Brac czy Nie brac ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Nie wiedziec czemu moj post znikl, ale ok...
Znalaza sie ( chyba ) Essina dla Mnie ...
Szukalem auta za 5 tys. niestety jakos sie nie chcialo jezdzic po polsce aby szukac. Okazalo sie, ze w moim miescie jest na sprzedaz Ford Escort 1.6 EFI. Zamieszcze ogloszenie jego :

SPRZEDAM!! FORD ESCORT z 1991 r. (sprowadzony do kraju w 1997 r.) 1,6 EFi (mocniejszy silnik) benz., niebieski, 3 drzwi, centralny zamek z pilotem, alarm, immobilizer, aluminiowe felgi, szyberdach, światła przeciwmgielne. Stan bardzo dobry. W ostatnim okresie wymienione: wszystkie płyny, filtr oleju, filtr paliwa, filtr powietrza, swiece, cały tłumik, klocki oraz tarcze hamulcowe, nowiutki akumulator z gwarancją.

A teraz fotki :











Za autko chce 3,5 tys. Moim zdaniem zejdzie do 3 tys. Czy to dobra cena ? Mam zamiar powiedziec, ze zabieram go do mechanika i niech go sprawdzi, jesli sie niczego nie obawia. Pamietam aby sprawdzic podluznice, i aby chodzil rowno. Ale co jeszcze sprawdzic ? Sprzeglo .. hmmm czy sie slizga czy tez nie. Co jeszcze, prawdopodobnie umowie sie z nim w tygodniu.. Wiec musze sie przygotowac ...

Pozdrawiam i dziekuje za kazde posty
  
 
prawie jak ...EVO1
  
 
piszesz że 91 r .. a z tego roku to chyba powinien mieć inny przód ??
  
 
Cytat:
2006-12-02 17:58:51, Michal_Zabrze pisze:
piszesz że 91 r .. a z tego roku to chyba powinien mieć inny przód ??


tył z piątki więc przód zmieniany....wiec trzeba zobaczyć czy i jak mocno był walony przodem...
  
 
Cytat:
2006-12-02 17:58:51, Michal_Zabrze pisze:
piszesz że 91 r .. a z tego roku to chyba powinien mieć inny przód ??



albo ktos sobie zmienil maske ot tak sobie przy okazji zmiany zderzaka na RSowy, albo jakims trafem mial maske zdezelowana (stluczka, huligani, etc.) i wymienic musial no i taka sie napatoczyla pod reke... zreszta, czy to wazne, aby prosty byl...

polecam go dokaldnie sprawdzic, wiecej niz pol roku nim gosciu nie jezdzil i juz sprzedaje, ciut podejrzane, najwarzniejsze sprawdz dobrze blacharke..

ps. no i te brewki

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
w/g zdjecia nr2 mam dziwne wrazenie ze przedni blotnik/drzwi/tylny blotnik maja 3 rozniace sie od siebie kolory
  
 
Czy samo wjechanie na kanal pozwoli zweryfikowac czy byl bity czy tez nie ? Otoz, w moim miescie nie ma mozliwosci, aby sprawdzic geometrie pojazdu.
Faktycznie, nie napisal, ze nie byl bity... Oczywiscie pewnie powie, ze byl lekko obtarty
Brewki ? YYy... mam nadzieje, ze da sie jakos to wyjac

Dziekuje za posty i czekam dalej na instrukcje
  
 
Cytat:
2006-12-02 18:04:57, taxi pisze:
w/g zdjecia nr2 mam dziwne wrazenie ze przedni blotnik/drzwi/tylny blotnik maja 3 rozniace sie od siebie kolory



zludzenie, ja bym pwoiedzial ze ma nowy lakier na calosci... albo jest po dobrej polerce...

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
A to nie jest EVO 1 renifera ??
  
 
Cytat:
2006-12-02 19:15:45, p_s_y_c_h_o pisze:
A to nie jest EVO 1 renifera ??



sądząc po przodzie i cenie to nie
  
 
Jak bedziesz go ogladal to po otwarciu maski spojrz na laczenia pasa przedniego z blotnikami.Oryginalnie spawy są "brdzo ladnie" fabrycznie zalepione masa na spawy a jesli pas przedni byl wymieniany to zadna ręka tak oryginalnie tego nie zalepi wiec zwroc na to uwage.
  
 
Cytat:
2006-12-02 20:08:19, kaes pisze:
Jak bedziesz go ogladal to po otwarciu maski spojrz na laczenia pasa przedniego z blotnikami.Oryginalnie spawy są "brdzo ladnie" fabrycznie zalepione masa na spawy a jesli pas przedni byl wymieniany to zadna ręka tak oryginalnie tego nie zalepi wiec zwroc na to uwage.



etam mi jak robił facet a powiedziałem ze ma wygladac jak ordzinal to
nie było widac nic podejzanego w łaczeniu pasa przedniego z błotnikami. Zalepione ja trzeba tylko dziwnie czyste to wszystko
A co mam tam błota nawalić zeby sie pokryło patyna
  
 
Cytat:
2006-12-02 20:15:33, arti31 pisze:
etam mi jak robił facet a powiedziałem ze ma wygladac jak ordzinal to nie było widac nic podejzanego w łaczeniu pasa przedniego z błotnikami. Zalepione ja trzeba tylko dziwnie czyste to wszystko A co mam tam błota nawalić zeby sie pokryło patyna



No coz, zalezy czy sie wie jak wyglada oryginalne laczenie
  
 
Dzis go widzialem !
Umowilem sie z nim na okazanie
Podjechalismy do mojego mechanika, sprawdzil, zajzal na dol, na bok, na blachy, ...

Pierwsze wrazenia ? Hmm ... Troszke inaczej sie jezdzi niz Fordem Focusem ... Silnik 1.6 i te niby 105 KM jakos nie daja sie zbytnio we znaki .. Oczywiscie jako tako sie zbiera. Niby wymienial amorki a cos w nim stuka .. hmm ... mechanior twierdzi, ze wszystko jest ok, choc po mojemu nie tak dobrze, bo jak tyl samochodu przycisne do ziemi to nie odchodzi tak ladnie, moze sie czepiam ale cos dziwnie.
Siedzenia lataja jakos na boki ... szyny ok a cos lataja. Byl bity w lewy bok, lakierowany caly. Rama nie ruszana. Szybka przednia lekko zbita, malo widac, ale znalazlem . Galka od biegow jakas leciwa gamga sie.Tak po za tym.. to jest wpozadku ... No i kupowac czy nie kupowac ehtt ... A co do spalania twierdzi, ze 8 L po miescie, z lekka noga i na trasie 7 L. Ponoc nie przekracza 100 KM/H, autko sluzylo mu tylko aby dojechac do pracy. W niedziele jazda probna no i albo kupoje albo nie ...

A i sonda lambda odlaczona . Mechanik ogolnie powiedzial, ze jak na ten rocznik to ladnie sie trzyma. Wlasciciel mily i prawde mowi jesli chodzi o to, co wymienial.


eht ...