaworów?
Albo nie założyłeś tłoków odwrotnie?, ja sie kiedyś tak pomyliłem o objawy były identyczne... |
![]() Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2006-11-17 14:18:12 zawory sa ok.
co do tlokow... hmm... no glowy teraz nie dam ale wydaje mi sie ze dobrze je zlozylem. jakie miales dokladnie objawy u siebie? a no i dzisiaj zauwazylem ze jak na rozgrzanym zapodam ssanie to kreci szybciej ![]() [ wiadomość edytowana przez: Krzyh00 dnia 2006-11-17 14:22:01 ] |
![]() wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2006-11-17 14:22:00 jak zalozysz tloki na odwrot to stukaja. |