Obroty w Maluchu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Otóż mam taka sprawe od pewnego czasu czasu niezawsze mam wolne obroty (przeważnie niemam ) jeśli jade samochodem i wrzucam na luz silnik po około 2-3 sekundach gaśnie niewiem co to może być .
Dodam że gaźnik mam nowy (po regeneracji - i na początku było spoko) zapłon dobrze ustawiony delikatnie przyśpieszony tylko niewiem jak z zaworami ale czy jest możliwe że to może być przez zawory?????
a dzisiaj zauważyłem że trzymając silnik na luzie na stałych obrotach zaczyna go coś takjakby dławić i niewiem co to może być jak ktoś coś wie na ten temat to byłbym wdzięczny.
Dodam jeszcze tylko ze na ssaniu niegaśnie
  
 
mam dokładnie to samo tylko mam wolne obroty ale silnik dławi bede szukał przyczyny w zaworach
  
 
łukasz jak cos znajdziesz u siebie to daj znać bo tak sie nieda jeździć Qrde bo trochr kijowo z tymi obrotami ja pewnie będe musiał podjechac do kuzyna bo ma szczelinomierz i sprawdzić ale raczej wątpie że to bedzie wina źle ustawionych zaworów ja raczej bym stawiał na głowice że coś z nia jest nietak w każdym razie za jakiś czas jak splanuje moją (juz ma chyba 2 mm) bo są dość duże rysy to ja wrzuce i zobacze co z tego wyjdzie:]
  
 
A na mój gust to kochany gaźniczek!! Po regeneracji mógł nie zostać dobrze oczyszczony!! Polecam zdjąć, rezebrać i przedmuchać wszystkie dysze. Szczególną uwagę zwróć na dyszę wolnych obrotów i ewentuale ustawienia mieszanka-obroty. A jak reaguje po gwałtownym dodaniu gazu?? Zapłon i zaworki nie powinny mieć tu większego znaczenia!! Nieregularna praca owszem, ale nie gaśnięcie!! Powodzenia w pracy. Cze!!
  
 
Qrde ale ja mam na niego gwarancje i niemoge go rozebrac a dysze wolnych obrotów juz czyściłem ale spróbuje wsadzić inna może ta jest jakaś wadliwa niewiem musze jeszcze cos pokombinować
  
 
Spwawdź wszysrko co może mieć jakiekolwiek powinowactwo z obrotami i nierówną pracą silnika!! Przyda się lektura książki serwisowej.
  
 
No ja niestety takze borykam sie z tym problemem no ale ostatnio byłem u mechanika no i ustawił wszystko. A może to być wina paliwka ??? no wiecie teraz byle "gówno" leją do paliwa
  
 
ja tak mialem w DF
ze chodzil na wolnych jakies 4-5 sekund a opozniej obroty spadaly
i gasl ;]
a co sie dzialo
po prostu zalewalo go
sprawdzciie regulacje na wolnych i poziom paliwa
  
 
Dzisiaj przeczyściłem dysze wolnych obrotów pobawiłem sie chwilke obrotami i jak narazie obroty są ciekawe do kiedy
  
 
Cze Wam!!!

Nie pomoge wam w rozwiazaniu tego problemu tylko wam jeszcze dolorze myslenia niestety. Kumpel ze szkoly ma kaszlaczka z 93 roku. Silniczek ma przelatane okolo 80tys. Od kilku tygodni ma problemy zwiazane z obrotami odzwierciedla sie to w kolejny sposob.
-Rano ciezko zapala(Nawet na ssaniu)
-Jak juz zapali silnik ma wyskoczyc z karoserii tak nim rzuca.
-Wolnych obrotow moze onich zapomniec silnik pracuje tylko jak ma leciutko ssanie wyciagniete.
-I czuc nie spalonym bezyna.
P.S. Zaplon jest dobrze ustawione, gaznik dzisiaj wymieniony na regenerowany i dalej to samo( stary gaznik mial luzy na przepustnicy i jak sie krecilo dysza powietrza nie reagowal na nic obroty caly czas byly takie same).
  
 
a moze źle dokrecony gazior, albo peknieta podkladka pod nim???
  
 
a może złe luzy zawrowe?
  
 
niewiem jaki luz bo dawno niepatrzyłem i niemam szczelinomierza ale postaram sie to sprawdzić jak najszybciej
  
 
Kurde a jakie najlepsze do sport wałków luzy zaworowe???
  
 
Cytat:
2003-05-23 20:28:50, DaymoN pisze:
Kurde a jakie najlepsze do sport wałków luzy zaworowe???

a nie powiedział ci Kałuża ani Chojnacki??
  
 
Nie powiedział jakie mam mieć ale może ktosik zna ciekawsze i czego cieszyć się, napisz jak wiesz kozaczku a nie mądralisz sie....powiedzieć coś ludziom paple.....
-=!!! Maluch Respect !!!=-

[ wiadomość edytowana przez: DaymoN dnia 2003-05-24 20:40:18 ]
  
 
Cytat:
2003-05-24 19:28:54, DaymoN pisze:
Nie powiedział jakie mam mieć ale może ktosik zna ciekawsze i czego cieszyć się, napisz jak wiesz kozaczku a nie mądralisz sie....powiedzieć coś ludziom paple.....


"PAPLE"?????? zastanów się dobrze co mówisz, bo to określenia raczej pasuje do ciebie!! to ty bezkrytycznie przyjmujesz nowinki zapodane przez tych panów i przekazujesz je tu jako prawdy objawione!! zastanów się, jaki cel ma Chojnacki w zdradzaniu ci swoich sekretów?? myślisz, że jesteś pierwszym takim?? kilka latu temu kumpel nie mógł wydostać od Chojnackiego luzów zaworowych, jakie ten stosował w swoich silnikach-w końcu rzekomo "Chojnaś" mu powiedział.... a prawdę zweryfikował pomiar luzów na jednym z jego silników najpierw wyśmiewasz informacje typu "zderzenie tłoka z zaworem przy 3mm....", a potem przychodzisz po informacje...
  
 
Dobrze.....był to ostatni post na jakikolwiek temat...pozdrawiam wszystkich....czyli lepiej mieć info tylko dla siebie i już....papatki
  
 
chcesz o tym porozmawiać??
  
 
No to ładne jaja sie tu dzieją mogłem niezaczynać tego postu a tak na marginesie to jak jest z tymi zaworami i tłokami przy 3mm bo ja tak planuje zrobić(bo mam już głowice splanowaną 2.5mm ale ma duze rysy i musze ją jeszcze troche splanowac)