Polonez Caro 1.6 GLE - rocznik 1994

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich FSO maniaków Jestem w klubie od niedawna i nie miałem okazji się jeszcze przedstawić oficjalnie i zaprezentować swoje auto. Jestem z okolic Gietrzwałdu k/Olsztyna. Studiuję na UWM w Olsztynie, a w weekendy praca Zarażony pasją do FSO przez mojego ojca postanowiłem w ub. roku zakupić auto z FSO. Szukałem przez 5 miesięcy, obejrzałem blisko 100 fiatów i polonezów. W najróżniejszych wersjach, opcjach, stanach itp. Po czym załamałem ręce i stwierdziłem że rudery nie kupię. Zawsze podniecony opowieściami właściciela że auto jest idealne jechałem z nadzieją że faktycznie tak będzie. Po czym oczom moim ukazywał się widok tragiczny ( czasem nie do opisania). W maju 2005 zajrzałem po raz chyba1000 na alledrogo.pl i znalazłem ogłoszenie z Bartoszyc. Pan sprzeda Poloneza w stanie bdb i tanio. Hmm ciekawie brzmiało (jak wszystkie poprzednie ogłoszenia których przeczytałem setki). Wsiadam w najbliższego PKSa i jadę pod granicę z Obwodem Kaliningradzkim, stojąc bo wszystkie 41 miejsc zajęte przez niby turystów co to wieczorem będę wracać z torbami pełnymi pamiątek zza rosyjskiej granicy Trudno postoję. Wysiadam, błądzę trochę po ciekawie oznakowanym osiedlu (wszystko było odwrotnie – tak jak w Rosji, a to blisko od Bartoszyc ) W końcu trafiam, Polonez stał przed garażem. I tu zdziwienie, wyglądał lepiej niż obiecywał właściciel. Dzwonię do drzwi mieszkania, wychodzi właściciel PNa i mówi. Pan chce kupić tego poloneza?Ale byle komu ja go nie sprzedam Tak więc musiałem przekonywać właściciela, że Poldi trafi w dobre ręce chyba z pół godziny. Dziwna sytuacja co nie Ale później przy podpisywaniu umowy zrozumiałem obawy pana Piotra. Jego żona w pewnym momencie rzuciła do mnie „w sumie nie ma co się dziwić, że auto wygląda tak dobrze, bo mąż dbał o nie bardziej niż o mnie i spędzał z nim co najmniej tyle czasu co ze mną Kasa i kluczyki na stół i stałem się szczęśliwym właścicielem pięknego Polonez