Kilka pytan odnośnie forda escorta 1998 1.6 16v

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.Mam problem a mianowicie po odpaleniu samochodu gaśnie mi silnik i zeby chodził musze go chwile przytrzymac na gazie po odpaleniu ma ok 500 obrotów i gasnie a po przytrzymaniu nogi przez chwile na gazie obroty wchodza na 1000 - 1500 ( falowanie ) po ok minucie obroty spadają do ok 1000 i silnik procuje równo krótko mowiac gdy silnik jest zimny to przygasa i faluja obroty o gdy sie troche nagrzeje jest wporzo.Drugie pytanie z rury wydechowej po odpaleniu wylatuje woda i to wtedy gdy stoi na dworze czy tez w garazu trzecie ostatnie pytanie jak zlokalizowac miejsce w ktorym gdzies kolo kolektora syczy powietrze sprawdzalem reka ale nic nie wyczuwam moze jest jakas inna metoda. Za wszystkie porady z gory dziekuje Pozdrawiam
Moj email bobi247@wp.pl
gg 6513502 codziennie miedzy 18:00 a 19:00 jestem na 100%
  
 
sprawdz czy niee masz dziur w kanalach (przewodach) doprowadzajacych powietrze,,,,filtr powietrza,,,przepustnica (warto te ruchome "wachlarze" przesmarowac smarem lub olejem) jesli to niee pomoze,,,,to,,,odepnij kostke zza akumulatora i i po chwili podlacz ponownie
  
 
o syczeniu popatrz sobie w poscie pod tym tytulem moze to byc peknity wezyk odpowietrzenia skrzynki korbowej co w wielkim stopniu moze rozwiazac wszystkie twoje problemy,pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2006-11-22 20:22:57, macko1977 pisze:
o syczeniu popatrz sobie w poscie pod tym tytulem moze to byc peknity wezyk odpowietrzenia skrzynki korbowej co w wielkim stopniu moze rozwiazac wszystkie twoje problemy,pozdrawiam.



U mnie po wymianie tego przewodu skończył się kangur i gaśnięcie na zimnym silniku. Jest on ciężko dostępny w głębi komory silnika - wchodzi do kolektora ssącego jak pamiętam jest w paru miejscach pozaginany. Wyjmij go i sprawdź czy nie ma pęknięc. Możesz teżprzeczyścić zawór odpiwietrzenia skrzyni korbowej i sprawdzić czy uszczelka pod nim jest cała (moj była prawie w dwóch kawałkach ) Koszt tego przewodu w ASO to 43 pln.
  
 
podpinam sie pod wątek mam dokładnie to samo co Przemo22 .
Dokładnie to samo a falowanie trwa tylko kilkanascie sekund moze do minuty a jak nie dodam gazu po zapaleniu to zgasnie silnik . Sprawdze o czym pisaliscie jak odbiore autko od lakiernika w przyszłym tygodniu. z tym ze ja mam motor 1,8.


[ wiadomość edytowana przez: arti31 dnia 2006-11-22 20:55:31 ]
  
 
woda to żecz normalna, na wszystkich metalowych częścach i nie tylko zbiera się para wodna z powietrza, jak odpalasz to jest wypychana, rułą na zewnątrz.
najlepiej dla smarowania silnika i wogóle żywotności silnika nie używać do jazdy po fajki i z powrotem.
w Auto Świat był artykuł na ten temat, jak znajdę to pisnę,
pozdro