Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
TimonRC 126p Jastrzębie Zdrój | 2006-11-19 16:33:12 ![]() ![]() |
![]() Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2006-11-19 16:44:34
masło a dokładniej margaryna |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2006-11-19 17:02:35 Bernoulli coś o tym mówił na wykładach ale nie chodziłem bo to nie moja działka. |
rosck Z Poznań | 2006-11-19 17:11:03 podcisnienie on wciaga ![]() |
TimonRC 126p Jastrzębie Zdrój | 2006-11-19 17:17:33
Czy ktoś kiedys juz zwrocił ci uwage ze piszesz bezsensowne posty bo od kąd jestem na tym forum to chyab już z kilkoma tego typu se spotkałem , weś sobie jakis inny temat załóż i tam sobie posty nabijaj .Przepraszam za OT |
![]() Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2006-11-19 17:19:18
robie off topic po to zebyś zwrocił uwagę na to co i jak piszesz tyle |
![]() schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2006-11-19 17:28:22
wspominał że im większa prędkość przepływu tym mniejsze ciśnienie
te odpowiednio dobrane do silnika i zestrojone [ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2006-11-19 17:41:21 ] |
TimonRC 126p Jastrzębie Zdrój | 2006-11-19 20:32:36 co do ganików jeszcze to należałoby wziąść pod uwage jeszcze czy sie robi mocny silnik na dół czy na góre bo największe rezerwy to ma gażnik solex 45 chyba jak dobrze pamintam tylko czy jest sens tego montowania w malcu ![]() |
![]() Amper 126p x2 Kraków | 2006-11-19 21:00:15
To akurat reguluje sie wielkościa zwężki w gardzieli, a zakładanie gaźnika o przelocie 45 mm to lekka przesada, ponieważ takie średnice stosuje sie do silników o mocach 200 km i wiecej. |
![]() kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-11-19 21:01:07 z tego co mi wiadomo to są jeszcze 48 i 55 webery... |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2006-11-20 00:12:58
webery IDA stosowane np. w garbusach w dragu ![]() [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2006-11-20 00:13:30 ] |
![]() kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-11-20 00:27:59 nie koniecznie ida bo dcoe 55 też są fakt faktem że koszt sprowadzenia nowych to ok 1000 -1200 ojro, ale jest takie powiedzenie "kto gra grubo wygrać musi" ... ![]() ![]() |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2006-11-20 00:34:11
![]() ja mowilem o pionowych - o poziomych nie pomyslalem bo tak jak mowie w garbach siedze ![]() ![]() |
![]() flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2006-11-20 07:38:51
wielkosc gaznika jest warunkowana pojemnoscia silnik a nie jego moca, ale rzeczywiscie do malca 40tki powinny starczyc |
![]() tadzik128 F&F Sympatyk fiaty 128, lancie be ... kraków | 2006-11-20 10:40:50 niekoniecznie tylko pojemnością abarth zrobił kiedyś silnik o pojemności 1300 na 4 gaźnikach 53 lub 58 - osiągnął wtedy około 200 koni z tej pojemności ![]() |
![]() DrDeath 126p Bulowice | 2006-11-20 11:29:56 Gażniki powinno się dobierać pod konstrukcje silnika wolno srednio czy wysoko obrotowe bo np w szlifierkach na pojemność 1 cyl 125 cm3 przypada gardziel 36-38 mm a w niskobrotowych kilkakrotnie mniej bo liczy sie predkosc przeplływu w danym zakresie obrotowym przy którym Nm i moc ma najwieksze prarametry żeby nie dusiło lub nie było zbyt małej predkosci przepływu a nie tylko rozmiar, Bo w sportowych silnikach wykorzystuje sie doładowanie rezonansowe lub dynamiczne wywołane predkoscia przepływu wiec nie zawsze im wieksze tym lepsze |
![]() Michallodz Ford Granada łódz | 2006-11-20 22:56:21 Osobiscie uwazam ze lepsze są poziome -struga mieszanki nie skręca pod katem 90 stopni i dolot na poziomach moze byc troche krótszy niz w pionach. Gazniki te daja tym wiecej mocy im silnik jest pod nie lepiej przygotowany. Bardzo istotny jest dobór odpowiednich zwęzek i dysz w gazniku oraz ich regulacja. Bez sensu jest zakładac takie gazniki do silnika seryjnego. |