| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
liked AR 156 SW Chorzów | 2006-11-22 22:10:10
1. chlodnica jest za mala- jak ja bedziesz zmieniac kup od razu jej mocowanie (metalowa rynna pod spodem) 2. pasuja obie rzeczy 3.spokojnie daje rade 4.tego nie wiem.. ja zmienialem od razu na 50mm 5.. nie wiem
ogolnie to ja zminialem na 1,6 16v a bedziesz do tego swapa potrzebowac: skrzynke bezpiecznikow od 1,6 (ta od 1,4 na bank nie pasuje) wiazke od 1,6 od skrzynki na komore i na kompa kompa edisy i inne takie moga zostac wszystkie weze gumowe... te od 1,4 nie pasuja uklad wydechowy jesli nie zalozysz szerszego podejdzie ci bez problemu |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2006-11-22 22:19:19
ake watpie czy lachu mowi o 1,6 16V:] raczej mu chodzi o 8V 105km chyba, bo 16V to chyba nieoplacalo by sie wsadzac do mkIV... |
liked AR 156 SW Chorzów | 2006-11-22 22:27:18
a co to za roznica? inna buda tylko problemy te same. wiem ze pisze o 8v, czytam ze zrozumieniem tymniemniej jednak problemy sa takie same i nie da sie ich przeskoczyc
np 1,4 cfi ma inny uklad zasilania pompy paliwa niz 1,6 efi |
arekturbo escort cabrio rsTurb ... sosnowiec | 2006-11-22 23:05:51 jak co mam pompe od 1.6 efi i wydech
pare innych gratów też sie znajdzie _
no i mam to w krk |
Lachu8v Ford ESCORT XR3i Kraków | 2006-11-23 07:47:30 chodzi mi wlasnie o 8v dokladnie
dzieki za dotychczasowe porady i czekam na kolejne Widze ze z Wami nie bedzie to takie trudne )
pozdrawiam |
slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2006-11-23 12:28:58 wg mnie pompa paliwa sobie nie poradzi - albo szybko zdechnie |