Czy w Scoupe reguluje się zawory ?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy w Scoupe z 93 roku luzy na zaworach reguluje się ręcznie czy są tam popychacze hydrauliczne ?
Jeśli popychacze są hydrauliczne to co nalezy zrobić w przypadku luzu na zaworach i dzwonienia w silniku ?
W tej kwesti raczej nie mam doświadczenia. Czy ktoś już przerabiał ten temat ?

3 dni wstecz byl odpowiedni temat

Czytałem. Tam są podane tylko luzy jakie powinny być, ale tak naprawdę to nikt nie napisał czy są hydrauliczne czy mechaniczne ?
Bo z tego co wyczytałem to mechaniczne można sobie ustawic wiadomo szczelinomierzem, a co w przypadku hydraulicznych ?

Po to sie robi hydrauliczne zeby nie bylo potrzeby tego regulowac. Jezeli w silniku jest hydrauliczna kompensacja luzow i stuka to sie wymienia popychacz i po sprawie a jeszeli podaje sie luz jaki ma byc to znaczy ze sie ustawia recznie. Tak na zdrowy rozsadek.

Tak zgadza się to jest logiczne. Chodzi mi tylko o to że jedni piszą, że w Scoupe są mechaniczne i podają luzy jakie mają być 0,25/0,3. Natomiast inni piszą, że są hydrauliczne. Interesuje mnie tylko kto ma rację tzn. jak jest w rzeczywistości.

Cytat:
2006-11-21 15:26:21, Coolio pisze:
Tak zgadza się to jest logiczne. Chodzi mi tylko o to że jedni piszą, że w Scoupe są mechaniczne i podają luzy jakie mają być 0,25/0,3. Natomiast inni piszą, że są hydrauliczne. Interesuje mnie tylko kto ma rację tzn. jak jest w rzeczywistości.

No chyba jednak nie jest takie logiczne.
Odpowiem mam nadzieje jasno i zrozumiale. W scoupe sa recznie regulowane luzy zaworowe. Widziales gdzies napisane ze w scoupe jest hydraulika zawororowa?Moze chodzilo tobie o coupe bez s na poczatku?

Jakbym nie wiedział to bym się nie pytał bo bym wiedział, chyba też jasne ?
Znalazłem na necie artykuł gdzie było napisane, że w Scoupe były montowane hydrauliczne. Potem w następnym znalazłem, że mechaniczne i na końcu przeczytałem na forum, że mechaniczne.