Branie oeju w Avensisie D4D 20034

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś z forumowiczów miał problemy z braniem oleju w Avensisie D4D 2.0.
Nadmierne - czyli między przeglądami 75tyś a 90 tyś po przejechaniu 12 tyś trzeba było dolać 2 litry.I sytuacja nie poprawia się a wręcz pogarsza.
Olej stosowany od początku to:Castrol SLX
  
 
Cytat:
2006-11-29 21:44:22, jacekb50a pisze:
Czy ktoś z forumowiczów miał problemy z braniem oleju w Avensisie D4D 2.0. Nadmierne - czyli między przeglądami 75tyś a 90 tyś po przejechaniu 12 tyś trzeba było dolać 2 litry.I sytuacja nie poprawia się a wręcz pogarsza. Olej stosowany od początku to:Castrol SLX



może trochę nie na temat, ale nie wiem w dieslu robisz przeglądy co 25 kkm

p.s. zauważyłem już swój błąd, sorrki




[ wiadomość edytowana przez: marcin032 dnia 2006-11-29 21:49:03 ]
  
 
Oczywiscie ze biora...jak wszyscy w Polsce
Cos tam sie wymienia na gwarancji...chyba silniki czy cos tam takiego z przodu pod maska,jakies dluzsze bagnety oleju wiecej oleju o litr itd...
aaaa trzeba sprawdzic czy z wirnika turbiny nie leje bo tez lubi.
A przede wszystkim to kto jezdzi na SLX-ie???
Castrol morderca silnikow.
  
 
Oczywiscie ze biora...jak wszyscy w Polsce
Cos tam sie wymienia na gwarancji...chyba silniki czy cos tam takiego z przodu pod maska,jakies dluzsze bagnety oleju wiecej oleju o litr itd...
aaaa trzeba sprawdzic czy z wirnika turbiny nie leje bo tez lubi.
A przede wszystkim to kto jezdzi na SLX-ie???
Castrol morderca silnikow.
  
 
No tak ale z CBA nie będę gadał , tylko z Toyotą ,
Jakieś doświadczenia w tym temacie, czyli naprawy silnika/wymiana? Auto jest jeszcze na gwarancji .
  
 
Czy ktoś ma pojęie jakie mogą być przyczyny tego brania?
Olej? Wada fabyczna ,czy jeszcze coś innego?
  
 
Poszukaj sobie troche o castrolu. Może d4d też ucierpiało choć nikt nie wspominał o tym na forum.

Pzdr
  
 
Witam miałem doczynienia z takim przypadkiem pare razy gumki na zaworach 1-rzecz i zmienic olej na inny ale nie castrol.
  
 
Niewazne dlaczego biora ,masz auto na gwarancji
to;A zacznij wielka awantura na serwisie i niech chlopaki wymieniaja wszystko z szort blokiem wlacznie jezeli diagnostyka i procedury tak kaza,az przestanie brac.
B nie odpuszczaj puki masz gwarancje
C klient skrajnie upierdiwy[listy do TMP wyrazajace w sposob dobitny niezadowolenie] moze uzyskac nieskonczenie wiele w imie Customer satisfaction.powodzenia
ps.pamietaj badz upierdliwy ze szczegolnym okrucienstwem,w koncu to twoj samochod.