MotoNews.pl

Corolla 98 r. - nie ładuje się akumulator

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich

Dzisiaj spotkała mnie niemiła niespodzianka. Wracając do domu autko odmówiło współpracy .
Okazało się, że brak jest ładowania akumulatora. Nie znam się zupełnie na samochodach więc nie mam pojęcia co jest tego przyczyną.

Może ktoś orientuje się co mogło się stać i jaki może być koszt naprawy w W-wie. Nie chciałabym, żeby ktoś mnie naciągnął na koszty. Wiecie , baba przyjedzie z autem, a raczej przyciągnie auto .

A może ktoś może polecić jakiś warsztat. Najlepiej po praskiej stronie.

Z góry dziękuję za pomoc .

pewnie wytarla ci sie szczotka w alternatorze - to zupelnie normalna sprawa zwiazana ze zuzyciem eksploatacyjnym.

Koszt regeneracji - ok 50zl, nie daj sie naciagnac przypadjkiem na caly nowy alternator.

Nie musisz ciagnac auta do warsztatu, wystarczy ze naladujesz aku w domu i dojedziesz bez problemu do mechanika.
No chyba ze awaria jest zwiazana z czyms innym... ale nie wydaje mi sie.

ziękuję za informacje.

Mój alternator był regenerowany na Targowej przy wiadukcie, wjazd od Zamojskiego (blisko stadionu). Mój znajomy (polecił mi ten zakład) też tam robił alternator i też jest zadowolony.

no ale jak szczotki to lampka ladowania powinna sie zapalac co jakis czas i gasnac co by dawalo juz pierwsze sygnaly ze z alternatorem cos nie tak czy mam racje ?
To chyba nie jest tak ze sa szczotki i pewnego poranka ich nie ma i auto nie chce jechac ....?

Co tam mogli regenerowac w alternatorze ?
lozysko, szczotki ...?

Cytat:
2006-12-04 09:34:16, Cromm pisze:
no ale jak szczotki to lampka ladowania powinna sie zapalac co jakis czas i gasnac co by dawalo juz pierwsze sygnaly ze z alternatorem cos nie tak czy mam racje ? To chyba nie jest tak ze sa szczotki i pewnego poranka ich nie ma i auto nie chce jechac ....? Co tam mogli regenerowac w alternatorze ? lozysko, szczotki ...?