Prawda czy mechanik naciągacz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam essiego 89 coś stuka po prawcj stronie przy ostrym skręcie w prawo.diagnosta stwierdził niewielki luz na sworzniu.mechanik potwierdził i orzekł iz w tym modelu sworzeń stanowi całość z wachaczem.za wachacz krzyczy 160 plus wymiana.nie znam się na tym i boję się że chce dobrze przyciąć na niewiedzy.czekam na opinię POZDRAWIAM
  
 
takie cos? klik

widac ma racje ale 160zl..trogo
  
 
Tak jak napisał Mazzi cena 160zł wydaje się wysoka, ale pytanie jaki to wachacz, bo wachacz wachaczowi nie równy. Jesli to org to na pewno będzie drożdszy niż ten w linku.
  
 
W nowszych modelach sworzeń można wymienić bo wachacz ma inny kształt (wachacz tłoczony z blachy i sworzeń nitowany)
pozdrawiam
Arturek
  
 
TO NIE JEST KLIK TYLKO PUK I NIESIE SIĘ PO CAŁEJ PODŁODZE SZCZEGÓLNIE PRZY OSTRYCH RUCHACH KIEROWNICĄ W JEDNĄ I DRUGĄ STRONĘ
  
 
Cytat:
2006-11-27 14:29:28, pablo73 pisze:
TO NIE JEST KLIK TYLKO PUK I NIESIE SIĘ PO CAŁEJ PODŁODZE SZCZEGÓLNIE PRZY OSTRYCH RUCHACH KIEROWNICĄ W JEDNĄ I DRUGĄ STRONĘ



  
 
HAHAHA ŻONA MI CZYTAŁA NIE MAM DOSTĘPU DO KOMPA SIEDZĄC NA K....LU
  
 
No nie mogę No to się zrozumieliście

W temacie niestety nie pomogę
Sorki
  
 
Wachacz wimienia się w całości a co do ceny to ja rok temu kupowałem do mk4 w salonie Forda i za sztukę płaciłem 110pln tak więc mechanior duuużo chce
  
 
podstawowa sprawa - jakiej produkcji był ten wahacz który proponował?
  
 
Dawałem wachacze MK2 do regeneracji.Kosztowało to circa 30 zł sztuka i wystarczyło na rok jazdy.
  
 
jak chcesz to kup wachacze
chętnie sie pobrudze i ci wymienie
  
 
Mk3/4 ma kute wahacze (poza silniczkami 1,1) z niewymiennymi sworzniami. Co prawda Polak potrafi, ale... lepiej cały wymienić. Jak miałem jeszcze Chomika, to za sztukę dawałem jakieś 120 zł o ile pamiętam. Jeśli to nawet oryginał Motorcrafta/Boge, czy też Lemfoerder, to jednak i tak za dużo troszkę. Choć wahacze w starych Essich były zdecydowanie trwalsze od tzw. "Mazda Era", czyli Mk5/6/7.