Swap 1.6efi za 1.4cfi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam serdecznie

wiem ze byc moze byly juz takie tematy i powinienem pogrzebac w archiwach,ale wole swieze informacje)
Chciałbym sieporadzic
mam mk4 1.4cfi i chce zamontowac 1.6efi z mk5
bede miał całą wiązke elektryczną,komputer i wszystkie klamoty(moduly itp)
1-czy chłodnica z 1.4 wystarczy?
2-czy skrzynia i rozrusznik spasują(chodzi mi o samo mocowanie)
3-czy pompa paliwa od 1.4 cfi wydoli?
4-jaka jest roznica w srednicy układu wydechowego?
5-czy jest moze ktos z okolic krakowa ,kto mogłby mi troche pomóc?

z góry wam dziękuje i pozdrawiam!
  
 
Cytat:
2006-11-22 21:18:27, Lachu8v pisze:
witam serdecznie wiem ze byc moze byly juz takie tematy i powinienem pogrzebac w archiwach,ale wole swieze informacje) Chciałbym sieporadzic mam mk4 1.4cfi i chce zamontowac 1.6efi z mk5 bede miał całą wiązke elektryczną,komputer i wszystkie klamoty(moduly itp) 1-czy chłodnica z 1.4 wystarczy? 2-czy skrzynia i rozrusznik spasują(chodzi mi o samo mocowanie) 3-czy pompa paliwa od 1.4 cfi wydoli? 4-jaka jest roznica w srednicy układu wydechowego? 5-czy jest moze ktos z okolic krakowa ,kto mogłby mi troche pomóc? z góry wam dziękuje i pozdrawiam!


1. chlodnica jest za mala- jak ja bedziesz zmieniac kup od razu jej mocowanie (metalowa rynna pod spodem)
2. pasuja obie rzeczy
3.spokojnie daje rade
4.tego nie wiem.. ja zmienialem od razu na 50mm
5.. nie wiem
ogolnie to ja zminialem na 1,6 16v a bedziesz do tego swapa potrzebowac:
skrzynke bezpiecznikow od 1,6 (ta od 1,4 na bank nie pasuje)
wiazke od 1,6 od skrzynki na komore i na kompa
kompa
edisy i inne takie moga zostac
wszystkie weze gumowe... te od 1,4 nie pasuja
uklad wydechowy jesli nie zalozysz szerszego podejdzie ci bez problemu
  
 
Cytat:
2006-11-22 22:10:10, liked pisze:
ogolnie to ja zminialem na 1,6 16v a bedziesz do tego swapa potrzebowac: skrzynke bezpiecznikow od 1,6 (ta od 1,4 na bank nie pasuje) wiazke od 1,6 od skrzynki na komore i na kompa kompa edisy i inne takie moga zostac wszystkie weze gumowe... te od 1,4 nie pasuja uklad wydechowy jesli nie zalozysz szerszego podejdzie ci bez problemu



ake watpie czy lachu mowi o 1,6 16V:] raczej mu chodzi o 8V 105km chyba, bo 16V to chyba nieoplacalo by sie wsadzac do mkIV...
  
 
Cytat:
2006-11-22 22:19:19, pytlar pisze:
ake watpie czy lachu mowi o 1,6 16V:] raczej mu chodzi o 8V 105km chyba, bo 16V to chyba nieoplacalo by sie wsadzac do mkIV...


a co to za roznica? inna buda tylko problemy te same. wiem ze pisze o 8v, czytam ze zrozumieniem tymniemniej jednak problemy sa takie same i nie da sie ich przeskoczyc
np 1,4 cfi ma inny uklad zasilania pompy paliwa niz 1,6 efi
  
 
Ja mam to juz za soba,zostaw chłodnice i weze od 1.4, skrzynie jak nie masz innej zostaw od 1.4 ale szukaj od 1.6 efi bo jest b.duza róznica.Wydech bedziesz musiał dac od 1.4 ,najłatwiej z kolektorem zamienic choc powinien byc 50mm , wiec potem mozesz poszukac od xr3i.Czy pompa da rade nie wiem, trzeba porównac w ksiazce cisnienia .Ja dałem z mk5 bo pasuje do zbiornika mk4.
  
 
jak co mam pompe od 1.6 efi i wydech
pare innych gratów też sie znajdzie_
no i mam to w krk
  
 
chodzi mi wlasnie o 8v dokladnie
dzieki za dotychczasowe porady i czekam na kolejne
Widze ze z Wami nie bedzie to takie trudne)
pozdrawiam
  
 
wg mnie pompa paliwa sobie nie poradzi - albo szybko zdechnie