Amory mk4 --> mocowanie ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam


jak wyglada gorne mocowanie amortyzatorow w mk4 na przdzie, jest tam jakas guma, lozysko, itp ??

jak jade po dziurach to strasznie slychac to w srodku, wachacze i koncowki drazkow mam nowe, a slychac nadal trzaski amorki wymieniam niedlugo wiec wole wiedziec ew na co jeszcze sie szykowac

pozdrawiam
  
 
^^UP^^
  
 
jest i guma(która si enakłąda na amorek zeby błotko na niego nei psikało(
i łozysko dzieki któremu mozesz skręcać kołami
łożyska mozesz wymienic nie będą drogie
spręzyna jest przy7kręcana do amorka jednym kielichem
następnie jest porzykrecana kolejnym do karoserii]
pomiedzy kielichami jest guma ale jej racdzej nie będziesz muaisał wymieniać
  
 
1 a czy jest jakas mozliwosc, zeby przez to lozysko, teg umki itp bylo bardziej czuc dziury, z tegoco wiem jak amorki sa do niczego to strasznie buja sie auto, ale u mnie cholernie czuc kazde dziury.


2 ma ktos sportowe springi do mk4 ??
  
 
ja np teraz trafiłem na essa który miał przykrecone amorki do 1 pierścienia tak ze sprezyna latała i miała luzu 5 cm
a u ciebie mam tak że spręzyne musiałem miec na ściagaczach zeby ja włożyc i przykręcic 1 pierścień

jesli juz wymieniłeś
1 końcówki drązków kier.
2 wachacze
to alboto sa gumy pod stabilizatorem
albo cos niedokręcone
albo układ kierowniczy ma duze luzy i je mozesz słyszec jak stuka na dziurach
stawiam na 3
  
 
Cytat:
2006-11-19 17:22:31, arekturbo pisze:
ja np teraz trafiłem na essa który miał przykrecone amorki do 1 pierścienia tak ze sprezyna latała i miała luzu 5 cm a u ciebie mam tak że spręzyne musiałem miec na ściagaczach zeby ja włożyc i przykręcic 1 pierścień jesli juz wymieniłeś 1 końcówki drązków kier. 2 wachacze to alboto sa gumy pod stabilizatorem albo cos niedokręcone albo układ kierowniczy ma duze luzy i je mozesz słyszec jak stuka na dziurach stawiam na 3



a gumy stabilizatora maja duzy wplyw na czucie dziur ??, z zwaiech zostaly mi:

gumy stabilizatora
amorki
drazki kierownicze

1drazek mam bankowo do wymiany ale watpie zeby akurat on mial jakis duzy wplyw na halasowanie na dziurach
  
 
wymień drązki topogadamy
przytrzymaj śróbe jest anty-nakrętką i odkręc końcówke.
dzieki temu nie bedziesz musiał na zbierznośc przed wymiana amortyzatorów
  
 
na końcówkach nie warto oszczedzac jak upiłem takie po 19zł i jak chciałem dokręcić to mi si ecała gałka kreciła
ile z tym było zabawy:
a jak chciałem odkręcic teraz to musiałem ją wycinac boschem
wiec lepiej kup te po 25
  
 
Cytat:
2006-11-19 17:50:29, arekturbo pisze:
na końcówkach nie warto oszczedzac jak upiłem takie po 19zł i jak chciałem dokręcić to mi si ecała gałka kreciła ile z tym było zabawy: a jak chciałem odkręcic teraz to musiałem ją wycinac boschem wiec lepiej kup te po 25


cos sie dogadac nie mozemy

ja koncowki drazka mam nowki sztuki, musze tylo wmienic 1drazek, ale wymienie odrazu obydwa, cos tylko te gumy od stabilizator nie daja spokoju
przed wymiana koncowkek srasznie trzepotalomi kierownica jak hamowalem, terz tego nie mam, ale choernie mocno czuc dziury, tak jakby wahacze byly bez gum do karoseri przykrecone, a wiem ze tak nie jest (nowki, sam zakladalem 1000% sa ok) moze to jednak gumy stabilizatora
  
 
ej no ja też miałem dziwne uczucie po wymianie końcówke
każdy kamyk na asfalcie czułem jakbym najechał na dziure
moze to przekłądnia itp